;
coinex

ساعت هوشمند هواوی واچ GT معرفی شد ؛ هوش مصنوعی در پشت دستان شما

ساعت هوشمند هواوی واچ GT و هواوی بند 3 پرو توسط غول تکنولوژی چین معرفی شدند. امروز برای هواوی روز پرکاری بود. این کمپانی در کنار پرچمدارن جدید سری میت 20، از ساعت هوشمند جدید خود نیز رونمایی کرد.

اگرچه امروز گوشی‌های هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) و هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) در کانون توجهات قرار داشتند، اما این شرکت چینی در کنار آنها از ساعت هوشمند جدید هواوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) نیز رونمایی کرد.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT

هواوی واچ جی‌تی آخرین ساعت هوشمند این شرکت است که خود را از Wear OS گوگل جدا کرده و به یک سیستم عامل داخلی مجهز شده است، اما ساعت هوشمند جدید هواوی چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟

طراحی هواوی واچ جی تی

ساعت Huawei Watch GT طراحی کلاسیک و زیبایی دارد. بدنه گرد و البته نسبتا بزرگ ان از استیل ضد زنگ 316L ساخته شده است. حاشیه‌های قاب اطراف این ساعت از سرامیک ساخته شده و دو پیچ تنظیم برای ناوبری نرم افزاری آن در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش هواوی واچ جی‌تی یک پنل آمولد 1.39 اینچی است و یک الگوی 4 نقطه‌ای در پشت ساعت، ضربان قلب کاربر را نظارت می‌کند. طراحی این سیستم مانیتور ضربان قلب، شکل و شمایل دوربین اصلی هواوی میت 20 را یادآوری می‌کند.

طراحی هواوی واچ جی تی

بندهای چرمی و پلاستیکی آن محکم به نظر می‌رسد و این طور که از شواهد پیداست می‌توانید در صورت لزوم آنها را با بندهای دیگری که جوابگوی سلیقه شما باشد، تعویض کنید.

عملکرد ساعت هواوی واچ GT

معمولا ساعت های هوشمند امروزی از طراحی نسبتا زیبایی برخوردارند، اما برای کاربران این تنها یک نکته مثبت است. این گجت‌ها باید در عمل کارایی خود را نشان دهند، چرا که به طور کل این ساعت‌های مبتنی بر تکنولوژی در حال تبدیل شدن به یکی از لوازم جانبی مهم زندگی روزمره ما هستند.

ساعت های هوشمند علاوه بر نظارت بر سلامتی و مقدار فعالیت روزانه ما می‌توانند با ارسال نوتیفیکیشن ما را از پیام های روزانه‌مان نیز آگاه کنند، بنابراین می‌توانید در زمان‌های بسیاری، گوشی‌های همراه خود را خاموش کنید.

ساعت هوشمند جدید هواوی واچ جی تی (Huawei Watch GT)

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، هواوی در ساعت هوشمند جدید خود به جای آنکه از سیستم عامل Wear OS گوگل که یک سیستم عامل یکپارچه با اندروید در گوشی‌های هوشمند است، استفاده کند به سیستم عامل روی اورده که خود آن را توسعه داده است.

OS Lite نام سیستم عامل جدید ساعت هوشمند هواوی واچ جی‌تی است و همان طور که از نامش پیداست، به نظر می‌رسد که نرم افزاری سبک و زنده است که احتمالا نمی‌گذارد بیش از حد بر روی باتری این گجت فشار وارد کند.

بر اساس گفته‌های این شرکت، ساعت هوشمند واچ GT هواوی می‌تواند هر دو هفته یکبار شارژ شود که زمان بسیار قابل توجهی است. هواوی، 22 ساعت عمر باتری ساعت هوشمند جدیدش را با پایش مداوم ورزش و تمرین، GPS، مانیتور ضربان قلب و نمایشگر همیشه روشن را تضمین کرده است.

از سوی دیگر اگر پیام ها و تماس‌، مانتیور ضربان قلب و جی‌پی‌اس خود را خاموش کنید، باتری هواوی واچ GT قادر خواهد بود تا به مدت 30 روز این ساعت را روشن نگه دارد. یک ماه کامل تنها با یکبار شارژ! این موضوع واقعا هیجان انگیز است.

هواوی واچ جی تی مبتنی بر هوش مصنوعی

در سال 2018 میلادی زندگی می‌کنیم و هوش مصنوعی تقریبا در حال راه یافتن به تمامی گجت‌های هوشمندمان است. ساعت هوشمند هواوی واچ GT نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. تکنولوژی پایش ضربان قلب TruSeen 3.0 در هواوی واچ جی تی یک الگوریتم یادگیرنده است که به مرور زمان و با استفاده هر چه بیشتر آن، می‌تواند نظارت بر ضربان قلب کاربر خود را بیش از پیش بهبود دهد.

البته این تنها ویژگی هوش مصنوعی در این ساعت نیست. یک مانیتور هوشمند کیفیت خواب و یک الگوریتم مصرف انرژی مبتنی بر AI وجود دارد که برای رسیدن به طول عمر بیشتر باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

الگوریتم مصرف انرژی هوش مصنوعی، مقدار استفاده و موقعیت مکانی شما را تحلیل کرده و پیش بینی می‌کند که آیا شما نیاز به استفاده از ساعت هوشمند خود خواهید داشت یا خیر. در واقع ساعت هواوی واچ GT بسته به شرایط مختلف زمانی و مکانی کاربر خود، در پس زمینه به طور مداوم بین حالت صرفه جویی انرژی و یا حالت عملکرد، سوئیچ می‌کند.

علاوه بر تمامی ویژگی‌های گفته شده، ساعت هوشمند جدید هواوی طیف وسیعی از تمرینات و ورزش‌های مختلف، از شنا گرفته تا کوهنوردی را پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند Watch GT هواوی حالت کوچینگ را نیز ارائه می‌دهد.

حالت کوچینگ در واقع به مانند یک مربی کاربلد، با تجزیه و تحلیل مداوم مقدار ضربان قلب کاربر راهنمایی برای انجام تمرینات مختلف خواهد بود.

ساعت Huawei Watch GT با هر دو دستگاه‌‌های اندرویدی و iOS سینک می‌شود. شما تنها کافی است تا اپلیکیشن Huawei Health را از مارکت‌های مختلف مربوطه دانلود کنید. هواوی، هوش مصنوعی را به خوبی در محصولات جدید خود بکار گرفته است و ساعت هوشمند هواوی واچ GT یک نمونه خوب از تلفیق AI با یک گجت کارآمد است.

قیمت هواوی واچ جی تی

ساعت هوشمند هواوی واچ GT در طرح کلاسیک (با بند چرمی) و همچنین در سبک اسپرت ( به همراه بند سیلیکونی) به فروش خواهد رسید.

قیمت هواوی واچ جی‌تی در اروپا برای طرح کلاسیک آن، 249 یورو معادل 289 دلار و برای مدل اسپرت 199 یورو (230 دلار) است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر