;
coinex

اخبار جدید پیرامون پرده برداری از 2 محصول جدید شرکت میزو به نام های میزو بلو چارم ایکس و ام 5 نوت

اخبار جدید پیرامون پرده برداری از 2 محصول جدید شرکت میزو به نام های میزو بلو چارم ایکس و ام 5 نوت

در این خبر به شایعات جدید پیرامون پرده برداری از 2 محصول جدید شرکت میزو به نام های میزو بلو چارم ایکس و میزو Meizo M5 در تاریخ 30 نوامبر (10 آذر) و افشای مشخصات این دو مدل خواهیم پرداخت. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید :

طی سال های گذشته شاهد ظهور و رشد برند های چینی در حوزه تلفن های هوشمند بوده ‌ایم که بیانگر تعریف جدیدی از کیفیت محصولات چینی بوده است. میزو (Meizu) را می‌توان یکی از این شرکت‌ها دانست که با تولید گوشی‌های با کیفیت، علاوه بر بازار پر فروش چین، راه خود را به بازارهای جهانی هم باز کرده‌است. ظاهرا معرفی نمونه جدید میزو در روز 30 نوامبر (10 آذر) صورت خواهد گرفت.

انتظار می رود که در این تاریخ این شرکت چینی از دو محصول جدید خود به نام های میزو ام 5 نوت و میزو بلو چارم ایکس رونمایی کند. بنا بر اطلاعات منتشر شده Blue Charm X در 2 مدل عرضه خواهد شد، مدل شماره M852Q که در آن از 3 گیگا بایت حافظه رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی استفاده شده و مدل M862Q که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار های جهانی راه خواهد یافت. همچنین به نظر می رسد این گوشی اولین عضو از خانواده میزو ‌باشد که از رابط کاربری جدید و اختصاصی این شرکت یعنی Flyme 6 که بر پایه اندروید 7 است، بهره مند خواهد بود.

اگر این اخبار حقیقت داشته باشند، شایعات گذشته در مورد میزو بلو چارم ایکس که به علاقمندان برند میزو حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را وعده داده بود پایان خواهند یافت. این اخبار همچنین گویای آن بود که محصول بلو چارم ایکس شرکت میزو با تراشه هلیو X20 شرکت مدیاتک و با 10 هسته‌‌ی پردازشی به مشتریانش عرضه خواهد شد.

تصاویر درز شده از قسمت های جلویی و پشت این محصول به خصوص در قسمت دوربین 2 گانه ای که در پشت آن قرار گرفته است شباهت زیاد آن با Honor 8 شرکت هواوی را نشان می دهد.

همانطور که در ابتدای این خبر به آن اشاره کردیم، شرکت میزو همراه با بلو چارم اکس از محصول دیگر خود یعنی میزو M5 note که نسخه بزرگ تر و بهبود یافته گوشی پیش تر معرفی شده این شرکت با نام میزو ام 5 (Meizu M5) بوده نیز در تاریخ 30 نوامبر رونمایی خواهد کرد. این محصول تنها در یک مدل با شماره ی M612Q عرضه خواهد شد که به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک Helio P10 و پردازنده گرافیکی Mali-T860 همراه با 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

اما جدیدترین اخبار، شایعات رونمایی میزو در ماه نوامبر را به زیر سوال برده است، این کمپانی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، 6 دسامبر (16 آذر) را برای این کار بر گزیده است. لطفا به این لینک سری بزنید.

2 محصول جدید شرکت میزو

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر