coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی شیائومی 13 زودتر از چیزی است که تصور می‌کردیم

اخیرا گزارش‌هایی درباره تاریخ رونمایی شیائومی 13 منتشر شده است. شیائومی اخیرا از گوشی‌های سری 12S در چین رونمایی کرده است و به‌زودی، برنامه‌های خود برای رونمایی Xiaomi 13 را اجرا می‌کند.

این کمپانی اخیرا از گوشی‌های شیائومی 12S، شیائومی 12S Pro و شیائومی 12S Ultra رونمایی کرده است. هر سه گوشی از مشخصات پرچمدار برخوردارند؛ اما شیائومی 12 اس اولترا، رده‌بالاتر از دو گوشی دیگر است و از سنسور 1 اینچی سونی بهره می‌برد.

حالا که گوشی‌های سری Xiaomi 12S رونمایی شدند، اخبار و گزارش‌هایی از تاریخ رونمایی شیائومی 13 و سایر مشخصات این خانواده به گوش می‌رسد.

تاریخ رونمایی شیائومی 13

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که سری شیائومی 13 زودتر از آنچه تصور می‌کردیم معرفی می‌شوند. پیش از این گزارش شده بود که این گوشی‌ها در اواسط پاییز امسال رونمایی می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد در سری شیائومی 13 از تراشه‌های نسل جدید کوالکام استفاده کند.

تاریخ رونمایی شیائومی 13 زودتر از چیزی است که تصور می‌کردیم

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی مثل سال گذشته، نسل جدید پرچمداران خود را در مرحله اول،‌ در بازار چین عرضه می‌کند و پس از آن، در اوایل سال 2023 (زمستان امسال) آنها را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.

دیجیتال چت استیشن اخیرا برخی مشخصات شیائومی 13 را فاش کرده است. او مدعی است که سری شیائومی 13 در نوامبر 2022 (آبان تا اوایل پاییز) رونمایی و عرضه می‌شوند. این کمپانی در سال‌های اخیر، گوشی‌های خود را در ماه دسامبر (آذر تا اوایل دی) رونمایی می‌کرد؛ درواقع چند روز بعد از رویدادهای رونمایی کوالکام. اما امسال اینطور نیست.

گفته می‌شود که کوالکام قصد دارد تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 را در ماه نوامبر (آبان تا اوایل آذر) رونمایی کند.

مشخصات شیائومی 13

دیجیتال چت استیشن مدعی شده که شیائومی در نسل جدید پرچمداران خود از باتری تک سلولی استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها به IC شارژ مجهز می‌شوند که توسط شیائومی توسعه یافته که از شارژ سریع 100 وات و شارژ وایرلس 50 وات پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این کمپانی در ساخت این گوشی‌ها از تراشه Surge P1 استفاده کند که در حال حاضر، تنها تراشه 100 وات تک سلولی موجود در بازار است.

چند ماه تا تاریخ رونمایی شیائومی 13 باقی مانده و قطعا تا آن روز، اطلاعات و اخبار بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. انتظار داریم که شیائومی در طراحی دوربین شیائومی 13 هم با لایکا همکاری کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی‌ها به نمایشگر AMOLED با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی شیائومی 13 و مشخصات احتمالی این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: mysmartprice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر