;
coinex

اخذ مجوز فعالیت صرافی Gemini در ایرلند ؛ گسترش فعالیت جمینای در اروپا!

اخذ مجوز فعالیت صرافی Gemini در ایرلند این صرافی را به اولین شرکتی تبدیل کرد که موفق به کسب تأییدیه VASP در این کشور اروپایی می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال Gemini موفق به کسب تأییدیه فعالیت در کشور ایرلند شد. این شرکت به عنوان ارائه‌‌دهنده خدمات دارایی مجازی در دسترس کاربران ایرلندی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

اخذ مجوز فعالیت صرافی Gemini در ایرلند

هفته گذشته، برخی از کاربران اروپایی ایمیل‌هایی دریافت کرده بودند که نشان می‌داد حساب‌هایشان تحت تأثیر شرایط به‌روزرسانی شده خدمات و دستورالعمل‌های پردازش پرداخت قرار می‌گیرد.

صرافی جمینی فعالیت‌های خود در کشور ایرلند را گسترش داده است. طبق بیانیه مطبوعاتی، کاربران اکنون می‌توانند از وب سایت جمینی و نرم‌افزار تلفن همراه این صرافی برای ایجاد حساب کاربری و خرید ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

خرید کریپتوکارنسی‌ها در Gemini با استفاده از ارزهای فیات یورو و پوند ممکن است. از دیگر راه‌های شارژ حساب صرافی Gemini می‌توان به کارت نقدی، Google Pay، Apple Pay یا SEPA اشاره کرد.

اخذ مجوز فعالیت صرافی Gemini در ایرلند ؛ گسترش فعالیت جمینای در اروپا!

پلتفرم معاملاتی ActiveTrader نیز در دسترس کاربران قرار دارد. مؤسسات، شرکت‌های ایرلندی و شرکت‌های مالی هم اکنون به سرویس نگه‌داری، تسویه و خدمات ساخت نمونه کار به صورت همزمان دسترسی دارند. اخذ مجوز فعالیت صرافی Gemini در ایرلند نشان‌دهنده فشارهای مداوم این صرافی بر مقررات آمریکای شمالی است.

گسترش فعالیت جمینای در اروپا

گسترش فعالیت Gemini آخرین گام برای رشد استراتژی شرکت در قاره اروپا به شمار می‌رود. هدف از صرافی Gemini، رویکرد تعامل فعال با تنظیم‌کنندگان و سیاست‌گذاران است.

صرافی جمینای روز پنجشنبه برای برخی از کاربران خود ایمیل‌ ارسال کرد و توضیح داد که اخیراً مجوز فعالیت در کشور ایرلند را به دست آورده است. فعالیت جمینای تحت عنوان شرکت ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در بانک مرکزی ایرلند ثبت شده است.

Gemini اولین شرکتی است که موفق به دریافت مجوز VASP در ایرلند می‌شود. در این ایمیل‌ها همچنین جزئیات دقیق زمانی ارائه خدمات Gemini Payments Limited و Gemini Digital Assets Limited، شرایط خدمات و دستورالعمل‌های سپرده‌های جدید جهت انتقال یورو و پوند ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اخذ مجوز فعالیت صرافی Gemini در ایرلند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر