;
coinex

در بروزرسانی بعدی واتساپ امکان پخش ویس در خارج از چت مهیا می‌شود [با سایر ویژگی‌ها آشنا شوید]

واتساپ در آپدیت جدید خود، قابلیت مهمی را قرار داده است. پخش ویس در خارج از چت به کاربران این امکان را می‌دهد که همزمان با پخش صدا، از صفحه بیرون آمده و کار‌های دیگر خود را نیز انجام دهند.

پلتفرم واتساپ، به عنوان رایج‌ترین راه ارتباطی مردم با یکدیگر، برای اولین بار قابلیت ارسال پیام‌های صوتی را در سال 2013 راه‌اندازی کرد. اضافه کردن این گزینه در آن زمان به منظور ارتباط عمیق‌تر مردم با یکدیگر صورت گرفت. بعد از مدت زمان کوتاهی، این قابلیت به علت سرعت بالا در ضبط و ارسال پیام صوتی نسبت به نوشتن متن و همچنین طراحی ساده، استفاده از آن مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. به طوری که کاربران در این پلتفرم، روزانه به طور میانگین حدود 7 میلیارد پیام صوتی، ارسال می‌کنند که همه آنها با رمزگذاری سرتاسری محافظت می‌شوند تا همیشه خصوصی و ایمن باشند.

ویژگی‌های آپدیت جدید واتساپ

از مهم‌ترین تغییرات در به‌روزرسانی جدید، پخش ویس در خارج از چت واتساپ است. این ویژگی کمک می‌کند تا علاوه بر گوش دادن به یک پیام صوتی، بتوانید از صفحه چت و حتی خود برنامه خارج شوید و همزمان کار‌های دیگر انجام دهید، پیام‌های دیگر را بخوانید و پاسخ دهید. دومین ویژگی از لیست ویژگی‌های افزوده شده، امکان مکث/ازسرگیری پیام صوتی است. یعنی شما می‌توانید پیام صوتی خود را که به هر دلیلی متوقف شده، قطع کنید و پس از جمع‌آوری افکار، ضبط را از سر بگیرید. پخش ویس در خارج از چت

نمایش شکل موج یا همان نمایش تصویری صدا روی پیام صوتی برای نشان دادن کیفیت صدا در روند ضبط پیام صوتی و همچنین اضافه شدن پیش‌نمایش به منظور گوش‌دادن پیام‌های صوتی قبل از ارسال، از دیگر ویژگی‌های این آپدیت جدید است.

قابلیت دیگر، به خاطر سپردن پخش پیام صوتی است. به زبان ساده‌تر شما می‌توانید پس از مکث پیام صوتی خود و خارج شدن از صفحه گفتگو، به صفحه چت برگشته و از جایی که آن را متوقف کردید ادامه دهید. در نهایت، اگر شما مایل به سریع‌تر گوش دادن پیام‌های صوتی معمولی و فوروارد شده خود هستید، می‌توانید گزینه سرعت 1.5x یا 2x را فعال کنید تا پیام‌های شما به صورت سریع پخش شود.

پیام‌های صوتی باعث شده است تا افراد مکالمات واضح‌تری داشته باشند. همچنین احساسات و هیجانات خود را که قادر به نشان دادن آن در نوشتار خود نیستند، از طریق صدای خود بروز دهند. استفاده آسان از آن، برای کسانی که ترجیح می‌دهند از تایپ خودداری کنند همچنین افرادی که عاشق داستان گفتن هستند و نیز برای افرادی که بعد از یک روز کاری می‌خواهند صدای شریک عاطفی خود را بشنوند، بسیار مناسب است. همین عوامل باعث شده که پیام‌های صوتی شکل ترجیحی ارتباط در پلتفرم واتساپ قرار بگیرد.

در نهایت باید بگوییم که دسترسی به تمام ویژگی‌های ذکر شده همچنین پخش ویس خارج از چت ، از هفته‌های آینده برای کاربران در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت پخش ویس خارج از چت واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جا داره تلگرام به علت کپی کردن قابلیت هاش ازش شکایت کنه :)))
    آمریکایی ها کلا تو UI و UX ضعیف هستن، حتی آیفون هم هنوز با کلی محدودیت و ضعف ارتباط با کاربر مواجه هست

    پاسخ