coinex
راهنمای خرید تکراتو

مایکروسافت قصد دارد تعدادی از نرم افزار های ام اس ان را از بین ببرد

از بین رفتن نرم افزار های MSN. در طول چند ماه آینده مایکروسافت تعدادی از برنامه های ام اس ان برای ویندوز ، آی او اس و اندروید را حذف خواهد کرد.

در طول چند ماه آینده مایکروسافت تعدادی از برنامه های ام اس ان برای ویندوز ، آی او اس و اندروید را حذف خواهد کرد.

مایکروسافت در حال برنامه ریزی است تا تعدادی از اپلیکیشن های مارک خود که زیر گروه ام اس ان (MSN) هستند را در ماه های پیش رو رها کند. مایکروسافت اطلاعیه ای برای کاربران خود در ام اس ان که در نرم افزارهای تغذیه و سلامتی، مسافرت، غذا و نوشیدنی عضو هستند در تمام پلت فرم های مختلف نظیر ویندوز، آی او اس و اندروید ارسال کرده مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد تعدادی از این برنامه ها را قطع کند.

این حرکت به دنبال حرکت رو به جلوی چرخ های مایکروسافت برای فروش بخش نقشه های سایت بینگ به اوبر (Uber) که در هفته ی گذشته انجام شد صورت می گیرد.

مایکروسافت همچنین قسمت تبلیغات و آگهی که در گوشه ی سایت نمایش داده می شوند را حذف کرده است هرچند که در جست و جوی به دست آوردن تبلیغات نبوده و تیم تبلیغاتی آن از گروه نرم افزارها و خدمات، جایی که خانه ی موتور جستجوی بینگ قرار داشت، به قسمتی که تحت نظر رییس اجرایی، کوین ترنر، قرار دارد نقل مکان کرده است. برآورد شده است که این دو اقدام مایکروسافت احتمالا منجر به اخراج 1000 تن از کارکنان این شرکت گردد.

سایت نئووین از قطع اپلیکیشن های ام اس ان – که توسط مایکروسافت برنامه ریزی شده بودند – در دهم جولای خبر داد و اشاره کرد قسمت غذا و نوشیدنی در 28 سپتامبر، بخش مسافرت در 28 سپتامبر و بخش سلامتی و تناسب اندام در اول نوامبر قطع خواهند شد.

مایکروسافت قصد ندارد پشتیبانی از برنامه های ام اس ان در بخش هایی از جمله اخبار ، آب و هوا ، ورزش و پول را قطع کند و این شرکت قصد دارد که این بخش ها برای ویندوز 10 و همچنین سیستم عامل های دیگر، همچنان در دسترس باشند. نئووین به نقل از مایکروسافت اشاره کرد که آنها در مورد قطع برنامه ها به کاربران پیامی را ارسال می کنند. مایکروسافت خاطر نشان کرد “درخواست تجدید نظر مصرف کنندگان” (و شرایط فقدان آن) به عنوان عاملی که برای ادامه ی حمایت این برنامه ها تعیین کننده است مد نظر قرار خواهد گرفت.

سخنگوی مایکروسافت تایید کرد که اطلاعات نئووین درست است و همچنین اضافه کرد که این اتفاق بدون کاهش شغل روی خواهد داد و به رغم تمام اقدامات اخیر این شرکت، مایکروسافت نمی خواهد برای تعهدات خود نسبت به بینگ یک پله به عقب بر گردد.

سخنگوی مایکروسافت اضافه کرد که آنها به طور کامل خود را متعهد می دانند که صفحه ی اصلی ام اس ان هستند همچنان به کار خود ادامه داده و همچنین برنامه هایی که از ام اس ان قطع شده اند در جاهای دیگر قابل دسترسی خواهند بود، از جمله محتوای موجود در صفحه ی اصلی ام اس ان.

به طور همزمان مایکروسافت مدت بیشتری از فوتوسینس (PhotoSynth) حمایت نخواهد کرد.

فوتوسینس برنامه ای است که در آن عکس های مرتبط با کسب و کار آزمایشگاه Live تحت حمایت مایکروسافت جمع آوری شده است.

هیچ تاریخی برای این که چه زمانی مایکروسافت قصد دارد حمایت از این نرم افزار را لغو کند وجود ندارد. اما مایکروسافت به کاربران فوتوسینس مشاوره می دهد که چگونه اطلاعات و عکس های خود را دریافت کرده و از برنامه خارج کنند. با این حال یک سخنگو گفت سرویس کلود فوتوسینس همچنان به کار خود ادامه می دهد.

نرم افزار ام اس ان که قبلا به عنوان برنامه ی بینگ شناخته شده بود در گذشته توسط تیم بینگ اپ اکس (Bing AppEx) توسعه داده شد و در گروه بینگ مایکروسافت قرار گرفت. این برنامه ها در سال گذشته به عنوان نام تجاری جدید نرم افزار ام اس ان که برای انتقال به سیستم های آی او اس و اندروید در نظر گرفته شده بودند به وجود آمد. این برنامه قرار بود اطلاعات مرتبط با بینگ و ام اس ان را به نمایش بگذارد. تیم رهبری فعلی مایکروسافت فعلا تمرکز سفت و سختی را معطوف بینگ کرده است. به عنوان مثال فعالیت های جانبی مثل بخش های سخت افزاری شرکت که مانند مته، سوراخی را با فشار در این مجموعه ایجاد کرده بودند، باعث اعلام اخراج 7800 نفر در این هفته شده اند.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر