coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

این گوشی‌های سامسونگ به‌روزرسانی جدید One UI 6.1 دریافت خواهند کرد

سامسونگ با به‌روزرسانی جدید One UI 6.1 هوش مصنوعی گلکسی را در مدل‌های بیشتری به کاربران خود ارائه می‌کند.

سامسونگ الکترونیکس امروز در دسترس بودن ویژگی‌های گلکسی AI1 را در دستگاه‌های گلکسی بیشتری از طریق به‌روزرسانی جدید One UI 6.1 تائید کرد. این به‌روزرسانی در سری گلکسی S23، S23 FE، Z Fold5، Z Flip5 و Tab S9 در دسترس خواهد بود و از اواخر ماه مارس عرضه می‌شود. آپدیت جدید با همسویی با سری گلکسی S24 که اخیراً عرضه شده است، استاندارد تجربه هوش مصنوعی موبایل کاربران را از طریق یک رویکرد آمیخته که ترکیبی از هوش مصنوعی روی دستگاه و مبتنی بر فضای ابری است، ارتقا می‌دهد.

بیشتر بخوانید: سری گلکسی S23 به ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 مجهز می‌شوند

به‌روزرسانی جدید One UI 6.1 چه امکاناتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد؟

TM Roh، رئیس و مسئول تجارت تجربه‌ی موبایل در سامسونگ الکترونیکس گفت: “هدف ما با گلکسی AI نه تنها پیشگامی در عصر جدید هوش مصنوعی تلفن همراه است، بلکه کاربران را با افزایش دسترسی به هوش مصنوعی قدرتمندتر مجهز می‌کنیم.” . این تنها شروع هوش مصنوعی گلکسی است، زیرا قصد داریم تا سال 2024 این تجربه را برای بیش از 100 میلیون کاربر گلکسی در دسترس قرار دهیم و به ایجاد راه‌های نوآورانه برای استفاده از امکانات نامحدود هوش مصنوعی تلفن همراه ادامه دهیم.”

ارتباطی که از موانع عبور می‌کند

اکنون، با به‌روزرسانی جدید One UI 6.1 حتی تعداد بیشتری از کاربران گلکسی می‌توانند از ویژگی های تقویت‌کننده ارتباطات هوش مصنوعی گلکسی موجود در مدل‌های پشتیبانی شده با هوش مصنوعی استفاده کنند. این ویژگی‌ها شامل قابلیت تنظیم آهنگ پیام و ترجمه پیام‌ها به 13 زبان مختلف با استفاده از دستیار چت است. کاربران گلکسی می‌توانند از طریق ترجمه‌ی زنده، که ترجمه صوتی و متنی برای تماس‌های تلفنی را ارائه می‌کند، قدرت تعاملات هم‌زمان را تجربه کنند. با مترجم، کاربران همچنین می‌توانند در حین سفر با افراد محلی مکالمه‌های خودجوش انجام دهند زیرا ویژگی صفحه مجزا، ترجمه متن را برای مکالمات زنده ایجاد می‌کند.

به‌روزرسانی جدید One UI 6.1

بهره‌وری بی نظیر

ادغام گسترده‌تر هوش مصنوعی گلکسی در سراسر اکوسیستم گلکسی، تجربه کاربری یکپارچه را در کارهای روزمره در مدل‌های پشتیبانی‌شده با هوش مصنوعی امکان‌پذیر می‌سازد و سطوح جدیدی از کارایی را ایجاد می‌کند. عملکردهای جستجو از طریق کشیدن دایره برای جستجو با گوگل بهبود می‌یابند، که نتایج جستجوی بصری را با حرکت دایره‌ای سریع ایجاد می‌کند. ویژگی‌های سازمانی تقویت‌کننده مانند دستیار نوت به کاربران امکان می‌دهد قالب‌های جدید ایجاد کنند، خلاصه گیری کنند و یادداشت‌ها را ترجمه کنند، در حالی که دستیار جستجو به افراد امکان می‌دهد تا با تولید خلاصه‌هایی جامع از مقالات خبری، سریع‌تر به‌روز بمانند. دستیار رونویس نیز می‌تواند به راحتی موارد ضبط شده در جلسات را رونویسی کرده و خلاصه و ترجمه ایجاد کند.

خلاقیت توقف ناپذیر برای هنرمند درونی شما

با هوش مصنوعی گلکسی، سامسونگ نقش خود را در باز کردن پتانسیل خلاقانه افراد دوچندان می‌کند. آخرین به‌روزرسانی گلکسی مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که آزادی خلاقیت را حتی پس از گرفتن عکس تشویق می‌کند. از طریق تغییر مولد، دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند به راحتی اندازه اشیاء را در عکس‌ها تغییر دهند، موقعیت آن‌ها را تغییر دهند یا آن‌ها را مرتب کنند تا عکسی عالی داشته باشند. کاربران همچنین می‌توانند هر عکسی را سریع‌تر و راحت‌تر از همیشه با پیشنهادات تغییر جلا دهند. نیازی به چندین عکس‌برداری مجدد نیست، زیرا قابلیت صحنه آهسته لحظه‌ای می‌تواند فریم‌های اضافی برای ویدیوهای صحنه آهسته ایجاد کند تا لحظاتی با فعالیت زیاد را ثبت کند.

خلاقیت و شخص‌ سازی به همین جا ختم نمی‌شود. سفارشی‌سازی دستگاه‌های گلکسی از طریق تصاویر پس‌زمینه تولید شده با هوش مصنوعی حتی ساده‌تر از قبل است و دستگاه‌های پشتیبانی‌شده از هوش مصنوعی را قادر می‌سازد تا خلاقیت کاربران را زنده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد به‌روزرسانی جدید One UI 6.1 و امکانات هوش مصنوعی گلکسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: samsung

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر