;
coinex

جزئیات گلکسی F62 سامسونگ لو رفت

سامسونگ با عرضه گلکسی F41  رسما سری اف از خانواده گلکسی را راه اندازی کرد. به تازگی جزئیاتی از عضو جدید سری اف با نام گلکسی F62 فاش شده است.

حدود یک سال و نیم پیش بود که اگزینوس ۹۸۲۵ (Exynos 9825) با معماری ۷ نانومتری رسما معرفی شد. این تراشه قلب تپنده پرچمدارهای سری نوت سال ۲۰۱۹ یعنی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس است.

به تازگی اطلاعاتی از عضو جدید سری اف با نام تجاری F62 منتشر شده است. اطلاعات افشا شده نشانگر تجهیز این به اصطلاح میان رده سامسونگ به تراشه اگزینوس 9825 است. این موضوع از یک میان رده قدرتمند حکایت دارد.

جزئیات گلکسی F62 سامسونگ لو رفت

سامسونگ گوشی گلکسی F41 را در کشور هند معرفی کرد. این دستگاه به باتری قدرتمند و تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ مجهز خواهد بود و در‌حال‌حاضر، تنها گوشی هوشمند موجود سری Galaxy F به‌حساب می‌آید.

اما براساس اخبار و نتایج منتشرشده بنچمارک، سامسونگ گلکسی F62 نیز در راه است. سامسونگ Galaxy F62 در حقیقت نام مدل SM-E625F خواهد بود، اسمارتفونی که با چیپست Exynos 9825 در Geekbench ظاهر شده است و نتایجی یکسان با گلکسی نوت 10 کسب کرده که به همین تراشه مجهز بود.

گلکسی F62

Geekbench همچنین نشان داد که Galaxy F62 با اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض عرضه می شود و به یکی از اولین تلفن های سامسونگ با این سیستم عامل تبدیل می شود.

هنوز اطلاعی درباره زمان و نحوه عرضه گلکسی اف 62 وجود ندارد. به واقع نمیدانیم این گوشی نیز مانند اف 41 اختصاص به بازار هند دارد یا در سایر بازارها نیز عرضه میشود.

به هر روی باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ Galaxy F62 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر