;
coinex

رندرهای گلکسی نوت 9 طراحی متفاوت دوربین دوگانه را به نمایش می‌گذارند

چند روز قبل رندرهایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9) منتشر شد که بر مبنای شایعات و تصاویر گذشته طراحی شده بودند. امروز نیز رندرهای دیگری منتشر شده که زاویه‌ی دیگری از این دستگاه را به تصویر می‌کشد.

یکی از افشاگرهای معروف به نام OnLeaks، تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 9 را منتشر کرده که گفته می‌شود رندرهای واقعی این گوشی هوشمند هستند. گزارش شده است که این رندرها بر اساس طراحی‌های کامپیوتری سامسونگ تصویرسازی شده‌اند که به شکل نهایی گلکسی نوت 9 نزدیک‌تر است.

اینطور که به نظر می‌رسد، گلکسی نوت 9 سامسونگ تفاوت زیادی با نوت 8 نخواهد داشت. اگر این تصاویر را با گلکسی نوت 8 مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که پنل اصلی این دو گوشی پرچمدار تفاوت اندکی با یکدیگر دارند؛ البته حاشیه‌ی بالایی در نوت 9، باریک‌تر از نوت 8 طراحی شده است. ویژگی‌هایی که کاملا بدون تغییر مانده‌اند، لبه‌های دستگاه است که پورت یو‌اس‌بی نوع سی، اسپیکرها،‌ میکروفون، جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری و قلم استایلوس اس پن در آنها قرار می‌‌گیرد.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سامسونگ گلکسی نوت ۹ ؛ تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات


سامسونگ تغییرات اندکی را در پنل پشتی گلکسی نوت 9 ایجاد کرده است. ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی همراه است و اسکنر اثر انگشت نیز کمی پایین‌تر از آن قرار دارد. گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی نوت 9 در ابعاد 161.9 در 76.3 در 8.8 ساخته می‌شود. این در حالیست که نوت 8 در ابعاد 162.5 در 74.8 در 8.6 ساخته شده بود. انتظار می‌رود که پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ از صفحه نمایش 6.3 اینچی سوپرآمولد برخوردار شود که با رزولوشن 1440 در 2960 همراه است.

تغییرات اساسی در سخت‌افزارهای نوت 9 نهفته است. این موبایل در برخی بازارها با سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 845 عرضه می‌شود و به باتری 3850 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. علاوه بر این، تغییرات گسترده‌ای در تنظیمات دوربین ایجاد خواهد شد.

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گلکسی نوت 9 در 18 مرداد (9 آگوست) رونمایی می‌شود. نظر شما درباره‌ی سبک طراحی نوت 9 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر