coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شمار هولدرهای بیت‌کوین حالا حتی از جمعیت اسپانیا بیشتر است!

مطابق با آخرین گزارشات بازار کریپتو، شمار هولدرهای بیت‌کوین با ثبت رکوردی جالب و بی‌سابقه به 48.5 میلیون نفر یعنی فراتر از جمعیت اسپانیا رسیده است.

با وجود اینکه فضای بازار ارزهای دیجیتال این روزها در نوسانات شدیدی قرار دارد، اما بزرگ‌ترین رمزارز جهان از لحاظ ارزش بازار، یعنی بیت کوین، همچنان مورد اقبال بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار دارد. طبق توییت جدید یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال، هم‌‌اکنون شمار هولدرهای بیت‌کوین از جمعیت اسپانیا (47.5 میلیون نفر) بیشتر شده و به رکورد هیجان‌انگیز 48.5 میلیون نفر رسیده است.

به‌نظر دیدگاه خوش‌بینانه سرمایه‌گذاران در خصوص بیت کوین بیشتر به پیروزی مهم گری‌اسکیل بر SEC برمی‌گردد. در این پرونده قاضی دادگاه در حکمی استدلال کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا موفق به ارائه توضیحات کافی جهت رد درخواست گری‌اسکیل برای ایجاد ETF (صندوق قابل معامله در بورس) اسپات بیت کوین نشده است. بنابراین این حکم راه را جهت پیروزی گری‌اسکیل در شکایت خود علیه سازمان‌های تنظیم‌کننده هموار ساخته است.

بیشتر بخوانید: بهترین کشورهای دنیا برای استخراج بیت‌کوین ؛ ایران در جایگاه دوم! [+اینفوگرافیک]

افزایش خیره‌کننده شمار هولدرهای بیت‌کوین

با وجود روند نزولی بیت کوین طی ماه‌های گذشته، نهنگ‌ها یا به‌عبارت دیگر سرمایه‌گذاران بزرگ پادشاه رمزارزها، به میزان حجم دارایی‌های خود را افزوده‌اند که از نقطه نظر خوش‌بینانه‌ آن‌ها در خصوص آینده بازار خبر می‌دهد. براساس اطلاعاتی که پلتفرم تحلیل رمزارز IntoTheBlock منتشر کرده، طی دو هفته‌ آخر ماه آگوست سرمایه‌گذاران بیت کوین که حداقل 0.1 درصد از کل عرضه این رمزارز را در دست دارند، بیش‌ از 1.5 میلیارد دلار دیگر به دارایی‌های خود افزوده‌اند.

شمار هولدرهای بیت‌کوین

پلتفرم IntoTheBlock در 3 سپتامبر، جدیدترین آمار در ارتباط با فعالیت نهنگ‌های بیت کوین را در ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد. براساس این اطلاعات، شمار هولدرهای بیت‌کوین برای نخستین‌بار از مرز 48 میلیون نفر گذشته و چنانچه به کاهش قیمت اخیر این رمزارز طی ماه‌های اخیر توجه کنیم که به کمتر از سطح 26 هزار دلار سقوط کرد، توجه و تمایل هولدرها به نگه‌داری از این دارایی دیجیتال به‌طور محسوسی با اهمیت جلوه خواهد کرد.

این در حالی است که هم‌اکنون در زمان نگارش این گزارش هر واحد بیت کوین با قیمت 25,775 دلار معامله می‌شود. همچنین، حجم معاملات این رمزارز در 24 ساعت اخیر تقریباً 8.3 میلیارد دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص دستیابی شمار هولدرهای بیت‌کوین به فراتر از جمعیت کشور اسپانیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر