;
coinex

گوشی آنر 7 ایکس در 19 مهرماه معرفی می شود

گوشی آنر 7 ایکس در 19 مهرماه معرفی می شود
شرکت آنر هواوی قصد دارد تا در روز یازدهم اکتبر (19 مهرماه) گوشی هوشمند جدیدی را در چین رونمایی کند. این دستگاه گوشی آنر 7 ایکس (Honor 7X) است.

هواوی این موضوع را با انتشار یک تیز تبلیغاتی در شبکه اجتماعی ویبو به نمایش گذاشت. اگر به تصویر نگاه کنید به وضوح می‌توانید 7X را در مرکز این تصویر ببینید و البته در پایین تصویر تاریخ حک شده نیز به خوبی نمایان است.

در زیر این پوستر تبلیغاتی نوشته شده است که آیا می‌خواهید دورتر از مردم عادی ببینید؟ این جمله ترجمه چینی این عبارت است و به این نکته اشاره دارد که این دستگاه افق‌های دید شما را گسترده‌تر خواهد کرد. با توجه به این شعار تبلیغاتی می‌توان حدس زد که این گوشی هوشمند احتمالا از نسبت تصویر 18:9 برخوردار است.

اگر به تصویر نگاه کنید به وضوح می‌توانید 7X را در مرکز این تصویر ببینید و البته در پایین تصویر تاریخ حک شده نیز به خوبی نمایان است.

این همان نسبت تصویری جدیدی است که در برخی از گوشی‌های بالا رده سال جاری دیده شد. این نوع از نمایشگرها در سال 2017 بسیار محبوب شدند و شرکت‌های بزرگ گوشیساز جهان به دنبال آنند تا صفحه نمایش‌هایی با این نسبت تصویر را در گوشی‌های میان رده خود نیز به کار ببرند.

گوشی آنر 7 ایکس جانشین گوشی آنر 6 ایکس است که سال گذشته معرفی شد. شایعات می‌گویند که گوشی آنر 7 ایکس دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل بوده و با حاشیه‌های بسیار باریکی همراه شده است.

قدرت پردازشی این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی هایسیلیکون کرین 670 ناشی شده، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. انتظار می‌رود که هواوی آنر 7 ایکس در پنل پشتی خود به یک دوربین دوگانه مجهز شده که از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده باشد. اندروید 7.1 نوقا سیستم عامل موبایلی آن خواهد بود.

سنسور اثر انگشت در پنل پشت، پورت یو اس بی نوع C و البته جک هدفون 3.5 میلی‌متری بخشی از این گوشی هوشمند خواهد بود. گفته می‌شود که گوشی آنر 7 ایکس در دو نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی به بازار عرضه خواهد شد.

نسخه ارزان‌تر که به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده با برچسب قیمتی 226 دلاری وارد بازار می‌شود و نسخه گرانتر با 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 271 دلار معامله خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر