;
coinex

معرفی 5 تا از بهترین برنامه های اندروید فوتبالی

ما سعی در تنوع دادن در انتخاب بازی ها برای معرفی داشته ایم که شامل حوزه های مختلف علاقه مندی، اعم از برنامه های نتایج زنده و شبیه سازی های 3D، یک برنامه ی مدیر تیم فوتبال و حتی یک بازی بسیار جالب مبارزه ای.

فوتبال ورزشی است که تقریباً در تمام دنیا به عنوان پادشاه بلامنازع ورزش ها از آن یاد می شود و به نوعی می توان گفت که فوتبال محبوب ترین ورزش در سیاره کوچک آبی ما است و از سال 1994، زمانی که آمریکا میزبان جام جهانی فوتبال شد این ورزش محبوبیت بسیار زیادی را در این کشور به دست آورده است.

در دهه ی گذشته در لیگ اصلی فوتبال آمریکا که به اختصار به آن MLS گفته می شود، واردات ستاره های فوتبال آغاز شد. دیوید بکهام و تیری هانری دو مثال از معروف ترین آنها هستند.

این در حالی است که تیم ملی ایالات متحده ی آمریکا در سطوح مختلف ملی برابر رقیبان قرار گرفته است، تیم مردان همیشه رقیب سرسختی برای حریفان می باشد و این در حالی است که تیم ملی زنان در 3 مرتبه و در سال های 1991 و 1995 و 2015  قهرمان جهان شده است.

اما نه، اشتباه نکنید تکرا یک سایت فوتبالی نیست، همه ی آنها فقط مقدمه ی ما برای معرفی 5 برنامه ی مربوط به فوتبال برای اندروید هستند. ما سعی در تنوع دادن در انتخاب بازی ها برای معرفی داشته ایم که شامل حوزه های مختلف علاقه مندی، اعم از برنامه های نتایج زنده و شبیه سازی های 3D، یک برنامه ی مدیر تیم فوتبال و حتی یک بازی بسیار جالب مبارزه ای.

.

برنامه ی رسمی اندروید- MLS

برنامه ی رسمی اندروید از لیگ اصلی فوتبال آمریکا که نام ساده تر و مخفف آن MLS است. همان طوری که شما از این برنامه ی رسمی از لیگ اصلی فوتبال در آمریکا  انتظار دارید، برنامه ای پر از اطلاعات لیگ آمریکا است مانند نتایج زنده، اخبار و جدول رده بندی.

خود برنامه رایگان است، اما اگر شما می خواهید به دو تا از جالب ترین ویژگی های این برنامه که پخش زنده و تقاضای ویدیو است، باید مبلغی را پرداخت کنید تا از آنها استفاده کنید.

رنامه ی رسمی اندروید از لیگ اصلی فوتبال آمریکا که نام ساده تر و مخفف آن MLS است

.

FIFA 15-Ultimate Team

FIFA 15 Utimate team اساساً نسخه ی موبایل فیفا 15 می باشد. این بازی در بین شبیه ساز های فوتبال در کامپیوتر های شخصی و کنسول ها فوق العاده محبوب است. خیلی ها معتقدند که FIFA 15 نزدیکی زیادی به تجربه ی این بازی بر روی پی اس 4 و ایکس باکس دارد.

FIFA 15 Ultimate Team دارای 500 هزار بازیکن از 500 تیم و 30 لیگ واقعی است. گذشته از اجازه ی انجام بازی، که این شبیه سازی بخشی از برنامه است، شما می توانید تبدیل به یک مدیر فوتبال آماتور توسط تجارت بازیکنان شوید، نفراتتان را خودتان انتخاب کنید، نحوه ی بازی و همچنین ترکیب تیمتان را نیز انتخاب نمایید. اگر شما بیشتر تمایل دارید تا مدیریت تیم را به عهده داشته باشید تا بازی کنید، توصیه می شود برنامه ی بعدی را دنبال کنید.

FIFA 15 Ultimate Team دارای 500 هزار بازیکن از 500 تیم و 30 لیگ واقعی است.

.

TOP ELVEN 2015-Be a Soccer Manager

شاید فیفا 15 بازی خوبی برای اندروید باشد اما Top Eleven 2015 که یک بازی مدیریتی فوتبالی است، بهترین بازی در زمینه ی مدیریت فوتبال می باشد. شاید تا به حال فکر کرده اید که چه کارهایی برای مدیریت یک تیم باید انجام داد و تمایل به مدیریت یا مربیگری داشته باشید، این برنامه به شما اجازه می دهد که ژوزه مورینیو باشید. برای این که یک مدیر موفق باشید یک تیم از بین 28 لیگ موجود انتخاب کنید، تبادل بازیکن کنید، مربی آنها باشید تا مهارت هایشان بهبود یابد و پس از آن در برابر دیگر بازیکنان واقعی در یکی از کاپ ها و لیگ های در دسترس رقابت کنید.

اگر تمایل به مدیریت یا مربیگری دارید، این برنامه به شما اجازه می دهد که ژوزه مورینیو باشید

.

Goal Live Scores

برنامه های نتایج زنده ی متفاوتی برای اندروید وجود دارد، اما تا آنجا که به فوتبال مربوط است، ما فکر می کنیم که Goal Live Score در صدر همه ی این برنامه ها می باشد. مخصوصاً به دلیل اینکه تقریباً همه ی چیزهایی که شما می خواهید بدون هیچ هزینه ای در اختیار خواهید داشت. گذشته از نگه داشتن نتایج 750 لیگ و مسابقات، برنامه اطلاعاتی از قبیل زمان برگزاری مسابقات، آمار تیم ها  قبل از بازی و جداول لیگ ها، یکی از ویژگی های  جالب موجود در برنامه کمک می کند که شما از روند مسابقاتی که به آن علاقه دارید به وسیله ی نوتیف ها آگاه شوید.

 نگه داشتن نتایج 750 لیگ و مسابقات، برنامه اطلاعاتی از قبیل زمان برگزاری مسابقات، آمار تیم ها  قبل از بازی، جداول لیگ ها از ویژگی های برنامه است

.

Head Soccer

اگر شما طرفدار هر دو سبک بازی جنگی و فوتبالی هستید Head Soccer، بازی است که به دنبال آن می گردید، مانند همه ی بازی های فوتبالی هدف نهایی زدن گل های بیشتری نسبت به رقیب است. در این بازی حرکات خاص تمام ورزش ها موجود است، اگر چه ممکن است انیمیشن ها در ابتدا ترسناک به نظر برسند اما کنترل آن ها در واقع بسیار ساده است.

یکی از 54 شخصیت بازی را انتخاب کنید و با سیستم در مدل های محتلف به بازی بپردازید از جمله بازی آنلاین، تورنومنت، زنده ماندن و لیگ. اگر شما بازی با در برابر حریف انسان را ترجیح می دهید از قابلیت بازی چند نفره ی آنلاین آن استفاده کنید.

اگر شما طرفدار هر دو سبک بازی جنگی و فوتبالی هستید Head Soccer، بازی است که به دنبال آن می گردید

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر