;
coinex

نه سامسونگ نه اپل: بهترین گوشی که این روزها می توان خرید کدام است؟

نه سامسونگ و نه اپل، این گزینه ها را از سبد خرید خود خارج کنید تا با شما از بهترین گوشی که این روزها می توان خرید بگوییم. با ما همراه باشید.

در حقیقت فصد داریم درباره گوشی OnePlus 8 5G UW به عنوان یکی از بهترین گوشی های وان پلاس  از شرکت B&H با شما صحبت کنیم.

یک شرکت مخابراتی کوچک متعلق به ورایزون تلفن‌ همراه هوشمندی مجهز به اسنپدراگون 865 را با قیمتی کمتر از 500 دلار در اختیار شما قرار خواهد داد، همچنین اگر مشکلی برای حضور فیزیکی برای خرید این گوشی نداشته باشید، یک جفت رایگان نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین بهتر برای خرید بهترین گوشی با بهترین قیمت ممکن نه سامسونگ نه اپل را انتخاب نمایید.

نه سامسونگ نه اپل: بهترین گوشی که این روزها می توان خرید کدام است؟

با توجه به این انتخاب، مشتریان می توانند فقط با پرداخت قیمت 449 دلار به جای پرداخت قیمتی 672 دلاری برای گوشی های معمولی شرکت های بزرگ، گوشی تلفن همراه هوشمند 6.55 اینچی با صفحه نمایش 90Hz AMOLED و همچنین 8 گیگابایت رم با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی دراختیار داشته باشند.

مانند تمام تلفن های دیگری این شرکت، وان پلاس 8 به عنوان یکی از بهترین گوشی های چینی با تخقیف بسیار عالی 200 دلار  برای افراد دارای مستر کارت ارائه می شود.

نه سامسونگ نه اپل: بهترین گوشی که این روزها می‌توان خرید کدام است؟

علاوه بر این موارد، مشتریان از بلندگو های بی سیم Bang & Olufsen Beosound A1 به صورت رایگان  بهره مند هستند. همچنین لازم به ذکر است این گوشی تلفن همراه هوشمند از دستیار صوتی الکسا نیز پشتیبانی می کند. این گوشی دربرابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم بوده که آنرا به یکی از بهترین گوشی های ضد آب دنیا بدل میکند. همچنین از یک باتری 4300 میلی آمپر با قابلیت شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند.

اساسا شما با انتخاب خرید این گوشی می توانید صاحب گوشی تلفن همراه هوشمندی سریع، با داوم و خوش استایل شوید. با هر مقایسه ای بسنجید گوشی وان پلاس 8 درحال حاضر یک انتخاب بسیار عالی و مقرون به صرفه به نظر خواهد رسید.

علاوه بر این ها در سال جدید باید منتظر رونمایی از سری وان پلاس 9 به عنوان بهترین گوشی های 2021 نیز باشیم که بدون شک بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 را به چالش خواهد کشید.

این کمپانی چینی مدتی هست که از بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 و رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ به بازار بهترین گوشی های 5G در سال 2021 منتقل شده است. دور نیست ایامی که از نمایندگان این برند در میان بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین دوربین گوشی 2021 برایتان بگوییم.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره گوشی وان پلاس 8 چیست؟ به نظر شما بهترین گوشی که این روزها می توان خرید کدام است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر