;
coinex

جایزه فناوری 2018 به یکی از شرکت‌های برج فناوری دانشگاه امیرکبیر رسید

جایزه فناوری 2018 (Technology Award 2018) به یکی از شرکت‌های مستقر در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر رسید. این جایزه از سوی مجموعه Global Health & Pharma به این شرکت دانش بنیان و برای تحقیقات و ارائه راهکارهای پزشکی نوین اعطا شد.

مجموعه Global Health & Pharma که به عنوان ارائه دهنده نوین‌ترین راهکارهای پزشکی در آسیای غربی شناخته می‌شود جایزه فناوری 2018 خود را به یکی از شرکت های برج فناوری دانشگاه امیرکبیر اهدا کرد.

اعطای جایزه فناوری 2018 به یک شرکت تولید کننده محصولات نوین پزشکی

مجموعه Global Health & Pharma که در انگلستان قرار دارد، پلتفرمی برای اشتراک گذاری اطلاعات، فناوری و نوآوری‌ها در سطح بین‌المللی است که برای ارتقای شبکه‌های ارتباطی و همکاری بین جوامع جهانی در حوزه سلامت “انسان”، “حیوان” و “محیط زیست” تاسیس شده است.

این شرکت مستقر در برج فناوری امیرکبیر فعالیت خود را از مطالعه بر روی بیوپلیمرهای طبیعی دریایی و کاربرد پزشکی آغاز کرد و تاکنون توانسته محصولات نوین ترمیم زخم، محصولات ضدعفونی کننده برپایه نانوکلوئیدنقره و متوقف کننده‌های خونریزی را تولید کند.

محصولات ترمیم‌کننده زخم این شرکت برای طیف وسیعی از انواع زخم‌ها و سوختگی‌ها مناسب هستند. محصولات متوقف کننده خونریزی می‌توانند در شکل های مختلف به بند آوردن خونریزی‌های شریانی، وریدی و مویرگی کمک کنند.

محلول‌های ضدعفونی کننده سیلوسپت که دسته جدیدی از ضدعفونی کننده‌های بدون الکل برپایه فناوری نانوکلوئیدنقره هستند، محصول دیگری از این شرکت دانش بنیان است که بر طیف وسیعی از پاتوژن‌ها شامل باکتری‌ها، ویروس‌ها وقارچ‌ها موثر است.

بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر، هدف این شرکت ارائه جایگزین‌های ایمن، با کیفیت بالا و غیر تهاجمی برای مصرف کنندگان و سیستم بهداشت و درمان در کشور و صادرات به کشورهای اروپایی و آسیای جنوب شرقی و کشورهای همسایه خواهد بود.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر