;
coinex

موفقیت سامسونگ در فروش 5 میلیون گلکسی اس 8 تنها در کمتر از یک ماه

موفقیت سامسونگ در فروش 5 میلیون گلکسی اس 8 تنها در کمتر از یک ماه

کمپانی بزرگ سامسونگ توانست 5 میلیون گوشی گلکسی اس 8 را در کمتر از یک ماه به فروش برساند.

سامسونگ گلکسی اس 8، اولین پرچمداری است که پس از فاجعه گلکسی نوت 7 معرفی شده و در دسترس هواداران این کمپانی قرار گرفته است. پس از این رسوایی بزرگ، بسیاری معتقد بودند که سامسونگ برای به دست آوردن مشتریان همیشگی خود، با مشکل مواجه خواهد شد؛ اما با توجه به فروش بزرگی که تنها در عرض یک ماه صورت گرفته، به نظر می رسد که سامسونگ با چالش بزرگی روبرو نبوده است.

این غول کره ای، امروز از طریق خبرگزاری ZDNet اعلام کرد که تا به امروز، 5 میلیون واحد از گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به فروش رسانده؛ این در حالیست که تنها کمتر از یک ماه (21 آوریل، 1 اردیبهشت) از راه اندازی آن می گذرد. لازم به ذکر است که این تعداد، تنها میزان فروش کشورهای کره جنوبی، آمریکا و کانادا را بیان می کند. فروش این گوشی هوشمند در کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا از پایان این هفته آغاز خواهد شد.

متاسفانه، هنوز مشخص نیست که کدام یک از دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، محبوبتر بوده اند. با اینحال، گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که سامسونگ، تولیدات گلکسی اس 8 پلاس را افزایش داده تا بتواند تقاضای بسیار مشتریان را برآورده کند. البته بسیاری از بررسی های به عمل آمده، گلکسی اس 8 کوچکتر با اندازه 5.8 اینچی را تایید می کنند.

با در نظر داشتن این 5 میلیون، به نظر می رسد که کمپانی سامسونگ می تواند رکوردهای خود را ارتقا دهد؛ چرا که عرضه ی گلکسی اس 8 در 120 کشور دیگر، هنوز آغاز نشده و می تواند فروش چشمگیری را به ثبت برساند. لازم به ذکر است که دستیار صوتی بیکسبی نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. تحلیلگران بر این باورند که گلکسی اس 8، همچنان به فروش خود ادامه خواهد داد که می تواند به ثبت رکورد جدید سامسونگ نیز کمک کند.

.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر