coinex
راهنمای خرید تکراتو

نیوزکست برنامه ای برای خواندن اخبار است که مایکروسافت در حال کار بر روی آن می باشد

نیوزکست. مایکروسافت در حال تست یک برنامه ی جدید به نام نیوزکست (newsCast) می باشد که یک پلی لیست (playlist) از خلاصه ی اخبار ایجاد می کند و آنها را برای شما می خواند.

مایکروسافت در حال تست یک برنامه ی جدید به نام نیوزکست (NewsCast) می باشد که یک پلی لیست (playlist) از خلاصه ی اخبار ایجاد می کند و آنها را درست مانند رادیو برای شما می خواند. این نشریه در یک صفحه روی دامین Microsoft Azure Web Site آمده که این برنامه را برای دانلود دارد. این شرکت در آن ذکر کرده که این برنامه توسط تیم بینگ (Bing) ایجاد شده، و از آنجایی که شما می توانید حتی در هنگام رانندگی هم به پلی لیست گوش دهید وسیله ای برای ایجاد رفت و آمد سازنده ترمی شود. متاسفانه، این برنامه مدتی است وجود ندارد، اما Neowin تعدادی اسکرین شات تهیه کرده که می توانید آنها را در زیر ببینید.

بنا به گزارش، نیوزکست از برنامه ی متن به گفتار(text-to-speech) بینگ برای خواندن استفاده می کند که هر کدام ۳۰ ثانیه طول می کشد هرچند این صدا به ارگانیک بودن کورتانا نیست. این برنامه به شما این امکان را می دهد که خلاصه ها را برای بعدا ذخیره کنید و هم چنین یک دکمه ی فیدبک دارد که یک نظرسنجی ۳ سوالی را برای آزمایش کننده ها راه اندازی می کند. این برنامه که روی Azur  قرار داشت فقط برای دستگاه های iOS در دسترس بود که احتمالا به این خاطر است که تعداد زیادی از کارمندان /تستر های مایکروسافت، از آیفون و آیپد استفاده می کنند. همانطور که می بینید، این برنامه به کاملی برنامه ی اخبار فیس بوک نمی باشد، اما این دو می توانند رقبای  خوبی در آینده باشند.

 همانطور که می بینید، این برنامه به کاملی برنامه ی اخبار فیس بوک نمی باشد، اما این دو می توانند رقبای  خوبی در آینده باشند.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر