;
coinex

ارقام در سال جاری نشان می دهد ویندوز 7 هنوز هم پر استفاده ترین سیستم عامل در جهان است

آخرین ارقام از NetMarketShare برای ماه آوریل بوده و یک نگاه اجمالی از چگونگی اجرای سیستم عامل های مختلف به ما می دهد . مشابه ماه گذشته، ویندوز 7 با داشتن 58.49 درصدی از سهم بازار سیستم عامل ها به تسلط قدرتمند خود ادامه می دهد و نسبت به ماه گذشته که این مقدار 58.04 درصد بود، فزایش اندکی داشته است.

آخرین ارقام از NetMarketShare برای ماه آوریل بوده و یک نگاه اجمالی از چگونگی اجرای سیستم عامل های مختلف به ما می دهد . مشابه ماه گذشته، ویندوز 7 با داشتن 58.49 درصدی از سهم بازار سیستم عامل ها به تسلط قدرتمند خود ادامه می دهد و نسبت به ماه گذشته که این مقدار 58.04 درصد بود، فزایش اندکی داشته است. این تعجب برانگیز نیست که صادقانه بگوییم ویندوز 7 بیش از 12 ماه است که محبوب ترین سیستم عامل می باشد.

همین طور استفاده از ویندوز XP نیز رو به کاهش بوده اما هنوز دومین سیستم عامل محبوب باقی مانده است. این سیستم عامل 15.93 درصد از سهم بازار را در اختیار داشته که در مقایسه با 16.94 درصد در ماه گذشته کاهش چشم گیری داشته است. ویندوز 8.1 هنوز برای به دست آوردن جذابیت با شکست مواجه بوده و با یک افزایش کوچک 0.61 درصدی به 11.61 درصد از سهم بازار رسیده است. ویندوز 8 نیز 3.5 درصد از بازار را در اختیار دارد که کمی پایین تر از سیستم عامل Mac OS X اپل که 4.23 درصد از سهام بازار را داراست، می باشد، مقدار استفاده از این سیستم عامل در ماه گذشته رقم 3.96 درصد را نشان می داد.

ویندوز 10 جایگاهی در صفوف بالا ندارد، اما کمی برای آن زود است زیرا که این سیستم عامل در فرم پیش نمایش و برای کسانی که در ویندوز اینسایدر ثبت نام کرده اند، قرار دارد. مایکروسافت برای راه اندازی در تابستان برنامه ریزی کرده است، اما این شرکت در حال حاضر اطلاعات دقیقی از جزئیات در دسترس قرار گیری این محصول بروز نمی دهد. برخی گزارش ها از راه اندازی آن در پایان ماه ژانویه خبر داده اند، اما هیچ تاییدیه رسمی ای از ردموندی ها وجود ندارد.

.

منبع: winbeta


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر