;
coinex

شکایت‌ مردم از مشکلات کم ‌فروشی اینترنت در رسانه ها

شکایت‌ مردم از مشکلات کم ‌فروشی اینترنت در رسانه ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مشکلات کم ‌فروشی اینترنت صحبت نمود و اعلام کرد که مردم از این شرایط ناراحت هستند و خواهان رسیدگی به این مشکل هستند. وی در ادامه تاکید نمود که باید در استان های کشور هم تنظیم مقررات انجام شود و همه مسئولین به مشکلات کم ‌فروشی اینترنت رسیدگی کنند.

آذری جهرمی خواهان انتشار شکایت مردم از مشکلات کم ‌فروشی اینترنت در رسانه ها شده است. به گفته آذری جهرمی در حوزه ارتباطات کشور یک پایه ضعیف 12 ساله وجود داشته و اکنون این ضعف، چند برابر قبل شده است و مسئله مهم بررسی این است که چقدر با سطوح استاندارد فاصله داریم.

آذری جهرمی از اپراتورها خواست با مردم روراست باشند چون به گفته وی فضای رقابتی خوبی وجود دارد. به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هرجا ارتباطات نباشد، امنیت نیز وجود ندارد.

وی در ادامه اعلام کرد با وجود 3300 روستا در استان فقط 200 روستا دارای پوشش کامل هستند و مابقی روستاهای باقی مانده تحت USO هستند. به گفته وی با حل این مشکلات تولیدات در جامعه توسعه پیدا می کند.

وی همچنین در مورد مشکلات کم فروشی اینترنت از مردم خواست تا مشکل خود را در رسانه ها بیان کرده و هیچ ترسی نداشته باشند. به گفته آذری جهرمی مسئولان باید پاسخگو باشند.

وی در پایان بر حذف اینترنت حجمی تاکید کرد و ادامه داد که این نخستین کار خواهد بود. آذری جهرمی بیان نمود که در طرح ارائه شده قبلی مشکلاتی وجود داشت و متوقف گردید و قرار است ظرف مدت یک ماه مکانیزم جدید تهیه شود.

.

منبع: donya-e-eqtesad

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر