;
coinex

انتشار نخستین رندرهای وان پلاس 9 ؛ سری بعدی وان پلاس در راه است!

ساعاتی قبل نخستین رندرهای وان پلاس 9 منتشر شد. بر اساس این اطلاعات منتشر شده میتوان به درکی کلی از امکانات و قابلیت های وان پلاس 9 رسید.

اوایل این ماه، تنها چند روز پس از عرضه پرچمدار فعلی وان پلاس یعنی OnePlus 8T شاهد انتشار گزارش ها و شایعات سری OnePlus 9 بودیم. در حالی که هنوز حدس و گمان های زیادی در مورد گوشی های آینده این سری وجود دارد، امروز شاهد انتشار اولین رندر وان پلاس 9 بودیم. OnePlus 9 دستگاهی است که می تواند طراحی جدیدی به محصولات این شرکت اضافه کند.

سری وان پلاس ۹ قرار است سال میلادی آینده راهی بازار ‌شود و تا این لحظه، شایعات مختلفی از این گوشی‌ها منتشر شده است. بر اساس شایعات، وان پلاس ۹ سه مدل خواهد داشت.

انتشار نخستین رندرهای وان پلاس 9

امروز اولین تصویر رندر اتوکد وان پلاس ۹ منتشر شد. این تصویر جزئیات خیلی زیادی ندارد؛ اما به بخش‌های جالبی از گوشی وان پلاس ۹ اشاره می‌کند. به‌طور مثال؛ این گوشی هوشمند همانند وان پلاس 8T، سه دوربین پشت دارد و روی قاب جلوی آن دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای کوچک قرار گرفته است.

انتشار نخستین رندرهای وان پلاس 9

بر اساس شایعات، وان پلاس صفحه‌نمایش جدیدی برای این گوشی در نظر گرفته که نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز است. همچنین گفته می‌شود وان پلاس ۹ صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی خواهد داشت.

اگر نشت های قبلی را پشت سر بگذاریم، سری OnePlus 9 توسط تراشه ۵ نانومتری کوالکام Snapdragon 875 مجهز می شود که انتظار می رود در ماه دسامبر رونمایی شود. می توانید انتظار شارژ سریعتر 65 وات و پشتیبانی از OxygenOS مبتنی بر اندروید ۱۱ را داشته باشید.

باید به این موضوع توجه داشت که این تصویر رندر، رسمی نیست و بر اساس اطلاعات فاش‌شده از شرکت وان‌پلاس ساخته شده ‌است. احتمال دارد مدل نهایی ظاهری بسیار متفاوت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نخستین رندرهای وان پلاس 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر