;
coinex

سیستم عامل HarmonyOS 3.1 رسما معرفی شد

سیستم عامل HarmonyOS 3.1 سیستم‌عامل اختصاصی برند هواوی امروز با ویژگی‌های جدیدی همچون صفحه‌ قفل جدید و امکانات امنیتی و بهبود حریم‌ خصوصی معرفی شد.

شب گذشته در کنار محصولات مختلف هواوی شاهد معرفی نسخه‌ 3.1 سیستم‌عامل اختصاصی این برند تحت عنوان HarmonyOS نیز بودیم. گوشی‌های سری P60 نخستین محصولاتی محسوب خواهند شد که به‌طور‌ پیش‌فرض از این سیستم‌عامل بهره خواهند برد.

سیستم عامل HarmonyOS 3.1 به کاربران امکان سفارشی‌سازی صفحه‌ قفل دستگاه خود را با گزینه‌های جدید و ویژگی‌های متنوع ارائه می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این نسخه از سیستم‌عامل هواوی باید به پشتیبانی از ابزارک‌های آب‌وهوا سه‌بعدی و پویا اشاره داشت و بنابراین با بهره‌گیری از آن‌ امکان مشاهده زمان، وضعیت آب‌وهوا، تاریخ و اعلان‌ها با قابلیت صفحه‌ همیشه‌روشن فراهم می‌شود.

علاوه‌براین، سیستم عامل هارمونی OS 3.1 تجربه‌ کاربری متفاوت و جدیدی را به ارمغان می‌آورد که به‌صورت ویژه برای دستگاه‌های هواوی طراحی و بهینه‌سازی‌هایی در برنامه‌ دوربین آن به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

معرفی ویژگی‌های سیستم عامل HarmonyOS 3.1

طبق اعلام هواوی سنترال در HarmonyOS 3.1 از سیستم امنیتی و حریم خصوصی بهبود‌یافته‌ای استفاده شده است. این سیستم‌عامل توانایی کنترل کامل امنیت فعالیت‌های پس‌زمینه، برنامه‌های مخفی و… در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

سیستم عامل HarmonyOS 3.1 رسما معرفی شد

به گفته هواوی نسخه‌ 3.1 سیستم‌عامل HarmonyOS روزانه بالاتر از 3.6 میلیون برنامه‌ مخرب و 200 میلیون حمله‌ مخرب را شناسایی و رفع می‌کند که قدمی بزرگ برای اطمینان از امنیت گوشی هوشمند به‌شمار می‌آید.

افزون‌براین، HarmonyOS 3.1 به کاربران امکان بهره بردن از انیمیشن‌های جذاب و جدید رابط کاربری را اعطا خواهد کرد. این ویژگی به‌صورت کلی تجربه‌ کار با سیستم‌عامل هواوی را به سطح جدیدی وارد می‌کند. براساس اعلام هواوی HarmonyOS 3.1 به‌زودی برای گوشی‌های هوشمند واجد شرایط این برند قابل دریافت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های سیستم عامل HarmonyOS 3.1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر