coinex
راهنمای خرید تکراتو

همایش بلاک چین اکونومی استانبول: بازار رمزارزها وضعیت مناسبی دارد

همایش بلاک چین اکونومی استانبول پس از غیبت دو ساله مجدداً برگزار شد. در این همایش بسیاری از فعالان بازار رمزارزها نظیر مایکل سیلور و داوینچی جرمی حضور داشتند.

چهارمین دوره همایش بلاک چین اکونومی استانبول (BE2022) در هتل مجلل هیلتون بومونتی (Hilton Bomonti) در استانبول برگزار شد. این همایش پیشرفت قابل توجهی نسبت به دوره‌های قبلی داشت.

در همایش بلاک چین اکونومی استانبول چه گذشت؟

همایش قبلی بلاک چین اکونومی در سال 2020 و در مرکز همایش‌های WOW برگزار شده بود. این همایش در بخش صعب‌العبور استانبول برگزار شد. شیوع ویروس کووید-19 نیز تأثیر منفی بر نحوه برگزاری همایش ایجاد کرد.

همایش بلاک چین اکونومی استانبول: بازار رمزارزها وضعیت مناسبی دارد

هدف اصلی مرکز همایش‌های WOW سازماندهی رویدادهای بزرگ بود. جامعه کریپتو در سال 2019 آنقدر بزرگ نبود که به طور کامل فضای مرکز همایش را پر کند، در نتیجه کنفرانس BE2020 تجربه‌ای شبیه به یک سفر دو روزه به شهر ارواح برای شرکت‌کنندگان به ارمغان آورد.

بر خلاف همایش سال 2020، شرکت کنندگان در همایش بلاک چین اکونومی استانبول 2022 این اجلاس را زنده و پرشور توصیف کردند که تقریباً از هر جنبه‌ای متضاد کامل BE2020 به شمار می‌رفت. از زمانی که ترکیه محدودیت‌های ممنوعیت سفر را لغو کرده است، این اولین رویداد بین‌المللی ارز دیجیتال و بلاک چین به شمار می‌رود. اعضای جامعه کریپتو از کشورهای غربی و شرقی در این همایش حضور داشتند.

عدم حضور بایننس در همایش استانبول

تعداد زیادی از شرکت‌های محلی و شرکت‌های بین‌المللی در همایش استانبول 2022 حضور داشتند. نکته حائز اهمیت درباره این همایش عدم حضور چهره‌های بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال نظیر بایننس، Houbi و FTX بود. لوگوی شرکت‌های معروفی نظیر کوکوین، بیت مکس، بیت گت، Gate.io و Uphold سالن اصلی را پر کرده بود. علی‌رغم مشکلات اخیر، شرکت Gari Network اسپانسرشیپ کل همایش را بر عهده داشت.

در این رویداد 2 روزه، سالن اصلی هرگز شاهد لحظه‌ای کسل‌کننده نبود. مردم عمدتاً به منظور اهداف شبکه‌سازی و گسترش تیمی پس از دو سال تعطیلی و ممنوعیت سفر در همایش استانبول حضور داشتند. برخی نام‌های مهم نظیر مایکل سیلور از شرکت MicroStrategy و Davinci Jeremie در برنامه اصلی قرار داشتند، اما اکثر برنامه توسط سخنرانان محلی یا منطقه‌ای برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در همایش پس از گذشت چند ساعت علاقه خود را به ترجمه همزمان سخنرانی‌ها از دست دادند و به منطقه اصلی سالن بازگشتند. در سالن اصلی مجسمه سگ سامورایی غول‌ پیکری که از بازی بتل رویال الهام گرفته شده بود از آن‌ها استقبال کرد. نکته مثبت این همایش، حضور سخنرانان برای پاسخ به پرسش‌های شرکت‌ کنندگان پس از سخنرانی بود.

ویروس کرونا توسعه رمزارزها را مختل نخواهد کرد

کوین تلگراف با چند سخنران اصلی همایش ترکیه نظیر لو یو (Lou Yu)، رئیس آزمایشگاه Kucoin و همچنین بن کاسلین (Ben Caselin)، مدیر صرافی AAX تماس گرفت. همایش بلاک چین اکونومی استانبول برای توسعه‌دهندگان جوان و با استعداد ترکیه بسیار سودمند بود. در طول این رویداد، علی دورسون (Ali Dursun) اکوسیستم بازی بلاک چین Ratic را معرفی کرد. Aybars Dorman نیز حوزه جدید Metavest که دیدگاهی نو به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ارائه می‌دهد را معرفی کرد.

دو نکته حائز اهمیت درباره همایش بلاک چین ترکیه وجود دارد. نکته اول عدم تأثیرگذاری کرونا بر پیشرفت کریپتوکارنسی‌هاست. همه گیری COVID-19 نتوانسته رشد اکوسیستم کریپتو را مختل کند.

بسیاری از شرکت‌کنندگان در Blockchain Economy Istanbul 2022 اولین تجریه شبکه‌سازی خود با سایر بخش‌های صنعت را تجربه می‌کردند. نکته مهم دوم نیز عدم تأثیرگذاری نوسانات قیمت کریپتوکارنسی‌ها بر مثبت بودن اکوسیستم رمزارزهاست. تجربه نشان داده که مهم نیست که بازار کریپتو تا چه حد نزولی باشد، نوسانات قیمت در هیچ حالتی نمی‌تواند روند کلی و مثبت توسعه رمزارزها را زیر سوال ببرد.

با توجه به تمام اتفاقات پیش آمده، همایش بلاک چین اکونومی استانبول 2022 ثابت کرد که صرف نظر از شرایط بازار، اکوسیستم کریپتو آماده جذب سرمایه برای رشد بیشتر است. رشد این بازار نیاز به پول، انرژی و زمان دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همایش بلاک چین اکونومی استانبول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر