coinex
راهنمای خرید تکراتو

کارگردان ددپول 3 (Deadpool 3) چه کسی است؟

طرفداران مدت‌ها است که مشتاق اخبار ددپول 3 هستند. اما کارگردان ددپول 3 چه کسی خواهد بود؟ اخیرا شایعاتی در این باره منتشر شده است. با ما باشید.

به نظر می‌رسد که بعد از موفقیت‌های چشمگیر شان لوی با فیلم‌های فری‌گای و پروژه آدام، حالا استودیو مارول و دیزنی برای استخدام کارگردان قسمت سوم ددپول به طور جدی روی او حساب باز کرده باشند. رت ریس و پل ورنیک به عنوان نویسنده انتخاب شده‌اند و رایان رینولدز هم قطعا در نقش اصلی،‌ یعنی ددپول شوخ‌طبع همیشگی ظاهر خواهد شد.

کارگردان ددپول 3 (Deadpool 3)

وندی مالینو و لیزی مالینو لوگلین، پیش‌نویس‌های قبلی فیلمنامه را تهیه کرده‌اند. رینولدز در فضای مجازی رسما به شایعه همکاری خود با شان لوی رسمیت بخشیده است. این سومین همکاری این دو خواهد بود. قسمت سوم ددپول اولین قسمت چندگانه خواهد بود که با همکاری کوین فایگی مدیر استودیوی مارول و تهیه کننده دنیای سینمایی مارول تولید خواهد شد.

شان لوی و رایان رینولدز بعد از اکران فری‌گای که برای استودیوهای قرن بیستم، فیلم پروژه آدام را در دومین همکاری خود برای نتفلیکس تهیه کردند. یکی از بزرگترین موفقیت‌های سینمایی سال 2021 اما که به نوعی با غافلگیری همراه بود، سینمایی فری‌گای بود که موفق به فروش 300 میلیون دلاری در سراسر دنیا شد. این موفقیت چشمگیر نهایتا تایید برای ساخت قسمت دوم فری‌گای را به همراه داشت. در پروژه آدام هم رینولدز فرصتی یافت تا مهمترین توانایی‌های بازیگری خود را به رخ بکشد.

کوین فایگی، مدیر استودیو مارول رسما در دسامبر تایید کرد که قسمت سوم ددپول با درجه سنی بزرگسال تولید می‌شود. او گفت:

درجه سنی بزرگسال دارد و ما در حال کار بر روی فیلمنامه هستیم، و رایان رینولدز بر فیلمنامه نظارت می‌کند… امسال [فیلمبرداری] نخواهد شد. رایان به‌شدت مشغول است، بازیگر بسیار موفقی است. چند پروژه معرفی کرده‌ایم که باید بسازیم، اما شروع کردنش هیجان‌انگیز است. باز هم می‌گویم، شخصیت بسیار متفاوتی در دنیای سینمایی مارول است و رایان پرانرژی است و همین باعث می‌شود بازی دوباره او در این نقش دیدنی باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص این فیلم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اوووه …. تا الان باید اکران هم میشد …
    چرا اینقدر طولش میدن

    پاسخ