;
coinex

آپگرید جدید فیس تایم اپل؛ چت گروهی با 32 نفر به صورت همزمان

قابلیت چت گروهی فیس تایم در آی او اس 12 (iOS 12) به کاربران اجازه می‌دهد که با 32 نفر به صورت همزمان چت کنند.

فیس تایم اپل با پیام‌ها یکپارچه‌سازی می‌شود تا به‌سادگی بتوانید چت گروهی را به تماس ویدیویی گروهی تبدیل کنید. این قابلیت همچنین از فیلترهای متنوع و انیموجی برخوردار می‌شود. مموجی، از دیگر ویژگی‌های جدیدی است که همراه با آی او اس 12 رونمایی شده که کاربران در فیس تایم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 که شب گذشته برگزار شد، دموی قابلیت جدید فیس تایم را همراه با چهره‌ی کاربران دیگر به نمایش گذاشت. کمی پایین‌تر از چهره‌ی کاربر اصلی، فهرستی از سایر افراد نمایش داده می‌شود. افرادی که در حال حرف زدن هستند،‌ به صورت مجزا مشخص می‌شوند. این یک رابط جالب است که کاملا با چت‌های ویدیویی دیگر تفاوت دارد. کاربران می‌توانند چهره‌ی افراد مورد نظر خود را انتخاب کنند تا به صورت برجسته‌ نشان داده شود. علاوه بر این، فیلترهای جالبی نیز به فیس تایم جدید اضافه شده است.


بیشتر بخوانید: اپل ویژگی خود شیفتگی انیموجی را به واسطه میموجی وارد مرحله جدیدی کرد


این ویژگی برای نوجوانان بسیار مناسب است؛ علاوه بر اینکه کارمندان یک اداره نیز به راحتی می‌توانند با فیس تایم، تماس گروهی برقرار کنند.

آی او اس 12 با تمرکز بر افزایش قدرت اجرایی و عملکرد دستگاه‌ها طراحی شده است؛ اما این مساله باعث نشد تا آپگرید‌های جالبی به ویژگی‌های این سیستم عامل اضافه نشود. پشتیبانی از 32 نفر در چت گروهی فیس تایم خبر خوبی برای افرادی است که اغلب به تماس‌ ویدیویی گروهی نیاز دارند. اسکایپ، اپلیکیشن چت گروهی محبوب مایکروسافت، از چت گروهی با حضور 25 نفر پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که آی او اس 12 در شهریور ماه آینده همراه با آیفون‌های جدید به صورت رسمی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر