coinex
راهنمای خرید تکراتو

رئیس جمهور آمریکا ایلان ماسک را به نشر اطلاعات غلط متهم کرد!

ایلان ماسک پرحاشیه از سمت رئیس‌جمهور آمریکا به نشر اطلاعات غلط متهم شد. فضای اینترنتی و شبکه اجتماعی ایکس تحت تأثیر مولتی‌میلیاردر آمریکایی قرار گرفت.

جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، ایلان ماسک را به عنوان مالک شبکه اجتماعی ایکس و برترین کارآفرین جهان مورد اتهام  نشر اطلاعات غلط در این شبکه اجتماعی و کل فضای اینترنتی قرار داد. آنطور که مشخص است، بایدن نسبت به ماسک و صحبت‌هایش گارد گرفته و قصد دارد هرطور که شده حتی با کنایه، شخصیت او را خرد کند. در مصاحبه اخیر یک رسانه با این شخصیت سیاسی، مشخص است که او ثروتمندترین فرد جهان را به عارضه نفهمی متهم می‌کند!

بیشتر بخوانید: هشدار اتحادیه اروپا به ایلان ماسک: ایکس بیشترین نرخ اطلاعات نادرست را دارد

ایلان ماسک به نشر اطلاعات غلط متهم شد

به‌نظر می‌رسد تقابل دولت جو بایدن و ایکس، شبکه‌ اجتماعی ایلان ماسک، قرار است وارد مرحله‌ جدیدی شود.

بایدن در مصاحبه‌ای جدید در پاسخ به این پرسش که «درباره‌ شبکه‌ی اجتماعی ایکس چه تفکری دارد و به‌نظر او ایلان ماسک تاکنون برای مقابله با اطلاعات نادرست چه اقداماتی انجام داده است؟»، گفت:‌

«اخیراً تغییراتی اساسی را در شیوه‌ کسب اطلاعات مردم مشاهده می‌کنم.»

ایلان ماسک به نشر اطلاعات غلط متهم شد

رئیس‌جمهور ایالات متحده با کنایه به ایلان ماسک اعلام کرد:

«برخی از افراد مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند و روحشان هم خبر ندارد که آنچه می‌گویند، درست است یا نه.»

طبق گزارش کوین‌پیج، حامیان مدیرعامل تسلا باور دارند که جو بایدن از زمان فروش توییتر به ایلان ماسک و تبدیل‌کردنش به ایکس، از تأثیرگذاری این شبکه‌ اجتماعی ناراضی است. ماسک از زمان تبدیل‌شدن به رهبر ایکس، همواره بر تعهدش به آزادی بیان تأکید کرده و این موضوع باعث شده است تا شهروندان آمریکا جرئت بیشتری برای نشر اخبار پیدا کنند.

ظاهراً دولت فعلی آمریکا از تأثیر احتمالی ایلان ماسک و رسانه‌اش بر انتخابات آینده‌ ایالات متحده هراس دارد؛ چون عده‌ زیادی از مردم آمریکا اخبار منتشرشده در این شبکه اجتماعی را بیشتر از اخبار رسانه‌های جریان اصلی قبول دارند.

ایلان ماسک با تأثیرگذاری بر حوزه‌ رمزارز ثابت کرده است که اگر بخواهد، می‌تواند مردم را با خودش همراه کند؛ اما معلوم نیست که تأکید او بر آزادی بیان و بازسازی کامل پلتفرم ایکس، سوددهی این شبکه اجتماعی را افزاش می‌دهد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره متهم کردن ایلان ماسک به نشر اطلاعات غلط چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر