;
coinex

دوج کوین با 13 درصد رشد به پرسودترین رمزارز بازار تبدیل شد

Dogecoin محبوب‌ترین رمزارز روز گذشته بازار کریپتوکارنسی بود. این میم کوین با 13 درصد رشد به پرسودترین رمزارز بازار تبدیل شده است.

دوج کوین در روز گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت. این میم کوین محبوب توانست با موفقیت سطوح مقاومتی خود را بشکند. به احتمال زیاد DogeCoin با موفقیت از مقاومت‌های پیش رو نیز عبور خواهد کرد.

در زمان انتشار این مقاله، دوج کوین در محدوده میانگین متحرک نمایی 50 روزه خود قرار دارد. حجم معاملات دوج در ابتدای هفته جدید معاملاتی قابل قبول بود، بنابراین احتمال رشد بیشتر DogeCoin نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: دوج کوین در سال 2022

دوج کوین، پرسودترین رمزارز بازار

دوج کوین با 13 درصد رشد به پرسودترین رمزارز بازار تبدیل شد

دلیل اصلی رشد قیمت میم کوین‌هایی نظیر Dogecoin و Shiba Inu، اصرار سرمایه‌گذاران به قرار گرفتن در معرض دارایی‌های ریسکی به جای خرید رمزارزهای پایدار مانند اتریوم است. در نه روز گذشته، دوج کوین 50 درصد رشد کرده است و آمار خیره‌کننده دوج کوین آن را به دومین دارایی سودآور هفته تبدیل کرد. رتبه نخست به STEPN تعلق دارد. این رمزارز در طول هفته گذشته 100 درصد رشد داشت.

آیا رالی صعودی DogeCoin ادامه خواهد یافت؟ پس از اینکه دوج کوین به پرسودترین رمزارز بازار تبدیل شد، بسیاری از افراد به دنبال تحلیل نمودار این رمزارز افتادند. متأسفانه تنها شاخصی که ممکن است نشان‌دهنده قدرت در روند دوج کوین باشد، نمایه حجم نزولی (Decending Volume Profile) خواهد بود. با توجه با این اندیکاتور، در صورت عدم سرازیر شدن وجوه جدید به دارایی‌های Dogecoin، ممکن است در روزها یا هفته‌های آینده شاهد تغییر مسیر باشیم.

دوج کوین با 13 درصد رشد به پرسودترین رمزارز بازار تبدیل شد

سایر شاخص‌های روند مانند شاخص قدرت نسبی نشان می‌دهد که DOGE وارد یک روند صعودی کوتاه مدت شده و هنوز هیچ فشار فروشی در مسیر صعودی آن مشاهده نمی‌شود. در تایم فریم میان روزی، این میم کوین از تمامی مقاومت‌های موجود در نمودار عبور کرد و اکنون با مقاومت 50 روزه میانگین متحرک نمایی (EMA) مواجه شده است. دوج کوین در ماه می یکبار با این میانگین برخورد کرده بود. در زمان انتشار این مقاله، قیمت دوج کوین 0.07 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما تبدیل دوج کوین به پرسودترین رمزارز بازار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر