coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرهایی از قاب گلکسی A5 مدل 2018 منتشر شد

رندرهایی از قاب گلکسی A5 مدل 2018 منتشر شد
اوایل امروز بود که مشخصات گلکسی A5 مدل 2018 منتشر شد. این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و برخی از مشخصات آن آشکار شد.

سری جدید گلکسی ای 2018 سامسونگ تا اوایل سال آینده رخ نشان نخواهند داد، اما مطابق معمول این چند ساله، در چند هفته آینده باید شایعات زیادی از آنها در فضای مجازی دیده شود.

امروز گزارش کردیم که سامسونگ گلکسی A5 مدل 2018 به پردازنده اگزینوس 7885 مجهز خواهد بود. پردازنده‌ای هشت هسته‌ای که با حداکثر سرعت کلاک 1.59 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش کرده و از پشتیبانی 4 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. این مدل احتمالا با 32 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که سری گوشی‌های گلکسی ای 2018 به نمایشگر بیکران مجهز خواهند بود. گزارش شده که برخی از گوشی‌های این سری، ممکن است که با دوربین دوگانه نیز خودنمایی کنند. ما انتظار داریم که سنسور اثر انگشت نیز در این مدل‌ها دیده شود و البته با ویژگی ضد آب به بازار عرضه شوند.

اکنون رندرهایی از قاب گلکسی A5 مدل 2018 از منابع غیر رسمی در چین به دست آمده است. برش ایجاد شده در پنل پشتی این دستگاه از وجود دوربین دوگانه حکایت نمی‌کند، با این حال منبع مورد نظر تاکید دارد که این دستگاه با دو سنسور برای دوربین سلفی خودنمایی خواهد کرد.

گوشی (Galaxy A5 (2018 دوربین دوگانه در پنل پشتی خود نخواهد داشت، اما این احتمال وجود دارد که موبایل گلکسی ای 7 مدل 2018 با این ویژگی دیده شود، اما این موضوع را به خاطر داشته باشید که هنوز سامسونگ استفاده از دوربین دوگانه در مدل‌های گلکسی ای 2018 خود را تایید نکرده است.

شایعات اخیر از وجود دکمه اختصاصی بیکسبی در این سری از گوشی‌های میان رده سامسونگ خبر داده‌اند. با وجود این همه شایعه از وجود ویژگی‌های جذابی که در گوشی‌های پرچمدار و بالا رده دیده می‌شود، سری گوشی‌های گلکسی ای 2018 محصولات جذاب و دیدنی خواهند بود.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام کاش سامسونگ اثر انگشت را حذف کند و بدون دگمه هوم باشد و لوازم جانبی گوشی مثل سیم و شارژ …. را مشگی کند که زیباتر و هم چرک نمیشود ممنون

    پاسخ