;
coinex

عرضه ی هدست واقعیت مجازی گوگل در سال 2016

 هدست واقعیت مجازی گوگل در سال 2016 عرضه می شود.

هدست واقعیت مجازی گوگل در سال 2016 عرضه می شود.

در گذشته، شایعاتی مبنی بر علاقه ی گوگل به ساخت هدست های واقعیت مجازی شنیدیم، اما در حال حاضر اخبار موثق تری در این باره به گوش می رسد. به گزارش منابع فایننشال تایمز، اولین هدست واقعیت مجازی گوگل رقیب اصلی گییر واقعیت مجازی سامسونگ محسوب می شود.

ماه پیش گزارشات بیان می کردند که گوگل ممکن است برای ایجاد سخت افزار واقعیت مجازی خود، برنامه ریزی داشته باشد. این موضوع در کارهای اخیر گوگل دیده می شود که به نظر می رسد گوگل به واقعیت مجازی علاقه مند است و فراتر از آن برنامه ای برای یک مهیا کردن شمائی از هدست کاردبرد واقعیت مجازی چیزی مانند کاردبرد گوگل دارد.

در حال حاضر به نظر می رسد که حدس و گمان ها تایید شده است. به لطف این گزارش از فایننشال تایمز، منابع گفته اند که گوگل می تواند هدست واقعیت مجازی خود را کمی بعد در سال جاری منتشر کند. این دستگاه رقیبی برای آکیولس ریفت نیست، اما بیشتر شبیه به یک رقیب برای گیر وی آر سامسونگ خواهد بود.

این به این معنی است که کاربران قادر به استفاده گوشی های خود به عنوان مکملی برای استفاده از این هدست خواهند بود در حالی که دستگاه هایی مانند آکیولس در حال حاضر با صفحه نمایش و سنسور همراه هستند. در حال حاضر این ممکن است مانند کاردبرد باشد، اما ظاهرا قرار است سطح بعدی آن محسوب شود. در هدست واقعیت مجازی گوگل می توان از گوشی برند انتخابی خود  به محفظه ی پلاستیکی  که از سنسور های حرکتی برخوردار است، وارد شد.

این گزارش در ادامه ادعا می کند که گوگل می تواند واقعیت مجازی را به اندروید خود بیاورد. این به این معنی است که پشتیبانی از آن ساده تر خواهد بود و می تواند با مشکلات بالقوه مانند تاخیر که گاهی باعث اختلال در حرکت چنین فن آوری هایی می شود، مقابله کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر