coinex
راهنمای خرید تکراتو

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 (Poco M3) شیائومی

گوشی پوکو ام 3 پس از آخرین به روز رسانی برای برخی از کاربران روشن نمی‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 بپردازیم.

پوکو ام 3 یک گوشی مقرون به صرفه بوده که در نوامبر سال گذشته عرضه شده است. این گوشی نسبت به قیمت خود مشخصات بسیار عالی و کیفیت خوبی دارد اما موضوعی که باعث شده این گوشی به یکی از پر طرفدارترین محصولات دنیا تبدیل شود طراحی و دیزاین آن بوده است.

این دستگاه با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 راه اندازی شده و در حال حاضر منتظر اپدیت برای اندروید 11 است در حالی که هنوز اخبار موثقی درباره این اپدیت وجود ندارد. از زمان راه اندازی این محصول تا به الان این دستگاه، توسعه‌های بسیار زیادی پیدا کرده و در این راه بسیار فعال بوده است.

با وجود توسعه زیادی که گوشی پوکو ام 3 تا به الان داشته اما یک موضوع جدید و جدی در ارتباط با این گوشی در جریان است. برخی از کاربران این گوشی جدید بسیار نگران هستند زیرا به گفته آن‌ها پس از آنکه این افراد گوشی خود را اپدیت کرده‌اند، دستگاهشان دیگر روشن نشده است. در ادامه با حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 همراه ما باشید.

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3

تعداد زیادی از کاربران این گوشی گزارش داده‌اند که تا قبل از به روز رسانی پوکو ام 3 به خوبی کار کرده است در زمان به روز رسانی تا 70 80 درصد پیش رفته و پس از آن به صورت ناگهانی خاموش شده و بدون توجه به هر گونه تلاشی، دیگر روشن نمی‌شود.

ابتدا در رابطه با این مشکل بسیاری گمان کردند که شارژ گوشی آن‌ها تمام شده است اما به گفته کاربران پیش از شروع پروسه دستگاه آن‌ها به اندازه کافی شارژ داشته است همچنین پس از آنکه پروسه تا قبل از خاموش شدن نیز پیش رود گوشی آن‌ها به شارژر متصل بوده است. کاربران حتی پس از خاموشی، باری دیگر گوشیشان را به شارژ متصل کرده‌اند اما این مشکل درست نشده است.

اگرچه که راه حلی برای این مشکل ارائه شده و جای نگرانی برای این مسئله دیگر وجود نخواهد داشت اما به هر حال ما به تمامی کاربران این گوشی برای این مشکل حق می‌دهیم زیرا این مشکل نباید از اول اتفاق می‌افتاد.

خوشبختانه حل مشکل خاموش شدن Poco M3 بسیار آسان و ساده است. این راه حل توسط ناظر Mi Community داده شده است پس اصلا نگران نا امن بودن این راه حل نباشید و به راحتی و با خیال راحت آن را اجرا کنید.

ما در چندین مرحله به حل مشکل Poco M3 خواهیم پرداخت. تقریبا 3 راه حل برای حل این مشکل برای شما ارائه خواهیم داد در ابتدا اگر روش اول کارساز واقع نشد، روش دوم را امتحان کنید و در صورت لزوم روش سوم را اجرا کنید. نکته اصلی این است که مراحل را به ترتیب انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2021

بهترین گوشی های هواوی 2021

 حل مشکل روشن نشدن پوکو ام 3 (روش اول)

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 / حل مشکل خاموش شدن Poco M3 / حل مشکل روشن نشدن پوکو ام 3

به نقل از Techtrends.news ، بسیاری از کاربران برای حل مشکل روشن نشدن گوشی شیائومی مدل پوکو ام 3 خود آن را در ابتدا به حالت Fastboot در آورده و از آنجا، دوباره آن را به سیستم عامل بوت کردند. برای انجام اینکار این مراحل را به ترتیب انجام دهید.

برای شروع این کار در ابتدا باید گوشی شما خاموش باشد. از آنجایی که گوشی شما به دلیل برخی از مشکلات اپدیت در حال حاضر خاموش است برای فست بوت کردن آن دکمه خاموش روشن را بعلاوه دکمه ولوم کم را باهم فشار داده و به مدت 4 الی 5 ثانیه آن‌ها را نگه دارید. با انجام این کار گوشی شما به حالت فست بوت در می‌آید.

در این مرحله برای اینکه بتوانید گوشی خود را از حالت فست بوت به حالت سیستم عمل در بیاورید، باری دیگر باید دکمه ولوم کم و خاموش روشن را فشار داده و برای چند ثانیه آن‌ها را نگه دارید. با اینکار دستگاه شما از حالت فست بوت خارج شده و به حالت سیستم عامل برمی‌گردد.

این روش اول را برای حل مشکل روشن شدن پوکو ام 3 امتحان کنید. برخی از کاربران با انجام این روش مشکل خود را حل کرده‌اند اما اگر با این روش گوشی شما به حالت عادی بازنگشت روش‌های دیگر را که به شما معرفی می‌کنیم را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

 حل مشکل خاموش شدن Poco M3 (روش دوم)

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 / حل مشکل روشن نشدن پوکو ام 3

یکی از کاربران این نسخه از گوشی شیائومی با پشتیبان پوکو تماس گرفته و این مشکل را با آن‌ها مطرح کرده است. به آن کاربر از طریق تماس گفته شده که برای حل این مشکل می‌توانند برای چندین ثانیه دکمه پاور را بگیرند.

در واقع گفته شده که کلید پاور گوشی خود را به مدت 14 الی 15 ثانیه فشار داده و آن را نگه دارید با این کار گوشی شما باری دیگر راه اندازی مجدد شده و مشکل گوشی شما حل خواهد شد. اگر با این روش نیز به نتیجه نرسیدید از روش سوم استفاده کنید به احتمال زیاد روش سوم مشکل شما را حل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس

بهترین گوشی های تاشو

 حل مشکل خاموش شدن Poco M3 (روش سوم)

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 / حل مشکل Poco M3

سومین و آخرین راه حل این مشکل به گونه‌ای است که باید باتری خود را به طور کامل خالی کنید. برای انجام این کار گوشی تلفن خود را کنار گذاشته تا سطح باتری آن تا صفر درصد کاهش پیدا کرده و خاموش شود.

زمانی که گوشی شما باتری خود را تخلیه کرد دستگاه خود را به یک شارژر وصل کنید تا شروع به شارژ کردن کند. به محض اینکه دستگاه شما شروع به شارژ کند به این معنی است که سیستم عامل دستگاه بوت شده و مشکل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی

بهترین گوشی های پوکو

علت روشن نشدن گوشی شیائومی مدل پوکو ام 3

حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3
حل مشکل خاموش شدن Poco M3 / حل مشکل Poco M3

دلایل احتمالی زیادی برای ایجاد این اختلال در گوشی‌های شیائومی وجود دارد. گفته شده اغلب این مشکلات به دلیل استفاده روزمره و در طول آن اتفاق می‌افتد. به گزارش برخی از کارشناسان و نمایندگان علت‌های احتمالی به شرح زیر است.

  • پس از به روز رسانی سیستم عامل برخی از فایل‌های سیستم با خطا نصب شده‌اند.
  • دستگاه به دلیل ویروسی بودن برنامه‌های پلی مارکت بوت نشده است.
  • پس از آنکه دستگاه بر روی یک صفحه سخت، کابل باتری قطع شده است.
  • درگاه USB مسدود شده است یا رطوبت باعث ایجاد لکه‌های زنگ زدگی جزئی اما مضر روی کنتاکت‌ها شده است.

باید به این نکته توجه داشته باشید که در برخی از موارد شما قادر به حل برخی از مشکلات ایجاد شده بر روی یک دستگاه دیجیتال را ندارید زیرا درست شدن برخی از مشکلات کار تخصصی بوده و باید به دست برخی از کارشناسان درست شوند.

با این حال اگر مشکل دستگاه شما با این راه حل های ارائه شده حل شود بدان معنی است که در واقع گوشی شما مشکل خاصی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: droidwin , piunikaweb

نظر شما در خصوص حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (185 نظر)

    دوستان من خودم این مشکل رو داشتم یکبار شارژ گوشیم صفر شد دیگه روشن نشد دادم گارانتی درست کرد بعد سه ماه دوباره خراب شد الانم مشکل داره وقتی خاموش یا ریست میکنم دیگه بالا نمیاد تا شارژش صفر شع وقتی میزنم شارژ اگه صفر شده باشه علامت باتری میاد ولی روشن نمیشه یه باگ هم میخوره نصف برنامه ها وا نمیشه صفه سفید میشه برای اینکه کلا حلش کنین و گوشیتون اگه الان روشن نمیشه هم این کار : بمونین تا شش روز بعد بزنین شارژ علامت اومد دکمه پاور و دکمه ولوم زیاد رو هم زمان نگه دارین یه صفه میاد چهار تا گزینه داره گزینه اول رو بزنین وقتی هم باگ خوردین بمونین شارژ گوشی بشه یک درصد بعد خاموش کنیدش بعد تا صبح صبر کنین بزنین شارژ وعلامت اومد دکمه ولوم زیاد و پاور رو نگه دارین صد درصد جوابه .

    پاسخ

    وای چقدر خاموشی داره این گوشی ،من این گوشی رو دارم ازشم راضی هستم آخه خیلی گوشی خوبی هم از لحاظ باتری هم از لحاظ سخت افزاری ،باتری اش که به۱۰۰درصد میرسه تا شش روز میبره ،سخت افزار ش ام که نگم عالی ♥️ ازشون ممنونم بابت این گوشی ،ولی تاحلا خاموشی نشده خود به خود به روز رسانی هم می کنم الان اندروید ۱۱هستش ،فکر می کنم مشکل خرابیش از اینجاست که از جایی مطمئن نخریدیند ،نظر من اینه

    پاسخ

    ای سی تغذیه باید تعویض بشه هرینه هم سیصد تومنه بیشتر گولتون نزنن من دو روز پیش همین مشکل خاموشی اتفاق افتاد برا گوشیم نفرستادم برا گارانتی دادم تعمیر کار یک ساعته ردیفش کرد .

    پاسخ

    من ۸ ماهه پوکو ام ۳ دارم یبارم بروزرسانی کردم مشکلی خداروشکر نداشته

    پاسخ

    سلام. بنده تعمیرکار تلفن همراه هستم. این مشکل گوشی poco m3 کلا سخت افزاری هست و نرم افزاری نیست و همه راحل های شما موقتی هست و دائمی نیست. این گوشی تو قسمت شارژش یه مشکل کوچولو داره که با یه اصلاحیه بسیار کم مشکلش به کل برطرف میشه. تو قسمت مدار شارژرش باید یه خازن پایین حذف بشه و خازن بالایی رو باید بذاری پایین. همین. هر کی هم خواست از همکارها فقط واتساپ پیام بده براش عکس اصلاحیه ش رو میذارم
    09154764505

    پاسخ

    من خودم دیروز یکیش اومد رو دستم روشنش کردم ای سی سی پی یو گوشی به شدت داغ میکرد اکثرا مشکل از سی پی یو هستش

    پاسخ

    چه ربطی به سی پی یو داره آخه چرا شر و ور میگید به مردم،من خودم سلطان فوق متخصص فناوری تکنولوژی و اطلاعات و ارتباطات و موبایل و کامپیوتر هستم با صراحت میگم هیچ ربطی به سی پی یو CPU و جی پی یو GPU نداره بلکه مشکل از ساختار و کیفیت بد قطعات و ساخت هست

    پاسخ

    چرا گوشی های دیگه از این مشکلات ریز و درشت کوچیک و بزرگ و عجیب و غریب حاد ندارن

    پاسخ

    انصافا ناموسا؟ آیا به راستی تعمیرکار گوشی و تبلت و لب تاب و کامپیوتر و اینجور چیزا هستی؟؟ چطور میشه اطمینان و اعتماد کرد به هرکس و ناکسی

    پاسخ

    سلام خدمت دوستان که دارن راجع به گوشی پوکو M3 نظر میدهند متاسفانه خیلی از کاربران گوشی های شیائومی بیشتر رنج پوکو گله دارن که گوشی بعد از بروزرسانی یا به طور عادی خاموش میشوند من از ۳ روش حل مشکل گوشی را بهتون معرفی میکنم
    مرحله ی۱- فشار دادن دکمه ی پاور و ولوم های گوشی به مدت ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه
    مرحله ۲-باز کردن گوشی و شوک دادن به باتری
    مرحله۳- در مرحله آخری باید گوشی را پیش یه تعمیرکار متخصص ببری با ریبال IC CPU دستگاه دوباره احیا میشه

    پاسخ

    من پارسال خریدم سه تا بودیم برا من بعد اپ خاموش شد ولی دوتا دیگه عراق اپدیت کردند به راحتی من دادم مدیا پردازش روشنش کرد تا برج دو امثال که زنگ زدند گفتند باگ تو ایران داشت که برطرف شده با خیال راحت اپ کن منم با با ترس ولرز اپدیت کردم رفت اندروید یازده بدون مشکل وبرنامه سیستمی رو با فیلترشکن آپدیت کردم میوای از دوازده شد 12.5.8که عالی شده من تعجب میکنم کسایی که میگن خاموش شد برای کی هستند چون از گارانتی سوال کردم که گفتند خاموشی اپدیت نداره از اواخر برج دو امثال که نزدیک یک وماه ونیم میشه.گفتند مشکل نرم افزار وسخت افزار نبوده فقط باگ بود برطرف شده.کسایی که میخوان اپدیت کنن می‌توانند سوال کنند از مدیا پردازش وتکنو لایف که میگند مشکل نیست.الان من از گوشیم به قدری راضی هستم.صفحه.تصویر.کیفت.حتی شارژ باطریش بهتر شده.ممنون من هم از خاموشی اعصابم خورد بود.ولیفهمیدم ربطی به گوشی نداره خوشحال هستم.بعضیها به دوروغ.تاچ وغیره رو عوض میکردند که درست نبود

    پاسخ

    سلام .مشکل گوشی poco m3 یه مشکل فنی است تنها راه حل اینه باید گوشیتون رو ببرید به تعمیر گاه گوشی البطه باید متخصص باشه ………… ___ای سی تغزیه شارژ ___رو عوض بکنه مشکلتون به همین راحتی حل میشود من خودم همین کارو کرو کردم گوشیم روشن شد حزینه هم با دست مزد 80 الی 90 هزار تمن میشه پول زیادی ندین.

    پاسخ

    منم یه بار خاموش شد هر کار کردیم بلخره روشن شد الان دوباره شده ولی دیگه روشن نمیشه 😭

    پاسخ

    درودبه همه دوستان
    جهت راهنمایی و روشن کردن گوشی M3 به شماره زیر درواتساپ پیام بدین
    09220804796

    پاسخ

    درودبه همه دوستان

    روشی روکه بهتون میگم ۱۰۰۰٪ جواب میده
    لطفابرای راهنمایی به شماره زیر درواتساپ پیام بدین

    09220804796

    پاسخ

    دوستانی که از هیچ کدوم روشها جواب نگرفتن قبل بردن پیش تعمیرکار در صورتی که گوشی گارانتی نداره قاب پشت گوشی را در بیارن و پیچهای پشتش را باز کنن و کانکتور باتری یا همون سر باتری را به مدت پنج دقیقه در بیارن و جا بزنن و گوشی را روشن کنن البته باتری باید شارژ داشته باشه پس قبل اینکار گوشی را بزنین داخل شارژ اکه علامت شارژ نمیده مهم نیست بازم اگه روشن نشد مطمعن باشید باتری شارژ نداره من خودم از یه باتری دیگه استفاده کردم و با شارژر خرچنگی شارژش کردم

    پاسخ

    گوشی من هم همینطور هست من از روش دیگه استفاده میکنم سر باتری و سوکت باتری را به مدت ده دقیقه در میارم دوباره جا میزنم گوشی روشن میشه اما بعد از اینکه گوشی را هر موقع حالا یک ماه بعد یا دوماه بعد خاموش کنم دیگه روشن نمیشه باز باید همین کار را انجام بدم

    پاسخ

    سلام دوستان ، منم بعد آپدیت دیگه روشن نشد این بار دوم بود ، با این روشی که میگم خودتون مشکلو حل کنین قبلش پیش تعمیرکار نبرین ، اول یه ربع بزارین زیر آفتاب گوشیو که بدنه کاملا گرم بشه بعد بزنین به شارژ ، برا من روشن شد ، دوباره خاموش شد چون تو شارژ نگرش داشتم ، افتاب هم رفته بود ، با سشوار 5 دقیه گرمش کردم بعد دکمه پاور نگه دارین روشن میشه ، دقت گنین که کاملا به مرز داغی برسه گوشی .

    پاسخ

    گوشی شما دچار لحیم سردی شده مشکلش با بقیه فرق میکنه

    پاسخ

    سلام خسته نباشید حدود یکساله گوشی پوکو ام تری رو دارم . اصلا بروزرسانیش نکردم ضربه هم ندیده . دیشب هرکاری کردم وارد گوگل بشم وارد نمیشد و هی پیام میداد لز دسترس خارج شده منم ری استارتش کردم حاموش شد دیگه هم روشن نمیشه هیچکدوم از روش‌ها هم جواب نداد …

    پاسخ

    سرباتری را در بیار ده دقیقه بعد جا بزن درست میشه

    پاسخ

    سر باطری مال ماشینه ها داداش 😐🤦 گوشی های قدیمی داشتن گوشی های جدید که غیر قابل تعویض هستند باطریشون نمیشه هیچ کاری کرد فقط فرد فوق متخصص می‌دونه چیکار کنه و میتونه درست کنه تا حدودی گوشی رو تعمیرکار متخصص موبایل و تبلت و لپ تاب و کامپیوتر

    پاسخ

    چند روز طول میکشه خاموش بودن پوکو؟دیگ صبر ندارم

    پاسخ

    سلام دوستان برا روشن کردن گوشی پوکو ام تری اول کلید ولوم کم رو بگیرید بعد دکمه پاور وهمراه فشار دهید چند ثانیه بعد علامت پوکو میاد اونوقت رها کنید دوباره تکرار کنید روشن میشه

    پاسخ

    سلام
    من گوشیم رو خاموش روشن که کردم خاموش شد ولی دیگه روشن نشد.به نظر شما مشکل گوشی من چیه؟ ولی اینم بگم به گوشی مو که اپدیت کردم مشکلی نداشت ولی وقتی خاموش روشن کردم خاموش شد ولی دیگه روشن نشد،گوشی منم پوکو ام تری هستش.؟

    پاسخ

    ب نظرتون اپدیت کنم گوشیمو پوکو ام تری هستش اپدیت ۱۲.0.10

    پاسخ

    مشکل من اینه که بعد از آپدیت روی صفحه miui مونده و هیچ تغییری نمی کنه

    پاسخ

    من این گوشی رو 5 ماه خریدم مشکلی ندشت امروز واتس اپ و گوگل کروم بروزرسانی کردم بعد گفتم یه خاموش و روشن کنم الان 4 ساعت همه روش هارو انجام دادم اصلا روشن نمیشه 100 درصد هم شارژ داره نمیدونم چکار کنم کلی عکس و فیلم خانوادگی هست ظاهرا گارانتی ها هم یک ماه طول میکشه درست کنن این موبایل وسیله کار منه کلی شماره تماس کاری داخلش هست حالا واتس اپ و تلگرام و اینستا به کنار.ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن

    پاسخ

    سلام دوستان گوشی پوکو ام تری هست ، گوشیم رو ریستارت کردم دیگه روشن نشد
    کسی راه حل میدونه

    پاسخ

    گوشی من poco m3 و بعد ریبوت کردن دیگه روشن نشد دو روز گذاشتمش کنار و دست نزدم و اتفاقی بعد دو روز دکمه پاورش رو فشار دادم و موبایل لرزید و علامت شارژ اومد و زدمش به شارژ درست شد

    پاسخ

    سلام
    گوشی m3 خانمم راه اندازی مجدد کرد دیگه روشن نشد

    یه یک ساعت صبر کردیم دوباره پاور فشار دادیم بالا اومد و درست شد

    پاسخ

    من هرکاری میکنم روشن نمیشه 250 تومان خرج داره

    پاسخ

    سلام من چند وقت پیش میخواستم آپدیت miui12 رو انجام بدم گوشی وسط آپدیت خاموش شد و دوباره روشن شد گوشی بالا اومد الان یک آپدیت12.0.11 داده نمیدونم آپدیت کنم یا نه؟

    پاسخ

    من گوشی PocoM3چهار ماه پیش خریدم خوب کار میکرد تا یک روز دیدم ی کم بد کار می‌کنه خاموش کردم روشن نشد سه روش را هم امتحان کردم تعمیرات بردم گفت دوتا قطعش سوخته صبح هم امتحان کردم روشن نشد بعد زدم با شارژ ۲۰سانیه نگهش داشتم روشن شد هر کی این مشکل را داره عجله نکنه امتحان کنه هر روز روشن میشه تعمیرات نبرین

    پاسخ

    نشد.اقا ما دو روش اول و تست کردیم نشد.روش سوم هم گوشیم ۷۰درصد شارژ داره باتری این مدل گوشی ۶۰۰۰میلی امپره تا این خالی بشه عمرمون به فنا رفته.اخه لعنت به اون کسی که اپدیت میده.ادم یه لامپو میبنده به سرپیچ یکی دو بار کلیدو میزنه ببینه درست کار میکنه؟ بعد از چارپایه میاد پایین اینا فهم ندارن بخدا

    پاسخ

    سلام دوستان گوشیم پکوm3هس گوشیم خاموش شد ولی اگر باتریش خالی میشه توی شارژ روشن میشه بعد دکمه پاور میزنم خاموش میشه علت چیه لطفا بگید

    پاسخ

    سلام من گوشی پوکو دارم خاموش شده این سه راه حل رو انجام دادم ولی متاسفانه روشن نشد

    پاسخ

    جهت تعمیر گوشی پوکو m,3 با این شماره تماس بگیرید 09364947006

    پاسخ

    سلام گوشی من هم این مشکل را داشت ولی الان خوب شد بنظرتون دوباره این مشکل براش پیش میاد

    پاسخ