;
coinex

تلاش برای بهبود فناوری تشخیص چهره با استفاده از صورت‌های مصنوعی

به نظر می‌رسد که بتوان از صورت‌های مصنوعی برای بهبود فناوری تشخیص چهره استفاده کرد. یک کمپانی کوچک چینی مشغول ساخت چنین چهره‌هایی است.

به گزارش تکراتو، شرکت REAL-f Co صورتک‌هایی ۲۶۵۰ دلاری با استفاده از رزین و پلاستیک تولید می‌کند. در این ماسک‌ها کوچکترین جزییات صورت فرد، از رگ‌های خونی چشم گرفته تا تمامی چین و چروک‌ها بازسازی می‌شوند. این کیفیت بالا باعث شده کمپانی ژاپنی REAL-f Co روزانه حدود ۱۰۰ سفارش داشته باشد.

تلاش برای بهبود فناوری تشخیص چهره

این صورتک‌ها کاربردهای زیادی دارند که می‌توان به آموزش نرم افزار ماشین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های انسان‌ها، الگوریتم‌های تشخیص چهره، سنسورهای امنیتی و غیره اشاره کرد.

بهبود فناوری تشخیص چهره

شرکتREAL-f Co  امیدوار است که در آینده از صورت مصنوعی برای اهداف پزشکی و توسعه ربات‌های انسان نما با هزینه اندک استفاده شود. یکی از مزایای این محصولات تست و آزمایش معیارها و ابزارهای امنیتی بدون به مخاطره افتادن جان پرسنل است. یک کمپانی خودروسازی ژاپنی در همین راستا ماسک های در حال خواب را سفارش داده تا از آن برای آموزش شناسایی راننده در حال چرت زدن به سیستمش استفاده کند.

کیتاگاوا با اعلام خرسندی از بکارگیری محصولاتش در فناوری تشخیص چهره می‌گوید:

امیدوارم توسعه دهندگان دقت تشخیص چهره را با استفاده از ماسک چهره واقع نما افزایش دهند.

کمپانی اپل هم برای تست تلاش‌های ناموفق ورود به آیفون ۱۰ از طریق Face ID از محصولاتی مشابه استفاده می‌کند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: reuters

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر