coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام ، از 15 قابلیت فوق جذاب پشتیبانی می‌کند

جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام با ارائه 15 ویژگی جدید، مرحله‌ی جدیدی از رقابت با واتساپ را آغاز کرده است. این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌هایی است که تا کنون در دسترس کاربران نبوده و برخی که اطلاعاتی از آن موجود منتشر نشده، می‌شود. تلگرام اعلام کرده است که این به‌روزرسانی بیش از 15 ویژگی جدید دارد، از جمله بخش کانال‌های پیشنهادی، نمایش کانال‌ها و تاریخ تولد در پروفایل و ابزارهای جدید برای ادمین‌های گروه‌ها.

علاوه بر این 15 قابلیت جذاب که با بروزرسانی جدید تلگرام نصیب شما خواهد شد، می‌توانید از ویژگی مخفی کردن شماره در تلگرام و آموزش ساخت نظرسنجی در تلگرام نیز برای پیشبرد کارهایتان استفاده کنید.


بیشتر بخوانید:


جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام

از این پس، فیلتر جست‌و‌جوی تلگرام شامل بخش Channels است که کانال‌های دنبال‌شده را نمایش می‌دهد و لیستی از کانال‌های پیشنهادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی همچنین بخش جدیدی به نام My Profile را به منوی تنظیمات اضافه می‌کند که به کاربران امکان مشاهده پروفایل خود از دید دیگران را می‌دهد و اطلاعات مختلف را قابل ویرایش می‌سازد.

همچنین از این به‌روزرسانی می‌توان استفاده کرد تا کانال‌ها و تاریخ تولد خود را به پروفایل اضافه کنید. تلگرام در این به‌روزرسانی امکان مشارکت در موقعیت مکانی را بدون محدودیت زمانی فراهم می‌کند و در بخش نوتیفیکیشن و فوروارد پیام‌ها نیز تغییراتی ایجاد شده است.

اموجی‌های انیمیشن در نظرسنجی و ابزارهای پیشرفته‌ی مدیریت گروه نیز از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی بوده که صرفا برای کاربران تلگرام پریمیوم در دسترس است. با این تغییرات، تلگرام اکنون به 900 میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافته و یکی از محبوب‌ترین و پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 است.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر