;
coinex

طرح فروش هایما S8 در بورس کالا آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش هایما S8 در بورس کالا آذر 1401 از فردا آغاز خواهد شد. این خودرو برای اولین‌بار است که در بورس کالای ایران برای فروش ارائه شده است.

طرح فروش هایما S8 در بورس کالا آذر 1401 از فردا سه‌شنبه 29 آذر 1401 به همراه برادر کوچکتر خود هایما S7 پلاس آغاز خواهد شد. این خودروی محبوب چینی برای اولین‌بار است که توسط ایران خودرو به منظور فروش در بورس کالای ایران ارائه می‌شود. گفتنی‌ست، برای خودروی هایما S8 قیمت 1 میلیارد و 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش آریسان 2 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش هایما S8 در بورس کالا آذر 1401

گروه خودروسازی ایران خودرو قصد دارد از روز سه‌شنبه ۲۹ یا روز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ شاسی بلند هایما 8S که در سایت ایران خودرو خراسان تولید می‌شود را برای اولین بار به بورس کالا عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط اولین طرح فروش هایما 8S در بورس ویژه آذر 1401 را مشاهده می‌کنید.

خبرها حاکی از آن است که گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد هایما 8S را در رنگ‌های مختلف با قیمت پایه ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان از روز سه‌شنبه ۲۹ یا چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در بورس به‌فروش برساند. ارزیابی کارشناسان بازار خودرو نشان می‌دهد محصول جدید از خانواده هایما به‌دلیل قیمت و رنگ‌های متنوع می‌تواند نسبت به خودروهای هم‌رده فروش مناسبی را تجربه کند.

طرح فروش هایما S8 در بورس کالا آذر 1401

شاسی بلند هایما 8S از ظاهری مدرن و به‌روز بهره می‌برد و در نمای جلوی آن شاهد یک طرح کهکشانی با چراغ‌های کاملا تهاجمی هستیم. همچنین در این بخش پروژکتورهایی بزرگ همانند خودروهای کره‌ای به‌چشم می‌خورد. طراحان برای نمای کناری نیز دو خط ویژه را در نظر گرفتند که باعث افزایش جذابیت این خودرو شده است. در نمای عقب نیز چراغ‌های به‌هم متصل همانند ترند روز طراحی خودرو خودنمایی می‌کند.

هایما 8S به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 192 اسب بخار و گشتاور 293 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ضمن این که این شاسی بلند جدید بازار ایران به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 7.2 لیتری را به‌همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش هایما S8 در بورس کالا آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    کشور ما دلال پروره حالا این بساط دلالی دست بورس کالاست ماشین دوزاری رو باید این خلق الله ده زار بخرند بعد همه دنبال علت تورم میگردند خودشما مسئولین دلال تورم هستید.

    پاسخ

    قیمت گذاری خودرو در بورس فقط یک ترفند برای بالا بردن قیمت خودرو و رودست زدن به مردم بود

    پاسخ

    این نوع فروش ماشین در هیچ جای دنیا انجام نمیشه،اینم یک نو آوری دیگه از حضرات همه چی دان هست

    پاسخ

    خودرو باید از مسیر نمایندگی خودرو ساز به فروش برسه نه تو بورس کالا که پول دارها و دلال ها قیمت را بببرند بالا و تو بازار آزاد هم قیمت سر به فلک بکشه.کمی رحم کنید.

    پاسخ

    سلام لطفا فروش را ۵یا ۷روزه ادامه بدهند که افرادی که در بورس هنوز پیگیر نبودن بتونند انجام بدن و فقط پولدارها نتونن ثبت نام کنند ممنونم

    پاسخ