coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تقسیم اینترنت بین چین و آمریکا ؛ از اینترنت چینی استفاده کنیم یا آمریکایی؟

مدیرعامل سابق گوگل و رییس هیئت مدیره آلفابت از تقسیم اینترنت بین چین و آمریکا تا یک دهه‌ی آینده خبر داد. دو اینترنت مجزا به وجود می‌آید.

به گزارش تکراتو، اریک اشمیت معتقد است که در صورت تقسیم اینترنت، یکی از آنها توسط آمریکا و دیگری توسط چین اداره می‌شود. وی در یک رویداد سرمایه گذاری خصوصی در سان فرانسیسکو در مورد این موضوع سخن گفت.

تقسیم اینترنت بین چین و آمریکا

به گفته‌ی اریک اشمیت اگر به مقیاس کمپانی‌های در حال توسعه چینی، سرویس‌های آنها و همچنین ثروتی که در حال تولید است نگاه کرد، می‌توان متوجه شد که آنها فوق العاده هستند. به گفته‌ی وی چینی‌ها همچنین نقش بزرگ‌تری در آینده خواهند داشت.

اشمیت باور دارد که همراه با توسعه محصولات نوآورانه در این کشور، رژیمی برای کنترل و سانسور اینترنت نیز ظهور خواهد کرد که نه تنها پکن، بلکه کشورهای نه چندان مردم سالار دیگر را نیز به استفاده از این سرویس‌های ناقض آزادی بیان سوق خواهد داد.

البته در حال حاضر هم نشانه‌هایی از افزایش فشار چین برای سنسور بیش از پیش اینترنت به چشم می‌خورد که می‌توان به توسعه نسخه چینی موتور جستجوی گوگل اشاره کرد که قرار است دسترسی به برخی سایت‌ها و همچنین نتایج جستجو را مطابق نظر پکن محدود کند.

در این بین برخی نیز ادعا کرده‌اند که گوگل به منظور کاهش محدودیت چین علیه سرویس‌های این کمپانی در حال توسعه یک اپلیکیشن خبرخوان اختصاصی مطابق با سیاست‌های این کشور است.

نظر شما چیست؟ در صورت تحقق این سخنان و تقسیم اینترنت شما از اینترنت چینی استفاده می‌کنید یا آمریکایی؟

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: cnbc

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر