;
coinex

تاریخ پخش سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection) چه زمانی است؟

علاقه پادشاه از جمله کیدراماهای موردانتظار بوده که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. اما تاریخ پخش سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection) چه زمانی است؟

سریال‌های تاریخی کره ای همیشه طرفداران خود را داشته‌اند و از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار بوده‌اند. یکی از موردانتظارترین سریال‌های این ژانر سریال The King’s Affection بوده که به زودی از شبکه‌های نتفلیکس و KBS2 پخش می‌شود.

این سریال در 20 قسمت ساخته شده و کارگردانی آن را سونگ هیوک ووک (Song Hyun Wook) انجام داده است. در ادامه برای اطلاع از تاریخ شروع سریال علاقه پادشاه با ما باشید.

تاریخ پخش سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection)

مطمئنا کیدرامری‌های زیادی منتظر تاریخ پخش سریال کره ای The King’s Affection هستند. خبر خوب این است که تاریخ شروع سریال علاقه پادشاه در 11 اکتبر امسال مصادف با 19 مهر است.

داستان سریال The King’s Affection به زمان چوسان برمی‌گردد، زمانی که همسر ولیعهد دوقلو به دنیا می‌آورد، مردم آن را نشانه‌ای شوم دانسته و از آنجایی که فرزند پسر وارث تاج و تخت می‌شود، فرمان کشتن بچه دختر صادر می‌شود.

اما ملکه که طاقت قربانی شدن فرزند خود را ندارد، او را مخفیانه به خارج از قصر می‌فرستد. چند سال بعد وقتی بچه پسر از دنیا می‌رود، او دوباره به قصر باز می‌گردد و حال مجبور است در نقش برادر دوقلویش، شاهزاده لی هوی باشد و کسی از هویت واقعی او که یک زن است، باخبر نشود.

در این سریال بازیگران مطرحی به ایفای نقش پرداخته‌اند. از جمله بازیگران سریال کره ای علاقه پادشاه می‌توان به پارک اون بین اشاره کرد که در نقش لی هوی (Lee Hwi) در این کیدراما حضور دارد.

تاریخ پخش سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection)

پارک اون بین (Park Eun Bin) قبلا در کیدراماهایی همچون «از برامس خوشت میاد؟»، «کارآگاه شبح» و «دوران جوانی» حضور داشته است. علاوه بر این بازیگر، نام رو وون (Rowwon) عضو SF9 نیز در بین بازیگران سریال کره ای علاقه پادشاه به چشم می‌خورد.

رو وون نیز سریال‌هایی همچون «او هرگز نخواهد فهمید» و «تو فوق العاده‌ای» را در کارنامه خود دارد. از دیگر بازیگران این درام عاشقانه و تاریخی می‌توان به نام یون سو (Nam Yoon Su)، به یونگ کیونگ (Bae Yoon Kyung) و چویی بیونگ چان (Choi Byung Chan) اشاره کرد.

حال که تاریخ پخش سریال کره ای The King’s Affection مشخص است، باید منتظر بمانیم و ببینیم این سریال می‌تواند جزو بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های کره ای تاریخی قرار بگیرد. شما می‌توانید این سریال را پس از پخش با زیرنویس فارسی چسبیده از کانال تلگرامی ما دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: whats on netflix

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال علاقه پادشاه (The King’s Affection) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر