;
coinex

گجت های محبوب 2015 از دیدگاه گوگل

گوگل نتایج بیشترین جستجوهای سال 2015 را اعلام کرد.
گوگل نتایج بیشترین جستجوهای سال 2015 را اعلام کرد.
با توجه به جستجوهای انجام شده توسط مردم در گوگل، مشخص می شود که محبوب ترین یا چالش برانگیز ترین گجت در بین مردم کدام ها هستند.
در زیر نتایج را مشاهده می کنید:

سرفیس پرو 4 تمام قابلیت های یک کامپیوتر را در یک تبلت گنجانده است

10. مایکروسافت سرفیس پرو 4

سرفیس پرو 4 تمام قابلیت های یک کامپیوتر را در یک تبلت گنجانده است. این وسیله یک کامپیوتر قابل حمل است و قسمت های داخلی قدرتمند، کیبورد تقویت شده به همراه پد لمسی در کاور مخصوص تایپ، از ویژگی های آن به شمار می روند.

9. گوگل نکسوس 6P

نکسوس 6P گوشی پرچمدار گوگل، سیستم عامل اندروید را پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایشگر بزرگ است

نکسوس 6P گوشی پرچمدار گوگل، سیستم عامل اندروید را پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایشگر بزرگ است. از ویژگی های این گوشی 500 دلاری، می توان  بدنه ی فلزی، اجرای سریع و بدون مشکل برنامه ها و دوربین فوق العاده را نام برد. نکسوس 6P، رقیب نهایی آیفون 6S پلاس محسوب می شود.

8. HTC One M9

شرکت HTC گوشی پرچمدار خود به نام One M9 را با بدنه ی فلزی به زیبایی طراحی کرده است

شرکت HTC گوشی پرچمدار خود به نام One M9 را با بدنه ی فلزی به زیبایی طراحی کرده است اما متاسفانه مانند نسخه های One M8 با استقبال خوبی مواجه نبوده است.

7. سامسونگ گلکسی J5

گوشی گلکسی J5 با نصف قیمت سایر گوشی های هوشمند عرضه شد.

گوشی گلکسی J5 با نصف قیمت سایر گوشی های هوشمند عرضه شد. ظاهر آن تقریبا شبیه به گلکسی 6S طراحی شده اما در قدرت شبیه به گلکسی S6 ظاهر نمی شود.

سامسونگ نوت 5، بسته ای از ویژگی های متفاوت، به همراه صفحه نمایشگر بزرگ و یک قلم مخصوص است

6. سامسونگ گلکسی نوت 5

 

سامسونگ نوت 5، بسته ای از ویژگی های متفاوت، به همراه صفحه نمایشگر بزرگ و یک قلم مخصوص است. گلکسی نوت 5 به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ شناخته می شود.

شاید گوشی هوشمند ال جی G4 یک دستگاه استاندارد اندروید به نظر برسد اما در واقع بهترین دوربین را در بین سایر گوشی های هوشمند دارد.

5. ال جی G4

 

شاید گوشی هوشمند ال جی G4 یک دستگاه استاندارد اندروید به نظر برسد اما در واقع بهترین دوربین را در بین سایر گوشی های هوشمند دارد. در واقع ال جی قبل از عرضه ی مستقیم گوشی خود، در حال مانور  روی دوربین آن بوده است. این گوشی توانست به خوبی در مقابل سامسونگ گلکسی 6S قد علم کند.

آیپد بزرگ اپل دارای نمایشگر 12.9 اینچ و ویژگی های اعتیاد آور بوده و بسیار قدرتمندتر از بعضی تبلت های بازار ظاهر شده است.

4. آیپد پرو

 

آیپد بزرگ اپل دارای نمایشگر 12.9 اینچ و ویژگی های اعتیاد آور بوده و بسیار قدرتمندتر از بعضی تبلت های بازار ظاهر شده است. این وسیله به همراه قلم مخصوص با طراحی ویژه و کیبورد هوشمند به بازار ارائه شد. برخلاف اعتیاد به این دستگاه، نقد های به عمل آمده از این دستگاه بسیار متفاوت بوده است.

3. اپل واچ

پیش بینی شده بود که اپل واچ ساعت منتخب سال 2015 باشد

پیش بینی شده بود که اپل واچ ساعت منتخب سال 2015 باشد. سال 2010 که شرکت اپل، آیپد را به علاقه مندان تکنولوژی معرفی کرد، از آن زمان به بعد، تنها اپل واچ (با حضور خود از اوایل سال 2015) در دسته ی تولیدات جدید و خلاقانه ی اپل قرار گرفته است.

انتظار داشتیم که گلکسی S6، گوشی پرچمدار سامسونگ در سریِ گلکسی S، بیشترین جستجو و بالاترین محبوبیت را در این دسته داشته باشد.

2. سامسونگ گلکسی S6

 

انتظار داشتیم که گلکسی S6، گوشی پرچمدار سامسونگ در سریِ گلکسی S، بیشترین جستجو و بالاترین محبوبیت را در این دسته داشته باشد. استفاده از شیشه و آلومینیوم به جای پلاستیک، طراحی و ساخت این دستگاه را زیبا و فوق العاده کرده است. گلکسی S6 با نقد های بسیار مثبتی روبرو شد.

حتمالا انتخاب آیفون 6S به عنوان محبوب ترین و بیشترین گجت جستجو شده در گوگل شما را شگفت زده نکرده است.

1. آیفون 6S

 

احتمالا انتخاب آیفون 6S به عنوان محبوب ترین و بیشترین گجت جستجو شده در گوگل شما را شگفت زده نکرده است. با اینکه آیفون های جدید در طراحی ظاهری شبیه به نسخه ی قبلی هستند، اما یک ویژگی منحصر به فرد را معرفی می کند؛ لمس سه بعدی. این ویژگی می تواند نیروی فشار و مدت زمان آن را تشخیص داده و فعالیت و اپلیکیشن مرتبط با آن را به نمایش بگذارد.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر