;
coinex

کمپانی دل کروم بوک جدید خود را به قلم استایلوس مجهز می‌کند

دل، کروم بوک جدید خود را به همراه قلم معرفی می‌کند

کمپانی دل قصد دارد سه‌ کروم بوک جدید خود را همین امروز معرفی کند و جالب‌ترین آنها لپ‌تاپ تغییر پذیری است که با قلم کار می‌کند.

این لپ‌تاپ با نام Chromebook 11 Convertible (کروم بوک 11 کانورتیبل)، لپت‌تاپی با قابلیت انعطاف پذیری است و می‌توان از آن به عنوان یک تبلت استفاده کرد و با قلم Dell Productivity Active Pen کار می‌کند. این لپ تاپ یک دوربین هم دارد که در کیبورد جاسازی شده و در حالت تبلت کاربرد دارد.

کروم بوک 11

کروم بوک 11

نسخه دیگر این لپ‌تاپ، با نام Latitude 11 Convertible، با سیستم عامل ویدوز 10 اجرا می‌شود و شامل پردازنده‌ای جدیدتر است. هر دو نسخه در هفتم فوریه (19 بهمن) عرضه می‌شوند. قیمت نسخه سیستم عامل کروم 349$ دلار و نسخه ویندوز 579$ دلار است.

مراسم دل، به همراه برگزاری مجدد گوگل برای استفاده از کروم بوک ها در مدارس صورت می‌گیرد. دیروز، کمپانی‌های Acer و Asus کروم بوک های تبدیل پذیر 11 اینچی‌شان را معرفی کردند که یکی از آنها از قلم استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد که کمپانی گوگل، امسال ایده‌هایی برای استفاده از کروم بوک ها در مدارس دارد.

acer

علاوه بر Chromebook 11 Convertible، کمپانی دل از Chromebook 11 و Chromebook 13 نیز رونمایی می کند که نوعی کروم بوک با برداشت از لپ‌تاپ‌های ویندوزی موجود با نام‌های Latitude 11 و Latitude 13 است. این دو نسخه Latitude نیز با پردازنده‌هایی جدیدتر آپدیت می‌شوند اما کروم‌بوک‌ها پردازنده‌ی قدیمی را دارند و قیمتشان نیز ارزان‌تر است.

این چهار لپ‌تاپ نیز در هفتم فوریه (19 بهمن) عرضه خواهند شد. Chromebook 11 با قیمت 219$ دلار، Latitude 11 با قیمت 349$ دلار، Chromebook 13 با قیمت 299$ دلار و Latitude 13 با قیمت 519$ در دسترس خواهند بود.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر