coinex
راهنمای خرید تکراتو

احتمال توقف فعالیت 16 صرافی در کره جنوبی : نقض قانون توسط شرکت‌های رمزارزی

پس از فروپاشی ترا، حساسیت‌ها نسبت به شرکت‌های فعال در حوزه کریپتوکارنسی در کره بیشتر شده است و این موضوع احتمال توقف فعالیت 16 صرافی در کره جنوبی را افزایش داده است.

16 صرافی و شرکت مرتبط با ارزهای دیجیتال در کره جنوبی به نقض قانون اطلاعات مالی و انجام عملیات غیرقانونی متهم شده‌اند و واحد اطلاعات مالی (FIU) جزئیات اتهام را به آژانس مجری گزارش داده است.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

توقف فعالیت 16 صرافی در کره جنوبی

16 صرافی ارز دیجیتال در کشور کره جنوبی به دلیل نداشتن مجوز اداری، مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این شرکت‌ها ارزهای رمزنگاری شده را به بازار عرضه کرده و بدون مجوز در این کشور فعالیت مشغول به فعالیت بوده‌اند. حالا کمیسیون خدمات مالی در حال آمادگی برای اعمال محدودیت‌های جدیدی است. این محدودیت‌ها برای صرافی‌های بدون مجوز اعمال می‌شود.

تمامی شرکت‌های بدون مجوز تا 24 سپتامبر فرصت دارند که مجوزهای لازم را دریافت کنند. در صورت عدم رعایت ضوابط، وب‌سایت این صرافی‌ها فوراً غیرفعال خواهد شد. افرادی که با این شرکت‌ها همکاری داشته‌اند نیز ممکن است مشمول تحریم‌ها شوند.

احتمال توقف فعالیت 16 صرافی در کره جنوبی : نقض قانون توسط شرکت‌های رمزارزی

اقدام ناظر اقتصادی در پاسخ به درخواست بخش اطلاعات برای بررسی دقیق مقر محلی مبادلات صورت گرفت. این ناظر به دیگر سازمان‌های مجری قانون نیز هشدارهای لازم را اعلام کرده است و 16 صرافی که اکنون قوانین کشور را زیرپا گذاشته‌اند، مورد بررسی ناظر اقتصادی قرار خواهند گرفت.

نکته مه ماینکه تعداد زیادی از 16 شرکت غیرقانونی، صرافی‌های بین‌المللی هستند. Phemex، MEXC، Kucoin، ZB.com، Bitglobal، CoinW، XT.com، Bitrue، CoinEX، AAX، ZoomEX، BTCEX، BTCC، Poloniex، DigiFinex و Pionex جزو این صرافی‌ها هستند.

پس از اجرایی شدن قانون گزارش تراکنش‌های مالی در سپتامبر گذشته، شرکت‌های رمزنگاری ملزم به ثبت قانونی شدند. فروپاشی ترا و مرگ کسب و کار دو کووان، بنیانگذار این پروژه، حساسیت‌ها را نسبت به شرکت‌های رمزنگاری در کره جنوبی افزایش داد. در حال حاضر، تمامی پلتفرم های ارز دیجیتال می‌بایست اقدام به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت امنیت کنند.

سیستم اعتبارسنجی مدیریت امنیت اطلاعات کره جنوبی، اطلاعات مربوط به فرآیندهای ضدپولشویی و احراز هویت را نگه‌داری می‌کند و شرکت‌ها برای ادامه فعالیت خود در کره جنوبی می‌بایست از مقررات خاصی پیروی کنند.

هر مجموعه‌ یا فردی که قوانین را زیرپا بگذارد، محکوم به پرداخت 50 میلیون (43500 دلار) یا گذراندن حداقل 5 سال در زندان خواهد بود. مقامات همچنین می‌توانند این شرکت ها را از ثبت مجدد منع کنند.

در سال گذشته حدود 60 صرافی ارز دیجیتال به دلیل عدم رعایت قوانین بسته شدند. در حال حاضر 35 کسب و کار مجاز به فعالیت در کره جنوبی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال توقف فعالیت 16 صرافی در کره جنوبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: crypto

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر