;
coinex

نویسندگان فیلم جدید جیمز باند مشخص شدند

رابرت وید و نیل پرویس، نویسندگان فیلم جدید جیمز باند هستند

نویسنده‌ فیلم بعدی جیمز باند مشخص شد. ظاهرا رابرت وید و نیل پرویس، به عنوان نویسنده‌ داستان بیست و پنجمین فیلم 007 انتخاب شدند.

وید و پرویس، قبلا در ساخت مجموعه فیلم‌های جیمز باند همکاری داشته‌اند؛ به طور مثال آنها نویسنده‌ فیلم‌های اسکای فال (Skyfall) و مجموعه‌ کوتاه 52 قسمتی سوپر اسپای (super spy) و فیلم spectre، با بازی زیبای آقای دنیل کریگ بوده‌‌اند. در واقع هر دوی آنها، نویسنده‌ 6 تا از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بوده‌اند.

دنیل کریگ یک بازیگر 49 ساله‌ انگلیسی است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر بوده و جوایزی از قبیل بهترین بازیگر فیلم‌های اکشن از نگاه منتقدین را از آن خود کرده است. سوال مهم دیگری که در رابطه با فیلم بعدی 007 وجود دارد این است که چه کسی نقش جیمز باند را بازی خواهد کرد.

آقای دنیل کرویگ هیچ تعهدی مبنی بر بازی خود در این فیلم ندارد؛ اما گزارش روزنامه‌ دیلی میل (Daily Mail) می‌گوید که به احتمال زیاد، آقای دنیل کرویگ در این فیلم بازی خواهد کرد. فیلم برداری فیلم جیمز باند، حداقل تا پاییز سال 2018 شروع نخواهد شد. به گزارش برخی منابع، لوکیشن یا مکان فیلم برداری این فیلم در کشور کرواسی خواهد بود.

سم مندز که کارگردان فیلم‌های اسکای فال و Spectre را بر عهده داشته، صریحا اعلام کرد که دیگر کارگردان این فیلم نخواهد بود. آقای تام هاردی که در فیلم‌هایی مثل شوالیه سیاه و Inception بازی کرده، می‌گوید که بسیار علاقه مند است تا کریستوفر نولان، کارگردانی این فیلم را بر عهده گیرد.

رابرت وید و نیل پرویس، نویسندگان فیلم جدید جیمز باند هستند
کریستوفر نولان

کریستوفر نولان با کارگردانی فیلم‌هایی چون سه گانه بتمن، بین ستاره‌ای (Interstellar)، پرستیژ و چند فیلم اثر گذار دیگر شناخته می‌شود.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر