;
coinex

عرضه گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا در اواخر فروردین ماه آغاز می شود

عرضه گلکسی اس 8
در حال حاضر شایعات بسیاری درباره نسل بعدی پرچمدار سامسونگ وجود دارد، بعد از فاجعه گلکسی نوت 7 در رسانه های آنلاین توجه بسیاری به سامسونگ شده است. آنطور که پیدا است غول تکنولوژی کره ای قصد دارد که عرضه گلکسی اس 8 را در اوایل بهار آغاز کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر در چند روز گذشته تکرا را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که سامسونگ در ماه آینده در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 از سامسونگ گلکسی S8 رونمایی می کند، البته این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی سامسونگ تایید نشده؛ اما احتمال آن بسیار زیاد است. اکنون گزارشات جدیدی از سوی رسانه های کره ای منتشر شده که خبر از عرضه گلکسی اس 8 در هفته سوم آوریل برابر با اواخر فروردین ماه می دهند.

سامسونگ معمولا در نمایشگاه MWC از نسل جدید سری گلکسی اس رونمایی می کند، با این حال انتظار می رفت که این شرکت رویداد جداگانه ای را در شهر نیویورک برای معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 برگزار کند. غول تکنولوژی کره جنوبی هنوز هیچ کدام از این خبرها را تایید نکرده و همچنان این انتظار را داریم که گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 به صورت رسمی رونمایی شود؛ اما سامسونگ قصد ندارد که این پرچمدار را تا ماه آوریل روانه بازار کند، گزارشات قبلی تاریخ 18 آوریل برابر با 29 فروردین را برای عرضه گلکسی اس 8 سامسونگ اعلام کرده بودند.

علاوه بر این انتظار می رود که این کمپانی تولید انبوه سامسونگ گلکسی اس 8 را از ماه مارس آغاز کند و آنطور که از شواهد پیداست، هدف فروش 60 میلیون نسخه ای را برای خود تعیین کرده است. به هر حال علاوه بر پرچمدار جدید، نسل جدید گلکسی نوت هم در طی سال جاری به بازار عرضه می شود، البته خبرهای دیگری هم درباره محصولات جدید وجود دارد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر درباره برنامه آینده سامسونگ باشیم.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر