coinex
راهنمای خرید تکراتو

برترین و موفق ترین استارتاپ های سال ۲۰۱۸ از نگاه لینکدین

لیستی از برترین و موفق ترین استارتاپ های سال ۲۰۱۸ و شرکت‌هایی که در مسیر نوآورانه‌ی خود پیشرو هستند توسط لینکدین معرفی شدند.

به گزارش تکراتو، در دنیای امروز شیوه کسب و کار متفاوت از قبل است و بسیاری از شرکت‌ها که تازه پا به عرصه گذاشته‌اند، توانسته‌اند در زمینه کاری خود موفق باشند. اکنون دیگر موفقیت از آن شرکت‌های سنتی و قدیمی نیست!


بیشتر بخوانید: بهترین شرکت ها برای کار کردن ؛ کارجویان به کدام شرکت ها رزومه می فرستند؟


لیستی از برترین و موفق ترین استارتاپ های سال ۲۰۱۸

در ادامه لیستی از موفق ترین استارتاپ های سال ۲۰۱۸ که تاثیر زیادی در حوزه‌ی فعالیت خود داشته‌اند، معرفی می‌شوند. استارتاپ‌های برتر براساس حوزه مرتب شده‌اند. با تکراتو همراه باشید.

حوزه: حمل و نقل

رتبه‌ی اول لیست موفق ترین استارتاپ های سال ۲۰۱۸  متعلق به شرکت تاکسی‌رانی لیفت با سهم ۳۵ درصدی از بازار حمل و نقل است. اوایل این هفته بود که این کمپانی با افتتاح شعبه‌ی جدید خود در کلرادو از رقیب اصلی خود یعنی اوبر، پیشی گرفت.

استارتاپ اشتراک اسکوتر Bird که ارزشی ۲ میلیارد دلاری دارد و توسط تروایس واندر‌زاندن بنیان‌گذاری شده در رتبه‌ پنجم قرار گرفته است. رتبه‌ی نهم این لیست نیز متعلق به Aurora از فعالان صنعت خودرو‌های خودران است.


بیشتر بخوانید: بررسی با ارزش ترین شرکت های فناوری جهان در سال ۲۰۱۸


حوزه: غذایی و بهداشتی

در رتبه‌‌ دوم لیست موفق ترین استارتاپ های سال ۲۰۱۸ ، شرکت‌ بستنی‌سازی Halo Top قرار دارد. استارتاپ ۶ ساله‌ای با مدل کارمندیِ دور‌کار.

از این دسته، شرکت تولید لوازم آرایشی Glossier نیز در رده‌بندی هشتم قرار گرفته است.

حوزه : مالی

رتبه‌ی سوم برترین استارتاپ های سال ۲۰۱۸ متعلق به استارتاپ ۶ ساله‌ی خدمات مبادله‌ی ارز‌های رمز‌نگاری شده و کیف‌پول دیجیتالی Coinbase است.

در ادامه پلتفرم سرمایه گذاری Robinhood توانسته رتبه ششم لیست را به دست آورد. همچنین پس از آن استارتاپ پرداخت مبتنی‌ بر بلاک‌چین Riple در رتبه‌ی هفتم قرار دارد.


بیشتر بخوانید: ثروتمندترین شرکت های دنیا ؛ اپل و آمازون اول و دوم


حوزه : فناوری

رتبه چهارم موفق ترین شرکت های سال ۲۰۱۸ متعلق به شرکت داده‌کاوری و یادگیری ماشین Noodle.ai است که با تحلیل اطلاعات آماری، مدیران کسب و کار‌ را در تصمیم‌گیری بهتر یاری می‌‌کند.

در نهایت رتبه دهم هم متعلق به شرکت Rubrik از شرکت‌های فعال در زمینه امنیت دیجیتال و رمز‌گذاری اطلاعات در سرور‌های ابری است.

این شرکت‌ها که اسامی آنها ذکر شد، موفق ترین استارتاپ های سال ۲۰۱۸ از نگاه شبکه اجتماعی لینکدین بودند.

  1. شرکت تاکسی‌رانی لیفت
  2. شرکت‌ بستنی‌سازی Halo Top
  3. شرکت ارز‌های رمز‌نگاری شده و کیف‌پول دیجیتالی Coinbase
  4. شرکت داده‌کاوری و یادگیری ماشین ai
  5. اشتراک اسکوتر Bird
  6. شرکت سرمایه گذاری Robinhood
  7. استارتاپ پرداخت مبتنی‌ بر بلاک‌چین Riple
  8. شرکت تولید لوازم آرایشی Glossier
  9. شرکتAurora فعال در صنعت خودرو‌های خودران
  10. شرکت Rubrik فعال در زمینه امنیت دیجیتال و رمز‌گذاری اطلاعات در سرور‌های ابری

البته غیر از این شرکت‌ها ممکن است شرکت‌های موفق دیگری نیز در حوزه‌های مختلف وجود داشته باشند. شرکت‌ها و استارتاپ‌های موفق از دیدگاه خود را با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  ENTREPRENEUR

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر