;
coinex

کانسپتی از وان پلاس 6 به همراه مشخصات آن منتشر شد

کانسپتی از وان پلاس 6 به همراه مشخصات آن منتشر شد
کانسپتی از وان پلاس 6 (OnePlus 6) منتشر شد و در کنار آن برخی از مشخصات این دستگاه به بیرون درز کرد. وان پلاس 6 پرچمدار سال 2018 این سازنده چینی است.

در کانسپت به نمایش درآمده، ابتدا پنل پشتی این دستگاه دیده می‌شود که به جز حسگر اثر انگشت دایره‌ای آن، دوربین دوگانه با چینش عمودی سنسورها در گوشه سمت چپ آن دیده می‌شود. در زیر سنسور دوم یک فلاش LED قرار گرفته است.

برخلاف گوشی‌هایی که تاکنون این کمپانی به بازار معرفی کرده، لوگوی وان پلاس در این طرح مفهومی، کمی پایین‌تر از حد معمول در پنل عقب قابل رویت است. وان پلاس به تازگی مدل وان پلاس 5 تی را معرفی کرد و با این دستگاه قدم در بازار گوشی‌های بدون حاشیه گذاشت.


بیشتر بخوانید:  بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه در سال ۲۰۱۷


نمای پنل جلویی نیز صفحه نمایشی را نشان می‌دهد که حاشیه‌های بسیار باریکی داشته و با این سبک طراحی، فضای بیشتری از نمای جلو در اختیار نمایشگر آن خواهد بود.

مشخصات وان پلاس 6

با وجود چنین طراحی، مسلما وان پلاس 6 در بین گوشی‌هایی قرار می‌گیرد که دارای بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه خواهند بود. قاب این اسمارت فون به نظر می‌رسد که از آلومینیوم ساخته شده و یک نمایشگر 6 اینچی آمولد را در بر گرفته است.

نسبت تصویر این نمایشگر 18.5 به 9 بوده و از رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل یا همان کیفیت تصویری کواد اچ دی پلاس برخوردار خواهد بود. لایه محافظی از کورنینگ گوریلا گلس 5 از این صفحه نمایش محافظت خواهد کرد، بدون شک این دستگاه می‌تواند یکی از بهترین نمایشگرهای موبایل را در اختیار داشته باشد.


بیشتر بخوانید:  بهترین نمایشگر موبایل در سال ۲۰۱۷ متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


مشخصات وان پلاس 6

اولین چیزی که در مشخصات وان پلاس 6 جلب توجه می‌کند، وجود چیپست اسنپدراگون 845 است که احتمالا در نسخه‌های مختلف با 6 و یا 8 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد. گوشی OnePlus 6 در سه مدل 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

گفته می‌شود که دوربین دوگانه این موبایل ترکیبی از دو سنسور 16 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل خواهد بود که به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز است.

دوربین جلو نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.6 خواهد بود. این پرچمدار 2018 وان پلاس به پورت یو اس بی نوع C و جک هدفون 3.5 میلی‌متر ینیز مجهز بوده و بهع نظر می‌رسد که انرژی روزانه آن نیز از یک باتری 3950 میلی‌آمپر ساعتی تامین شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر