coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار ؛ گوشی یک میلیون تومانی؟

اگر بودجه شما برای خرید گوشی کمتر از یک میلیون تومان است، گفتار بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار و مشخصات فنی آنها به شما کمک میکند.

گوشی‌های هوشمند تبدیل به بخش مهمی از زندگی مردم شده‌اند. شاید 15 سال قبل کسی انتظارش را نداشت روزی برسد که همه مردم یک تلفن همراه شخصی برای خودشان داشته باشند. آن زمانی که تلفن همراه یک وسیله لوکس به حساب می‌آمد.

اما امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که یک گوشی موبایل نداشته باشد و تنوع این دستگاه‌ها بسیار زیاد شده است. در این پست سراغ بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان رفته‌ایم و می‌خواهیم بهترین مدل‌های گوشی‌های موبایل که با کمتر از 1 میلیون تومان قابل خرید هستند را معرفی کنیم.

از سال 97 بود که بلای گرانی به جان مردم افتاد و قیمت‌ها به آرامی شروع به بالا رفتن کردند. سال 98 اوضاع بدتر هم شد و هنگامی که قیمت دلار به 18.000 تومان رسید و حتی آن را رد کرد، کشور شرایط خیلی بدی را پشت سر گذاشت. تقریبا تمام محصولات و خدمات در حوزه‌های مختلف گران شدند و چون زمان زیادی از این بحران نمی‌گذرد، به خوبی یادتان هست که قیمت‌ها چطور لحظه به لحظه تغییر می‌کردند.

بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

هر چند از اوایل سال 99 کمی قیمت‌ها فروکش کردند اما هنوز هم فاصله زیادی با درآمد مردم دارند. پس در این شرایط خرید یک دستگاه دیجیتال مثل موبایل که هزینه زیادی برای ما می‌تواند داشته باشد باید با دقت انجام شود.

امروزه به همراه داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند برای هر فردی لازم شده است و کمتر کسی را می توان یافت که از این نوع دستگاه ها به همراه نداشته باشد. گوشی های هوشمند در انواع مختلف و با امکانات متفاوت وجود دارند که همین موضوع سبب شده تا رده قیمتی آن ها نسبت به یکدیگر متفاوت باشد. ما در ادامه قصد داریم تا تعدادی از بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان را برای کسانی که قصد ندارند هزینه زیادی را بابت خرید تلفن همراه بپردازند، معرفی کنیم.

شاید چند سال قبل برای خرید موبایل با کمتر از 1 میلیون تومان، انتخاب‌های زیادی پیش رو داشتیم. تا سال 95 بهترین گوشی موبایل قیمتی بین 3 تا 4 میلیون داشت و با یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان، می‌توانستیم بین برندهای مختلف با توجه به سلیقه خود یک گوشی نسبتا خوب پیدا کنیم. اما زمان نگارش این مقاله اوضاع کمی فرق کرده است.

با اینکه به سبب افزایش قیمت دلار نسبت به ریال، قیمت گوشی های تلفن همراه که ابزاری کاملا وارداتی هستند افزایش چشمگیری داشته است، اما باز هم می توان در بازار این دستگاه های هوشمند، گزینه های اقتصادی تری را مشاهده نمود که علاوه بر زیبایی، کارایی مناسبی نیز دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

در حقیقت بازار به شدت رقابتی تلفن های هوشمند، باعث شده تا هر سازنده موبایل، محصولات متفاوتی را عرضه کند تا بتواند مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. موضوع هزینه یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید گوشی محسوب می شود و به همین علت معمولا همه کمپانی های سازنده گوشی، محصولاتی اقتصادی را نیز تولید می کنند که بتوانند مشتریانی که قصد دارند بودجه کمتری برای تلفن همراه بپردازند را نیز مورد پوشش قرار دهند.

ما در ادامه تعدادی از بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان قیمت دارند را معرفی خواهیم نمود تا از این طریق با مدل های مختلف آن ها آشنا شده و آن ها در لیست گزینه های خود قرار دهید تا در صورت تمایل، اقدام به خرید آن ها نمایید.

گلکسی جی 7 پرایم سامسونگ (Samsung Galaxy J7 Prime): قیمت در حدود 890 هزار تومان

Samsung-Galaxy-J7

گلکسی جی 7 پرایم با قیمتی در حدود 890 هزار تومان یکی از بهترین گزینه‌های خرید پیش رویتان خواهد بود. این گوشی از اسکنر انگشت بهره می‌برد و صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد. پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای است و رم دستگاه 3 گیگابایتی خواهد بود. ضمنا این گوشی از حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی آن باید به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

میزو ام 3 نوت (Meizu M3 Note): قیمت در حدود 830 هزار تومان

Meizu M3 Note
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار
گوشی هوشمند میزو ام 3 نوت یکی از بهترین اسمارتفون‌هایی است که با بودجه‌ای در حدود 800 تومان قادر به خریدش خواهید بود. این گوشی از تراشه هلیو پی 10 مدیاتک با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد. رم آن 3 گیگابایتی است و حافظه داخلی دستگاه 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیارتان قرار می‌دهد.
صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند 4100 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این اسمارتفون 830 تومانی به شمار می‌روند. ضمنا این اسمارتفون از وجود اسکنر انگشت هم بهره می‌برد.

گلکسی جی 5 پرو سامسونگ (Samsung Galaxy J5 Pro): قیمت در حدود 920 هزار تومان

Samsung Galaxy J5 Pro
اگر از علاقمندان به ضبط عکس‌های سلفی هستید، گلکسی جی 5 پرو یکی از بهترین اسمارتفون‌هایی است که با بودجه 800 تا 1 میلیون تومان قادر به خریدش خواهید بود. این اسمارتفون به پردازنده هشت هسته‌ای و رم 2 گیگابایتی تجهیز شده و حافظه داخلی 16 گیگابایتی را ارائه می‌کند. صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی وضوح تصویر اچ‌دی دارد و دوربین اصلی و سلفی آن هر دو از سنسوری 13 مگاپیکسلی و قدرتمند تشکیل شده‌اند.

ضمنا باتری دستگاه هم ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی را ارائه خواهد کرد. بار دیگر اشاره می‌کنیم که گلکسی جی 5 پرو سامسونگ بیشتر برای افرادی مناسب‌تر است که به دنبال کیفیت دوربین سلفی و عکسبرداری سلفی هستند.

 

بیشتر بخوانید:

هوآوی پی 10 لایت (Huawei P10 Lite): قیمت در حدود 940 هزار تومان

گوشی هوشمند هوآوی پی 10 لایت هم می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید پیش رویتان باشد. این گوشی از اسکنر انگشت بهره می‌برد و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. رم آن 4 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Huawei P10 Lite
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی این اسمارتفون به شمار می‌روند.

نوکیا وان (Nokia One) : قیمت در حدود یک میلیون تومان

نوکیا یکی از با سابقه ترین سازندگان تلفن های همراه می باشد که همه ما با کیفیت محصولات آن آشنا هستیم. این شرکت که چند سالی هست وارد عرصه ساخت گوشی های هوشمند اندرویدی شده است، محصولات اقتصادی بسیاری را تاکنون روانه بازار کرده است که مدل نوکیا 1 یکی از اقتصادی ترین آن ها است.

نوکیا وان
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

بی شک یکی از بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان در حال حاضر، گوشی Nokia 1 می باشد که دارای مشخصات نسبتا خوبی نسبت به سایر رقبای خود خواهد بود. این گوشی با صفحه نمایش 4.5 اینچی و مجهز به فناوری ارتباطی 4G دارای سیستم عامل اندروید 8 نیز هست و یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که قصد ندارند هزینه زیادی را بابت گوشی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

موتورولا موتو سی (Motorola Moto C) : قیمت حدود 900 هزار تومان

یکی دیگر از سازندگان مطرح گوشی های تلفن همراه، شرکت موتورولا می باشد که به نوعی اولین سازنده گوشی تلفن همراه در جهان نیز محسوب می شود. این شرکت با سابقه محصولات اقتصادی مختلفی را نیز متناسب با بودجه کاربران در نظر گرفته است که Motorola Moto C 4G یکی از این محصولات می باشد.

moto-C4
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

موتو سی یکی از بهترین گوشی های هوشمند زیر یک میلیون تومان است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و جزو بهترین انتخاب ها محسوب می شود. این گوشی که مجهز به فناوری ارتباطی 4G می باشد، از یک صفحه نمایش ال سی دی 5 اینچی نیز بهره می برد.

Smart L5581 Grand قیمت نزدیک به یک میلیون تومان

اسمارت یکی از برندهای نسبتا جدید تلفن های همراه است که توانسته با محصولات اقتصادی خود تاکنون طرفداران بسیاری را بدست آورد. این سازنده تلفن همراه محصولات زیادی را برای عرضه در قیمت زیر یک میلیون تومان ارائه کرده است که مدل L5581 Grand یکی از بهترین مدل های آن است.

Smart L5581 Grand
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

این گوشی هوشمند 5.5 اینچی در بخش صفحه نمایش بسیار قدرتمند ظاهر شده است و رزولوشنی برابر با 1280×720 پیکسل را ارائه می دهد. مجهز به فناوری 4G بوده و دوربین پشتی آن قادر است تصاویری با کیفیت 8 مگاپیکسل ثبت نماید.

بیشتر بخوانید:

گوشی موبایل جیمی مدل S4302 : قیمت نزدیک به 900 هزار تومان

برند جیمی در ایران چندان شناخته شده نیست و در جهان هم جزء برندهای معتبر یا چندان پرفروش به حساب نمی‌آید. ولی چند مدل گوشی بسیار ارزان قیمت و به اصطلاح “کار راه بینداز” تولید کرده که در بازار ایران هم خوش درخشیده‌اند.

موبایل جیمی مدل S4302
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

مدل S4302 از بدنه تمام پلاستیکی استفاده کرده و وزن بسیار سبکی دارد. صفحه نمایش 4.3 اینچی دستگاه ممکن است کمی کوچک باشد اما پنل IPS و رزولوشن HD که در گوشی به کار رفته در انجام کارهای روزمره و بسیار سبک حس خوبی به شما خواهد داد. برای اتصال به اینترنت هم از نسل سوم اینترنت یا 3G می‌توانید استفاده کنید. باتری 1400 میلی‌آمپر این گوشی می‌تواند تا 1 روز کارهای معمولی مثل تماس، پیامک، شبکه‌های اجتماعی و غیره را پاسخگو باشد.

اکسپریا ام 5 سونی (Sony Xperia M5): قیمت در حدود 950 هزار تومان

با صرف هزینه‌ای در حدود 950 هزار تومان می‌توانید گوشی اکسپریا ام 5 سونی را هم خریداری کنید که یک گوشی باکیفیت است. پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای بوده و رم دستگاه ظرفیت 3 گیگابایتی دارد.

Sony Xperia M5
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

حافظه داخلی گوشی هم 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیارتان قرار می‌دهد. صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی 21.5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های اکسپریا ام 5 سونی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

شیائومی می نوت (Xiaomi Mi Note): قیمت در حدود 980،000 تومان

Xiaomi-Mi-Note-2-7
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

شیائومی می نوت یک فبلت اندرویدی قدرتمند و بسیار زیباست. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 801 با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای بهره می‌برد. رم آن 3 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهد داد. صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های شیائومی می نوت را نشان می‌دهند.

Smart L3953 PRO advance : قیمت حدود 800 هزار تومان

یکی دیگر از محصولات کمپانی اسمارت که در لیست بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان قرار می گیرد، گوشی مدل L3953 PRO advance این برند می باشد. این محصول که تقریبا شبیه به مدل قبلی طراحی شده، از رده قیمتی پایین تری برخوردار بوده و به همین علت انتخاب ارزان تری محسوب می شود.

Smart L3953 PRO
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

از جمله مهمترین ویژگی های این گوشی می توان به برخورداری از فناوری 4G، دوربین عکاسی 8 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 5 اینچی آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

Blackview A20 Pro : قیمت حدود 900 هزار تومان

هرگاه از محصولات خوش قیمت و اقتصادی سخن بگوییم، چین یکی از سردمداران تولید کنندگان چنین محصولاتی محسوب خواهد شد. بلک ویو یکی از این کمپانی های گمنام چینی است که گوشی های هوشمند به ظاهر خوبی را تولید می کند.

Blackview-A20-Pro
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

A20 Pro محصولی است که این کمپانی در رقابت با سایر سازندگان گوشی های همراه تولید نموده و از مشخصات فنی بالایی برخوردار است. رم 2 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.5 اینچی، رزولوشن 1440×720 و دوربین 8 مگاپیکسلی از جمله مهمترین قابلیت های این تلفن همراه محسوب می شود.

ال‌جی جی 4 (LG G4): قیمت در حدود 1 میلیون تومان

گوشی هوشمند ال‌جی جی 4 هم بدون تردید می‌تواند یکی دیگر از بهترین انتخاب‌هایتان باشد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 808 با پردازنده مرکزی شش هسته‌ای بهره می‌برد و رم آن ظرفیت 3 گیگابایتی دارد. ال‌جی جی 4 پرچمدار سال 2015 شرکت ال‌جی است، بنابراین از نظر کیفیت محصولی برتر خواهد بود.

ال جی جی 4
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

صفحه نمایش آن 5.5 اینچی بوده و وضوح تصویر QHD را ارائه می‌کند. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم سایر مشخصات فنی این محصول را در بر می‌گیرند.

از جذابیت ها و نوآوری های ال جی در آن سال، ارائه جی 4 با دو نوع قاب پشتی چرمی و سیلیکونی بود. نمونه قابهای چرمی جی 4 به سرعت محبوب شد و در عین حال نیاز به قاب های جداگانه را نیز برطرف میکرد. رنگ بندی های متنوع قابهای چرمی جی 4 را در عکس بالا مشاهده میکنید.

بیشتر بخوانید:

هوآوی وای 5 لایت (Huawei Y5 lite) : قیمت کمی بیش از یک میلیون تومان

غول چینی هواوی در سال 2018 گوشی میان‌رده‌ «Y5 Lite 2018» رو معرفی کرد تا به عنوان یک گوشی معمولی پاسخگوی نیاز افرادی باشد که قصد ندارند هزینه زیادی برای گوشی صرف کنند؛ بد نیست بدانید این گوشی دومین گوشی تحت اندروید این کمپانی چینی هست که روانه بازار شده است.  با وجود اینکه در گوشی وای 5 لایت 2018 از قابلیت‌های فراوانی هم استفاده شده است اما قیمت گوشی بسیار اقتصادی انتخاب شده است.

Huawei Y5 lite
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

بعضی از مشخصات فنی Huawei Y5 lite (2018):

  • جنس بدنه پلاستیک و فلز
  • کیفیت عکاسی دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
  • کیفیت عکاسی دوربین دوم 5 مگاپیکسلی به همراه فلش (LED)
  • صفحه‌نمایش 5.45 اینچی از نوع LCD
  • تراشه 4 هسته‌ای MT6739
  • ظرفیت باتری 3020 میلی‌آمپر ساعت

بلو مدل DASH L4: حدود 700 هزار تومان

شرکت BLU یکی از تولیدکنندگان قطعات الکترونیک است و تعدادی از محصولات این شرکت آمریکایی در ایران هم وجود دارد. البته سایت این شرکت برای IPهای ایرانی مسدود بوده و برای مراجعه به سایت بلو باید IP سیستم خود را تغییر دهید. بلو از سال 1995 فعالیت خود در ساخت تلفن همراه شروع کرد. چشم انداز بلو، تبدیل شدن به بهترین تولید کننده گوشی‌های همراه در طراحی، کیفیت و قیمت است. البته شما هم می‌توانید متوجه شوید که تا رسیدن به این هدف چه راه دور و درازی در پیش دارد.

BLU DASH L4
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

مدل DASH L4 این شرکت یک گوشی پایین رده با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول است. در این مدل 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت RAM قرار داده شده است و صفحه نمایش این گوشی 4 اینچی از پنل IPS با تراکم پیکسلی 233 پیکسل در اینچ استفاده می‌کند. وضعیت پردازش در DASH L4 چندان بد نیست و این گوشی با چیپست Mediatek MT6737 و پردازشگر Cortex-A53 با فرکانس 1.1 گیگاهرتز در سال 2017 عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

لاوا زد 51 (Lava Z 51): قیمت حدود 950 هزار تومان

Lava برند جالبی است. این شرکت هندی با اینکه در سال 2009 کار خودش را شروع کرد، در کمتر از 10 سال توانست سهم نسبتا خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

لاوا زد 51
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

لاوا با مدل Z51 با ظرافت کیفیت خوب در کنار قیمت خوب را ارائه داده است. لاوا از ترکیب فلز و پلاستیک (در قاب پشتی) ساخته شده و بدنه نسبتا با کیفیت و مقاومی دارد. پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز پردازش قابل قبولی برای شما به ارمغان می‌آورد. دوربین اصلی و سلفی Z51 از سنسور 5 مگاپیکسل استفاده می‌کند. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی این گوشی رزولوشن 480 × 960 داشته و تراکم پیکسلی آن 215 پیکسل در هر اینچ است.

لاوا آیریس 88 (Lava iris 88) :قیمت نزدیک به یک میلیون تومان

آخرین پیشنهاد من به شما به عنوان بهترین گوشی زیر یک میلیون تومان بازار باز هم از برند لاوا و مدل iris 88 این شرکت هندی می‌باشد. پس لازم است که کمی دقیق‌تر این گوشی را معرفی کنیم. از لحاظ توان پردازشی iris 88 در رده قیمتی خود عالی است. برخلاف سایر رقبایش در این لیست، تراشه Mediatek MT6761 Helio A22 به کار رفته در این گوشی 12 نانومتری می‌باشد. همینطور پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز در پردازش درخواست‌های شما خوب عمل می‌کند.

لاوا آیریس 88
بهترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار

از لحاظ حافظه داخلی هم این دستگاه قوی‌تر از دیگر برندهای معرفی شده در این لیست است. 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 2 گیگابایت RAM برای یک گوشی میان‌رده مناسب به نظر می‌رسند. صفحه نمایش این گوشی 5.45 اینچ بوده و وضوح مناسبی دارد. دوربین اصلی و جلو iris 88 به ترتیب دارای لنزهای 8 و 5 مگاپیکسلی هستند که در ثبت تصاویر معمولی مشکلی نخواهند داشت. این گوشی هندی با اندروید 8.1 و ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر عرضه شده است. البته قیمت این گوشی کمی بیشتر از مدل های دیگر در این لیست است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع : techchange

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    خوب من یک گوشی لمسی سامسونگ جی ۷ پریام را میخ ام که گوشیم هارد سوخت و فعلا با یک گوشی قرضی بسر میبرم کم پولم و میخوام هرطور شده یک گوشی ارزان ولی با کیفیت فعلا بخرم از کجا باید این گوشی را سفارش بدم و بخرم؟

    پاسخ

    سلام گوشی جی 7چنده من می خوام

    پاسخ

    یک عدد گوشی شیاموی می خواستم

    پاسخ

    خب از کجا میشه خرید این گوشیارو

    پاسخ