;
coinex

ساعت پخش خندوانه نوروز 1401 [+ساعت پخش تکرار]

خندوانه مدت‌هاست یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون به شمار می‌آید. برای اطلاع از ساعت پخش خندوانه نوروز 1401 همراه این نوشتار تکراتو باشید.

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی (فصل ۱ و ۲) سید علی احمدی (فصل ۳ تا ۸) و کارگردانی و اجرای رامبد جوان است و این برنامه در سال جاری هر هفته از یکشنبه تا پنجشنبه پخش شد.

خندوانه نوروزی با حضور جناب خان، کمدین‌های مطرح فصول قبل، با آیتم‌های جذاب و متنوع خود را برای ایجاد لحظاتی شاد برای همراهان این برنامه اماده می کند.

ساعت پخش خندوانه نوروز 1401

امسال شبکه نسیم با دست پر به استقبال نوروز می‌رود. این شبکه علاوه بر مسابقه دورهمی و برنامه‌ی خندوانه که از برنامه های نوروزی 1401 هستند، برنامه‌های متنوع دیگری هم برای پخش در عید نوروز در نظر گرفته است.

ساعت پخش خندوانه نوروز 1401

بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه نسیم برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان به عنوان ویژه‌برنامه تحویل سال از این شبکه روی آنتن می رود. در ویژه برنامه مسابقه‌های گوناگون ابداعی، بخش‌های نمایشی، موسیقیایی، استندآپ کمدی و بسیاری از بخش‌های پرطرفدار اولویت‌های جدی خندوانه هستند.

زمان پخش خندوانه نوروز 1401 هر شب ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود و همچنین ساعت پخش تکرار خندوانه نوروز 1401 ۶ صبح ، ۱۱ قبل ظهر و ۱۷ عصر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین

پایتخت 7 نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

برنامه‌ی خندوانه با طراحی و کارگردانی رامبد جوان علاوه بر ویژه برنامه تحویل سال در شبکه نسیم در دیگر شب‌های نوروزی، هرشب با یک تم جذاب، خاص و موسیقی اقوام مختلف کشورمان ایران، روی آنتن می‌رود.

ساعت پخش خندوانه نوروز 1401
ساعت پخش خندوانه نوروز 1401

خندوانه قرار است با برنامه‌های سرگرم‌کننده، به استقبال نوروز برود. البته برنامه‌ خنداننده‌شو که الان چندوقتی است آغاز شده، دیگر به نوروز 1401 نمی‌رسد اما سازندگان این برنامه برای نوروز با میهمانان ویژه و برنامه‌های سرگرم‌کننده‌تر به استقبال بهار بروند.

این برنامه در ایام نوروز میزبان هنرمندانی از جمله شبنم مقدمی، سعید راد، رضا رشیدپور، پیام دهکردی، محمدحسین مهدویان، مریم شیرازی، الیکا عبدالرزاقی، پوریا شکیبایی و بسیاری از بازیگران مطرح و محبوب خواهد بود.

در واقع «خندوانه» نوروزی را عروسک جناب‌خان، کمدین‌های فصل‌های مختلف خنداننده‌شو و آیتم‌های ویژه، سایر بخش‌های پرطرفدار شکل می‌دهند.

ساعت پخش خندوانه نوروز 1401

رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه «خندوانه» درباره انگیزه ساخت این برنامه گفته است: «حدودا ۱۸ سال پیش، روزی که تصمیم گرفتم برنامه‌ای با موضوع خنده و خندیدن بسازم، وضعیت بهتر از الان بود. گرفتاری هایمان را داشتیم، ولی اوضاع آرام‌تر بود. در آن سال‌ها این برنامه را طراحی کردم تا ببینم چقدر نیاز به خندیدن داریم و چقدر خندیدن در زندگی ما موثر است. این طرح منجر به گفت‌وگویی میان من و دکتری به نام اردکانیان شد که دکترای اوقات فراغت از یک دانشگاه انگلیسی در هندوستان را داشت. ایشان می‌گفتند در دنیا درباره خنده و خندیدن تحقیقات زیادی شده، اما ما در ایران و در این زمینه و در حوزه‌های آموزش بهداشت روانی جامعه، پزشکی و بیولوژیک، روابط اجتماعی و خانوادگی ضعف داریم. ایشان دو هزار مقاله از تحقیقات دانشمندان و پزشکان جهانی جمع آوری کرده بودند که از میان آن‌ها ۹۰۰ مقاله ترجمه و تبدیل به پایه علمی «خندوانه» شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوصساعت پخش خندوانه نوروز 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر