;
coinex

فیلم سجاد غریبی در آسانسور که سوژه خنده شد

یک بار دیگر سجاد غریبی با تصاویر و ویدیوی جدید جنجالی‌اش در آسانسور، توجه همه را به خود جلب کرد. با این خبر همراه ما باشید تا فیلم سجاد غریبی در آسانسور را مشاهده کنیم.

این روزها سجاد غریبی که لقب هالک ایرانی را به خود گرفته است، دوباره با انتشار یک ویدیو در آسانسور، موجب اعتراض بسیاری از کاربران شده است.

فیلم سجاد غریبی در آسانسور

سجاد غریبی در طول یک سال گذشته جزو افراد پر ماجرا و پر سر و صدا بود. ماجرای ویدیوی جدید او از این قرار است که در ابتدا او وارد آسانسور می‌شود و سپس دستانش را طوری باز می‌کند که انگار فضای آسانسور برای هیکل او کوچک است. فیلم برداری این ویدیو از قسمت پشتی او انجام شده، ولی کاملا مشخص است که او در مورد کوچک بودن فضای آسانسور مبالغه می‌کند. به نظر می‌رسد هدف از پخش این ویدیو فقط نشان دادن قوی هیکل بودن سجاد غریبی است در حالی که نامتوازن بودن بالا تنه او با پایین تنه‌اش، به طور کامل مشخص است.

فیلم سجاد غریبی در آسانسور را ببینیم:

فیلم برداری این ویدیو از قسمت پشتی او انجام شده، ولی کاملا مشخص است که او در مورد کوچک بودن فضای آسانسور مبالغه می‌کند. به نظر می‌رسد هدف از پخش این ویدیو فقط نشان دادن قوی هیکل بودن سجاد غریبی است در حالی که نامتوازن بودن بالا تنه او با پایین تنه‌اش، به طور کامل مشخص است.

سجاد غریبی برای گرفتن لقب هالک ایرانی، ابتدا تصاویر و عکس‌هایی از خود در صفحات مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر کرد. در تمام تصاویر منتشر شده، کاملا مشخص بود که سایز او بزرگ‌تر بوده و قوی هیکل‌تر به نظر می‌رسید. حتی بزرگ بودن سایز بدن او، بیشتر از یک ورزشکار معمولی یا یک ورزشکار رشته بدنسازی بود. مارتین فورد بازیگر و بدنساز بریتانیایی در اواسط فروردین ماه سال جاری سجاد غریبی را به یک نبرد در لندن دعوت کرد. با این دعوت، این اولین مبارزه او در رشته بوکس و ام ام ای می‌شد.

زمانی که مارتین فورد به انتشار تصاویری از تمرینات استقامتی در باشگاه و خانه‌اش پرداخت، سجاد غریبی به حالت تمسخر به انتشار تصاویری پرداخت که در آن در حال له کردن میوه‌هایی مثل هندوانه، پرتقال و … بود. این کار نامتعارف او بسیار خبرساز شد.

تمسخر فورد توسط غریبی، ماجرای جنجالی در فضای مجازی ایجاد کرد و حتی موجب رسوایی سجاد غریبی شد. غریبی با متهم کردن فورد به گول زدن و نامردی، کاربران ناراضی را به سوی خود روانه کرد. این کاربران لقب استاد فتوشاپ را به او دادند و در پی این اتهام، انتقاد و توهین‌های فراوان را نثار غریبی کردند.

ویدیوها و تصاویری که غریبی بعد از این ماجرا از خود منتشر کرد، نشان می‌داد که هیکل خود کوچک‌تر از تصاویر و عکس‌های قبلی بوده است.
البته ناگفته نماند که غریبی با ترفندهایی مانند حالت ایستادن، حالت مخصوص راه رفتن هیکل خود را قوی‌تر از چیزی که هست، نشان می‌دهد.

فیلم سجاد غریبی در آسانسور

بعد از گذشت مدتی از این ماجرا، فورد اعلام کرد که نبرد خود با غریبی را لغو می‌کند. دلیل این کار را نگرانی از خودکشی غریبی بعد از شکست حتمی در این نبرد اعلام کرد. به گفته فورد، او این تصمیم را زمانی گرفت که غریبی آرزوی مرگ کرده بود و گفته بود که خانواده‌اش با او قطع ارتباط کرده‌اند. هر چند بعد از اعلام این خبر توسط فورد، سجاد غریبی اظهار کرد که رقیب بریتانیایی از مبارزه با او ترسیده است.

در نهایت، یک بدنساز قزاقستانی در ماه‌های اخیر سجاد غریبی را دعوت به یک مبارزه کرده است. این مبارزه قزاقستانی را تایتان قزاق یا گوریل قزاق می‌شناسند. بعد از دعوت‌های متمادی او از سجاد غریبی، اکنون غریبی نیز در آخرین واکنش‌ها، درخواست مشابهی کرده است.

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ماه ۱۳۷۰ در اهواز است که در بوشهر بزرگ شده و در همان شهر زندگی می‌کند. او در دانشگاه آزاد بوشهر کارشناسی بازرگانی خوانده و از سال ۱۳۸۶ زمانی که ۱۶ ساله بوده ورزش را شروع کرده است.

نشریه سان گزارشی در مورد هالک ایرانی منتشر کرده و نوشته است: غریبی متهم به مصرف داروهای تقویت کننده برای به دست آوردن هیکل عظیم خود است، اما حاضر است برای اثبات اینکه هرگز مواد ممنوعه مصرف نکرده است، آزمایش خون انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم سجاد غریبی در آسانسور چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (120 نظر)

    چرا نمیره این هدفش چیه واقعا

    پاسخ

    بابا جم کنین بینیم دگه اعصاب مصاب ندارم میزنم همه تونو جر میدما. کدوم زمینه های ضروریرو داداش بده بره حال نداریم برنامه هامون رو زمین مونده ماساژورمون الان میرسه و هنوز سونای خشکمو نرفتم داداش

    پاسخ

    چرت نگو تو یکی خخخ

    پاسخ

    الان میخوای بگی خیلی پول داری😂😂

    پاسخ

    چی رو می خوای ثابت کنی خدا هیکل داده ولی عقل نداده خودت و گنده کردی توی هر هر مسابقه که ازت دیدیم کتک خور معرکه بودی

    پاسخ

    خاک بر سرت قاطر نفهم . ترو بخدا وندی خدا بس کن الاق چقد تو خری سجاد کفتار صفت ترو قرآن خجالت بکش قهرمان‌های ایران دوس دارن سربه تنت نباشه نکبت .تروخدا بمیر مارو راحت کن حمال

    پاسخ

    خیلی خنده داره تو ویدئو جدید که منتشر کرده میگه من برای مبارزه امدم دستاش بسته 😂 تروخدا یکی پیدا بشه تو رینگ بزنه اشولاشش بکنه که دیگه برپیداش نشه

    پاسخ

    بابا این یارو رسما مشکل روانی داره باید بره دکتر درمان کنه. دیدن فیلمهاش واقعا سخته اینقدر ضایع است

    پاسخ

    الهی خدا همه مریض ها رو شفا بده، واسش دعا کنید

    پاسخ

    آقا زود قضاوت نکنید
    الان یک شغل جدید کشف شده به نام؛ کتک خور حرفه ای
    این جوریه که طرف میاد جلو زن و بچه هات یا جلوی دوست و آشناها باهات درگیر میشه و ازتو کتک میخوره، البته این کتک خوردنها از قبل طراحی شده است. ولی در عوض شما که داری کتک میزنی باید خرج کنی، یعنی پول کتک خوردن طرف مقابل را بدی (طبق قرار قبلی)
    حالا این سجاد فلک زده این شغل را انتخاب کرده داره پول درمیاره. چکار کنه بدبخت با این وضعیت بیکاری حتما یک مدرک لیسانس دانشگاه آزاد هم داره، ولی بنده خدا برای خودش کار پیدا کرده

    حالا شما هم اگه خیلی دوست دارین که جلوی رفیقها یا قوم و خویشهاتون، عزت شما را ببره بالا باهاش هماهنگ کنید بیاد ازتون کتک بخوره.
    ولی نامردی نکنید پول سجاد را بدین. پول بچه خوردن نداره😅😅

    پاسخ

    هالک مامانی😁😁

    پاسخ

    حالا اگه یه خانمی یه کم بدحجاب بود پلیس همان روزهای اول این ماجرا را جمع کرده بود .ولی چون این دلقک مردم را سرگرم کرده ،کسی کاری به کارش ندارد

    پاسخ

    خاک بر سرت کنند عقده ای

    پاسخ

    آخه خجالت بکش آبروی ایرانی جلوی کل دنیا بردی خواهشا بیخیال شو آقا تو خوش هیکل تو قووول فقط آبروی ایرانی نبرررر

    پاسخ

    مردک‌ تو دیگه آبرو واسه ایران و ایرانی نذاشتی‌ برو بتمرگ تو خونه خراب شده ات ،
    آخه مردک اگه منظورت جلب توجه هست میشه از راه های‌ دیگه هم جلب توجه کرد، برو داخل پارک محله تون با شلوارک برقص‌ یا پشتک‌و‌ وارو بزن بعدش ببین چقد معروفتر میشی اما دیگه از این جو سازی های فیک دست بردار، یعنی یه غیرت دار و ورزشکار رزمی نداریم که این تاپاله رو خرد و خمیر کنه که یه چند سالی داخل گچ باشه از دستش راحت بشیم،

    پاسخ

    شاسکول برازندته

    پاسخ

    قهرمان اونی بودکه کشتنش چرا اینو کسی نمیکشه حتما ادم کشه شرمش میاد خخخخخخخخخخخخخخخخخ مردنی

    پاسخ

    اصلا ارزشی نداره درموردش بحث کنیم

    پاسخ

    حاجی این اسکوله منگوله چیه دو بار با مارتین فورد رو برو شد دو بار هم مث خر بی صحاب کتک خورد این باید بره دیگه خودشو یه جا بکشه

    من بودم میکشتم😐

    پاسخ

    این چرا اینجوری گشاد شده ؟مشکلش چیه؟

    پاسخ

    خخخ عالی بود بخدا مرغ مینام هم هر هر خندید بهش🤣

    پاسخ

    خدایی این بابا مشکل روانی داره، من نمیدونم تو خانوادش یکی نیست اینو دکتر ببره؟!!!

    پاسخ

    آقا سر جدتون هر کی آدرس این منگول عقب مونده جسمی و روحی رو داره یا شماره موبایلشو داره تو کامنت ها بذاره یه فکری به حالش بکنیم بچه مردم داره از دست میره (به امید پنج تن)
    خونوادش که فکر کنم قیدشو زدن احتمالا باباش اسمشو از تو شناسنامه ش خط زده.
    من موندم تو فک فامیل این یه نفر نیس بهش بگه گردن خورد آبرو حیثیت برای کل خاندانمون نذاشتی؟!یعنی واقعا یه نفر ندارن؟!!!

    پاسخ

    بابا به خدا این تبر زده!! یعنی تو همشهریا مخصوصا هم محله ای های این مرتیکه عقب مونده جسمی و روحی٬یه پسربچه یا دختربچه ۱۳-۱۴وجود نداره بره این کمپوت …خفت کنه کمربندشو باز بکنه وازش فیلم بگیره؟!! تا بره واقعا خودشو بکشه و مارو از عذاب دیدن قیافه نحسش راحت کنه؟اگر کسی هست خب چرا دست دست میکنین اگر نیست خب یه کلمه بگین تا پسرمو بفرستم ختمش بکنه به قرآن خیلی رو مخه این بیو گلابی

    پاسخ

    جای تاسف داره که یک نفر تا این اندازه خودش رو مضحکه دست دیگران بکنه و انگار چیزی بنام غرور و شخصیت در وجود این بشر نیست

    پاسخ

    بدبخت عقده ای

    پاسخ

    این عبرت نگرفته؟!!!!!
    خودت دوست داری تو فضای مجازی زایت کنن !!!
    حالااگه بخای تو قبر بری باز . . . میگیری!؟
    اونجا خیلی تنگه.

    پاسخ

    عقل این بابا یه مقدار تاب داره

    پاسخ

    خدایی دستت خسته نمیشه تو هوا نگهش داشتی ایشش بابا بسه دیگ ابروی ایران رو بردی با این گوز بازیات اخرشم مارتین ی جوزی هلت داد ک نیم ساعت تو هوا بودی اخرشم مث… خوردی زمین بسه دیگ هرچیزی خودش ی حدی داره تو دیگ از حدش گذشتی بسه دیگ

    پاسخ

    این داره موتور سواری تمرین میکنه

    پاسخ

    واقعاً پیش خودش چی فکر میکنه که اینجوری میخواد خودش رو گنده نشان بده هیچ پخی نیستی

    پاسخ

    نوکوشی مارو

    پاسخ

    اقا ترو خدا گوشیه اینو از دستش بگیرین یا یه کاری کنین به اینترنت وصل نشه فیلم بزاره،ابرومونو برد یه نفری،برین یه غلطی بکنین

    پاسخ