;
coinex

یک گوشی وان پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 تا پایان سال میلادی جاری عرضه می‌شود

برخی شواهد حاکی از این است که شاید برای عرضه پرچمدار جدید وان‌پلاس نیاز نباشد تا سال 2023 صبر کنیم و گوشی وان پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 تا اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

سال گذشته و همزمان با رونمایی از پردازنده جدید کوالکام، شیائومی بلافصله نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی کرد. در اندک زمانی موتورولا نیز دست به اقدام مشابهی زد تا این دو کمپانی اولین شرکت‌های ارائه دهنده گوشی با تراشه پرچمدار کوالکام باشند.

حال به نظر می‌رسد که وان‌پلاس نیز قصد اتخاذ استراتژی مشابهی، بعد از معرفی جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام در سال جاری میلادی دارد.

بیشتر بخوانید: تراشه اپل A16 بایونیک رسما رونمایی شد؛ قدرتمندترین تراشه دنیا؟

گوشی وان پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2

وان پلاس در طول سال 2022 دو گوشی پرچمدار خود یعنی وان پلاس 10 پرو و وان پلاس 10 تی را روانه بازار کرده است و حال، یک افشاگر مدعی شده که نسل جدید گوشی‌های پرچمدار وان‌پلاس ممکن است پیش از پایان سال میلادی جاری و با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شود.

یک گوشی وان پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 تا پایان سال میلادی جاری عرضه می‌شود

افشاگر معروف Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو مدعی شده که وان‌پلاس یک گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 را در پایان سال میلادی جاری معرفی خواهد کرد.

در حال حاضراطلاعی درباره اینکه این گوشی ممکن است چه مدلی باشد وجود ندارد،‌ اما با توجه به معرفی نسخه‌های پرو و تی پرچمدار سال جاری، طبیعی است اگر گوشی جدید عضوی از خانواده وان‌پلاس 11 باشد.

انتظار می‌رود کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 2 را در رویداد اسنپدراگون خود در اواسط نوامبر معرفی کند، کمی زودتر از معرفی اسنپدراگون 8 نسل 1 که در دسامبر سال گذشته انجام شد.

رونمایی از اسنپدراگون 8 نسل 1 به سرعت با معرفی نسل جدیدی از گوشی‌های پرچمدار مجهز به آن دنبال شد و شیائومی 12 و موتورولا اج ایکس 30 برای بازار چین عرضه شدند. این گوشی‌ها به عنوان اولین محصولات مجهز به تراشه جدید فروش خوبی داشتند و بعید نیست وان‌پلاس هم همین تاکتیک را انتخاب کند و گوشی پرچمدار خود را در وهله اول به بازار چین محدود کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی وان پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:‌ androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر