coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش رتبه جهانی پیام رسان های ایرانی و سقوط رتبه تلگرام

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور اعلام کرد که رتبه جهانی پیام رسان های ایرانی افزایش یافته و رتبه تلگرام ۷۶۵ پله سقوط کرده است.

به گزارش تکراتو، پس از اینکه تلگرام در ایران مسدود شد  رتبه جهانی آن کاهش یافته است. در ادامه بسیاری از افراد تمایل به استفاده از پیام رسان های بومی پیدا کردند و این امر باعث شد تا رتبه جهانی پیام رسان های ایرانی افزایش پیدا کند.


بیشتر بخوانید: توضیحات خرم آبادی در مورد موفقیت فیلترینگ تلگرام در ایران


افزایش رتبه جهانی پیام رسان های ایرانی

امیر خوراکیان اعلام کرد که ترافیک دامنه‌های پیام‌رسان تلگرام بر اساس آمار رتبه‌بندی ترافیک وب‌سایت الکسا در سه ماه گذشته نشان می‌دهد که دامنه Telegram.org (مربوط به تلگرام وب) با ۳۳ رتبه کاهش در رتبه ۳۰۰، t.me  با ۱۱۴ رتبه کاهش، در رتبه ۶۰۰ و telegtram.me  با ۷۶۵ رتبه کاهش، در رتبه ۲۳۲۸ در ترافیک جهانی قرار گرفته اند.

افزایش رتبه جهانی پیام رسان های ایرانی

وی ادامه داد که رتبه دامنه telegram.me که به نرم‌افزار موبایلی تلگرام اختصاص دارد، در مدت سه سال به رتبه ۱۵۲۰ ارتقا پیدا کرده بود اما با مسدودسازی تلگرام در ایران در تاریخ ۱۱ اردیبهشت، میزان بازدید و ارجاع به این دامنه‌ها با شیب بیشتری کاهش پیدا کرده و به رتبه پایین‌تر از ۲۳۲۸ در تاریخ ۱۹ خردادماه رسیده است.


بیشتر بخوانید: فریب کاربران تلگرام با برنامه جعلی Telegram DR


معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی تاکیدکرد که پیام‌رسان‌های داخلی روند رشد بسیار پرشتاب‌تری نسبت به تلگرام در آغاز فعالیت داشته‌اند و این نشان از اعتماد کاربران به این خدمت بومی است.

خوراکیان در مورد توسعه خدمات پیام‌رسان‌های داخلی و افزایش رتبه جهانی پیام رسان های ایرانی اظهار امیدواری کرد و اعلام نمود که حضور کاربران در این خدمات به توسعه و بلوغ آن‌ها کمک کرده و بی‌شک با فرصتی که کاربران ایرانی به ارائه‌کنندگان خدمات داخلی خواهند داد، زمینه ایجاد زیرساخت‌های ملی و بومی برای کشور فراهم خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور و امیر خوراکیان .. خوردند
    تکراتو هم بیشتر … خورد

    پاسخ