coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت One UI 4.1 با اندروید 12 برای گلکسی تب S6 و دو گوشی پرچمدار سامسونگ عرضه شد

سامسونگ آپدیت One UI 4.1 را برای دو سری از پرچمداران خود، یعنی Galaxy S20 و Note 20 و تبلت سری Tab S6 منتشر می‌کند. در حال حاضر، برخی کاربران جهانی این گوشی‌ها به این آپدیت دسترسی دارند.

سامسونگ با رابط گرافیکی TouchWiz به دلیل کندی بسیار زیاد در ارائه به‌روزرسانی‌ها بدنام شده بود. امروزه این شرکت از جهت ارائه آپدیت‌های مختلف برای گوشی‌ها، پیشرفت زیادی کرده است.

سامسونگ در مقایسه با سایر تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند، مدت زمان طولانی‌ترین از گوشی‌های خود پشتیبانی می‌کند. علاوه بر پشتیبانی عالی، این شرکت به‌روزرسانی‌های سیستم عامل و ویژگی‌های جدیدی را برای دستگاه‌های خود عرضه می‌کند.

آپدیت One UI 4.1 با اندروید 12

این غول فناوری کره‌ای، آپدیت One UI 4.1 را برای اولین بار در اواسط ماه مارس برای پرچمداران و گوشی‌های قدرتمند خود منتشر کرد. چند هفته بعد، سرعت عرضه دستگاه‌های خود را در بسیاری از کشورهای جهان افزایش داد. هم اکنون گوشی‌های Galaxy S20 و Note20 و سری Tab S6 می‌توانند این به روزرسانی را دریافت کنند.

One UI 4.1

تا هفته گذشته، این آپدیت در برخی مناطق برای سری‌های Galaxy S21 ،Z Fold3 ،Flip3 ،S21 FE ،S10 و Note10 موجود بود. این شرکت به انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای مدل‌های قفل ‌شده توسط اپراتور سری گلکسی S20 و سری آنلاک‌نشده گلکسی نوت 20 در ایالات متحده ادامه داده است. در کشور هند هم دستگاه‌های Z Fold3 ،M52 و F62، آپدیت One UI 4.1 را دریافت کرده‌اند.

 

آپدیت One UI 4.1

 

با مراجعه به قسمت تنظیمات گوشی و سپس بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دکمه دانلود و نصب، به‌روزرسانی One UI 4.1 را برای دستگاه گلکسی خود بررسی و دانلود کنید.

چندین ویژگی و امکان جدید در آپدیت One UI 4.1 وجود دارند؛ از جمله این امکانات می‌توان به انتخابگر پالت بازطراحی شده، حالت پرتره بهبودیافته با تشخیص حیوان خانگی، بهبودهای Samsung Pay و تقویم هوشمند اشاره کرد.

اگر دستگاه گلکسی شما هنوز سخت‌افزار One UI 4.1 را دریافت نکرده است، با توجه به سرعت عرضه، باید ظرف چند هفته آینده آن را دریافت نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت One UI 4.1 چیست؟ لظفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidpolice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر