coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ پی و گلکسی نوت 5 ، طوفان زرد سامسونگ

ترکیبی جدید از سامسونگ، سامسونگ پی و گلکسی نوت 5 ؛ تاخیر آمدن سامسونگ پِی سرنخ هایی از تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 5 را به ما می دهد.

سامسونگ اخیرا بهای دور از انتظاری برای به تاخیر انداختن برنامه سامسونگ پِی (Samsung Pay) پرداخت کرد: سرنخی از رونمایی گلکسی نوت 5، آن هم سه ماه زودتر. برطبق خبرگزاری بلومبرگ طبق آخرین شنیده ها در کنفرانس دو روز پیش سرمایه گذاران شرکت، مشاهده کردید که برنامه سامسونگ پِی از جولای به سپتامبر به تاخیر افتاده است.

سامسونگ اخیرا بهای دور از انتظاری برای به تاخیر انداختن برنامه سامسونگ پی (Samsung Pay) پرداخت کرد: سرنخی از رونمایی گلکسی نوت 5، آن هم سه ماه زودتر.

برطبق خبرگزاری بلومبرگ طبق آخرین شنیده ها در کنفرانس دو روز پیش سرمایه گذاران شرکت، مشاهده کردید که برنامه سامسونگ پی از جولای به سپتامبر به تاخیر افتاده است.

در همین زمان، یکی از مدیران اجرایی، ری این جونگ گفت پلت فرم برنامه سامسونگ پی در آمریکا و کره جنوبی همراه با رونمایی پرچمدار بعدی سامسونگ آغاز می شود.

پس طبق شنیده ها نتیجه می گیریم سامسونگ گلکسی نوت 5 و برنامه سامسونگ پی هر دو در ماه سپتامبر رونمایی می شوند چون قبلا برای نمایشگاه IFA 2015 در برلین در این خصوص گمانه زنی شده بود.

برای آمدن اندروید پی (Android Pay) آماده باشید

این تایید غیر رسمی یکی از هیجان انگیزترین چیزهایی است که برای سامسونگ پی اتفاق افتاده، تا آنجا که هرگونه تاخیر باعث تاسف است.

برای اینکه اگر قرار باشد به زودی از اندروید پی رونمایی شود نیاز زیادی به سامسونگ پی نیست، و تاکنون گوگل می گوید که به زودی اپلیکیشن اندروید پی می آید.

هردو برنامه سامسونگ پی و اندروید پِی به عنوان یک وزنه تعادلی قوی برای اپل پِی عمل می کند، که این اپلیکیشن برای تکنولوژی NFC محدود شده است که دو گوشی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را در بر گرفته است.

یکی از مزایای دیگری که سامسونگ پی داشته است این است که از قبل روی خیلی از گوشی های اندرویدی محبوب لود شده است.

همان طور که اپل ثابت کرده است راه اندازی نرم افزار کیف پول دیجیتالی در ارتباط با تمرکز روی یک سخت افزار، برای بازار روش آسانتری است.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر