;
coinex

The Wager ؛ فیلم جدید اسکورسیزی و دی‌کاپریو با همکاری Apple TV تولید می‌شود

فیلم جدید اسکورسیزی و دی‌کاپریو در راه است. این فیلم در مراحل اولیه پیش تولید قرار گرفته است؛ ظاهرا اسکورسیزی برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد.

هالیوود ریپورتر در گزارش جدید خود، از پروژه جدید اسکورسیزی خبر داده که توسط اپل تی وی ساخته خواهد شد؛ این در حالی‌است که فیلم The Killer of Flower Moon هنوز مراحل تدوینش را پشت سر می‌گذارد و تا جشنواره کن 2023 نیز اکران نخواهد شد.

این هفتمین همکاری اسکورسیزی و دیکاپریو خواهد بود. این دو نفر که در پنج همکاری گذشته خود آثار موفقی را بر پرده سینما برده‌اند و احتمالا ششمین همکاریشان، یعنی The Killer of Flower Moon نیز اثر موفقی خواهد شد، در همکاری جدید به سال 1740 خواهند رفت.

فیلم جدید اسکورسیزی و دی‌کاپریو درباره چیست؟

این فیلم نیز همانند The Killer of Flower Moon بر اساس رمانی از دیوید گرن به نام The Wage: A Tale Of Shipwreck, Mutiny and Murder ساخته خواهد شد.

فیلم جدید اسکورسیزی و دی‌کاپریو

فیلم جدید اسکورسیزی و دی‌کاپریو، داستان سرنشینان یک کشتی‌ را روایت می‌کند که پس از تعقیب کشتی اسپانیایی به جزیره‌ای در امریکای جنوبی می‌رسند. ناخدا و خدمه تلاش می‌کنند از این جزیره نجات پیدا کنند و خودشان را به برزیل برسانند. در واقع باید گفت، اثر جدید اسکورسیزی و دی کاپریو در سبک بقاست. اگر به یاد داشته باشید، دی‌کاپریو تنها اسکارش را برای بازی در فیلمی به سبک بقا گرفت. شاید این فیلم دومین اسکار این بازیگر سرشناس را به همراه داشته باشد.

فیلم The Wager با همکاری اسکورسیزی، دی‌کاپریو، دیویسون از کمپانی Appian Way Productions، بردلی توماس و دن فریدکین از کمپانی Imprative Entertainment تهیه خواهد شد. هنوز به غیر از دی کاپریو بازیگر دیگری برای این فیلم انتخاب نشده است.

احتمالا در آینده نزدیک شاهد اخبار و اطلاعات بیشتری از این پروژه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری اسکورسیزی و دیکاپریو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر