coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش گلکسی S22 در ایران از سر گرفته می‌شود، اما با چه قیمتی؟

فروش گلکسی S22 در ایران توسط شرکت داریا از سر گرفته شد. این گوشی از بعد از ظهر 23 اسفند 1400 در وب‌سایت دیجی کالا به فروش می‎رسد.

در طی مراسمی از طرف شرکت داریا همراه، سری جدید سامسونگ گلکسی S22 رونمایی شد و از بعد از ظهرِ 23 اسفند ماه در سایت دیجی کالا عرضه می‌شود. با این خبر همراه ما باشید تا قیمت عرضه این گوشی را در ایران بدانیم.

فروش گلکسی S22 در ایران از سر گرفته می‌شود

در شب گذشته شرکت داریا همراه در طی مراسمی از سری جدید گوشی گلکسی S22 درونمایی کرده و از همین امروز (بعد از ظهر تاریخ 23 اسفند 1400) در وب سایت دیجی کالا با قیمت تقریبی 34 میلیون به فروش خواهد رسید.

در مراسم رونمایی این دستگاه، مدیر مارکتینگ شرکت داریا همراه، آقای رضا امامی در ابتدا یک معرفی مختصری از شرکت ارائه نموده و اعلام کرد که شرکت داریا در 3 سال گذشته، توانسته رتبه اول تعداد واردات گوشی در کشور را به خود اختصاص دهد. در این سخنرانی به کمک و نقش نمایندگان فروش کسب رتبه اول هم اشاره شد. آمار واردات انجام شده این شرکت در سال جاری (1400)، 2 میلیون و 143 هزار گوشی و تبلت است.

موفق‌ترین واردات این شرکت، بنابر اظهارات مدیر مارکتینگ، به گوشی گلکسی S21 FE و S22 تعلق می‌گیرد که به ترتیب در کمتر از 48 ساعت و 72 ساعت پس از عرضه جهانی، به ایران وارد شده و به فروش رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

امامی گفت: فعالیت شرکت داریا از سال 97 آغاز شده است و این شرکت در حوزه واردات گوشی و خدمات پس از فروش فعالیت دارد. در سال اول تاسیس این شرکت، جایگاه چهارمین واردکننده موبایل در کشور را با کسب کرده بود و پس از 3 سال، توانسته رتبه اول را هزار دستگاه کسب کند.

امامی ادامه داد: پس از موفق شدن در زمینه واردات گوشی و تبلت، تصمیم گرفتیم یک شرکت مستقل با نام “داریا سرویس” برای خدمات پس از فروش ثبت کنیم. بنابر گفته او، شرکت داریا حدود 60 درصد از سهم حضور در بازارهای اصلی موبایل را به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم این عدد را تفکیک کنیم، باید بگوییم که 40 درصد از کل گوشی‌های سامسونگ توسط این شرکت به کشور وارد شده و 20 از ویترین فروشگاه‌های موبایل کشور به این شرکت اختصاص دارد.

گوشی گلکسی S22

در این مراسم، مدیر خدمات پس از فروش شرکت داریا، آقای علی فلاح پور نیز سخنرانی داشتند. در این سخنرانی به مفهوم گارانتی در ذهن مشتری اشاره شد. او اعلام کرد که داریا، استراتژی خود را روی عوض کردن مفهوم گارانتی در ذهن مشتری، گذاشته‌ است. فلاح پور ادامه داد که شرکت داریا، 14 شعبه و 44 نمایندگی در سراسر ایران دارد.

با بهترین گوشی ها آشنا شوید:

.

نظر شما در مورد ” گوشی گلکسی S22 ” چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر