coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: تصاویر زنده ردمی K70 و K70 Pro منتشر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت شیائومی تصمیم دارد در تاریخ 29 نوامبر سری جدید گوشی های هوشمند Redmi K70 رسما معرفی و به بازار بیاید.

تصاویر زنده از این دو مدل، Redmi K70 و Redmi K70 Pro، پیش از عرضه رسمی آنها در وب سایت Weibo منتشر شده است. تصاویر منتشر شده بیشتر بر روی ابعاد و نحوه طراحی این دو گوشی تمرکز دارد.

هر دو گوشی Redmi K70 و Redmi K70 Pro دارای یک سامانه دوربین بزرگ در پشت با سه عدد لنز و یک فلاش LED می‌باشند. نیز ماژول دوربین دارای فناوری حفاظت از لرزش اپتیکال با رزولوشن 50 مگاپیکسل می‌باشد که نشان دهنده وجود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سری جدید گوشی های هوشمند Redmi K70 به زودی روانه‌ی بازار خواهد شد

Redmi K70 Pro با حکاکی زوم اپتیکال 2 برابری برای دوربین تله فوتو عرضه شد. از سوی دیگر، Redmi K70 استاندارد دارای یک دوربین هوش مصنوعی 2 مگاپیکسلی است.

هر دو دستگاه دارای یک صفحه نمایش سوراخ پانچ در مرکز با حاشیه‌های نازک در طرفین هستند که امکانات بهبود یافته‌ای را نشان می‌دهند. منوی تنظیمات نیز تایید می‌کند که هر دو گوشی با سیستم عامل HyperOS 1.0.1 شیائومی مبتنی بر اندروید 14 و 12 گیگابایت رم عرضه خواهند شد.

گوشی های هوشمند Redmi K70
گوشی های هوشمند Redmi K70
گوشی های هوشمند Redmi K70
.
گوشی های هوشمند Redmi K70
.

منتظر شوید که Rеdmi گوشی‌های هوشمند با حداکثر 16 گیگابایت رم معرفی کند، در حالی که K70 Pro احتمالاً به 24 گیگابایت خواهد رسید. گزینه‌های ذخیره‌سازی نیز تا 1 ترابایت موجود خواهد بود.

Redmi K70 Pro با آخرین نسل از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 مجهز خواهد شد که به آن سرعت و عملکرد بالاتری را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، Redmi K70 استاندارد با چیپست Snapdragon 8 نسل دوم ارائه می‌شود که نیز یک سطح کارایی بسیار مطلوب دارد.

هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش 2K با حداکثر روشنایی 4000 نیت خواهند بود که این به معنای این است که هر دو صفحه نمایش دستگاه‌ها توانایی نمایش تصاویر با وضوح بالا را دارند و می‌توانند در محیط‌های با روشنایی بالا نیز به خوبی عمل کنند. علاوه بر این، هر دو گوشی هوشمند دارای قاب فلزی و سنسور 1/1.55 اینچی Light Fusion 800 برای دوربین اصلی خواهند بود که نشان دهنده‌ی این است که هر دو گوشی از جنبه‌ی طراحی و امکانات دوربین پیشرفته‌ای برخوردارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گوشی های هوشمند Redmi K70 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر